Bölüm 37: Kalbinin Sesini Dinle

46 3 0
                                    

Gözleri inanamayarak kocaman açıldı.

Ashia başını ona doğru eğdi. “İstemiyor musun? Eğer durum buysa tek başıma giderim.”

Bir adım geri çekilip arkasını döndüğünde Kaligo acilen onun elini tuttu. "HAYIR! Bundan nefret etmiyorum!

“…”

"Gideceğim. Nereye gidersen git, ben de gideceğim."

Ashia verdiği cevaptan oldukça memnun bir şekilde hafifçe gülümsedi ve başını salladı.

O kadar çok çalıştığı kırık iksirleri ya da İmparatorluk Sarayı'nın dağınık zeminini umursamıyordu. Vücudundaki çiziklere veya yırtık cübbesine bile dikkat etmedi. Kendisini tutan ele odaklanmıştı.

* * *
"İçecek bir şeyler ister misin? Su? Çay?"

"Ben çayla gideyim lütfen."

Mağazaya döndüklerinde yuvarlak masanın etrafına oturdular. Masanın üzerine oldukça sade bir çaydanlık ve çay fincanı yerleştirildi. Ellerini yavaşça hareket ettirerek suyu çay fincanındaki çay yapraklarına döktü.

"Burada bir dükün ya da büyük dükün malikanesinden farklı olarak güzel bir çay fincanı yok."

“…”

“Bu bir lüks. Ama yine de çay yaprakları en yüksek kalitede.”

Dökün

Ashia çay fincanını dolduran suya bakarken usulca gülümsedi, “Sana yavaş yavaş on yıllık hikayeleri anlatacağım. Çok fazla, o yüzden bu kadar aceleye getirilmemeli,” dedi iç geçirerek çay fincanını Kaligo'nun önüne iterken. “Bu arada, İmparatorluk Sarayı'ndaki o karışıklığı yaptıktan sonra ne yapmalıyım? Saldırı büyüsü bile vardı..." Başını ve kaşlarını kaldırdı. "Ah! Beni yanlış anlamayın. Ben değildim. Sadece rakibim tarafından kullanıldı.”

Kaligo, Ashia'yı görünce hafifçe gülümsedi ve tanık olduğunu söyleyerek homurdandı.

"İzliyor muydun?"

“İzlemiyordum. Dönüşte bunu gördüm."

"Ah."

Kaligo bir an düşündü, sonra başını hafifçe eğdi ve yumuşak bir sesle konuştu: "Muhtemelen İmparatorluk Sarayı'nda saldırı büyüsü kullanımına ilişkin bir soruşturma yapılacak. Kim olduğunu bulacağız."

Ashia onun sözleri üzerine başını eğerek yanağını kaşıdı. “…Peki ya o Büyülü Kule'nin efendisiyse?”

Şaşıran Kaligo, Ashia'ya baktı. "Sihirli Kule'nin efendisi miydi?"

"Evet ama sanırım Büyü Kulesi ustalarının imparatorluk yasalarına göre cezalandırılamayacağını duymuştum."

Hmm

Kaligo çenesini kaldırdı. "Sihirli Kule küçük bir ülke kadar güce sahip olduğundan bu durum ülkeler arasında bir sorun olarak görülebilir." Sandalyeye yaslanıp ensesini ovuştururken içini çekti. "Haklısın. Ama o kişi Sihir Kulesi'nin ustası olsa bile, saldırı büyüsü kullandığı ortaya çıkarsa sessizce hareket edemeyecekler."

"Anlıyorum. Ah! Bunu tekrar söyleyeceğim ama asla saldırı büyüsü kullanmadım.”

"Biliyorum. Kullanmış olsan bile sana zarar vermeyeceğinden emin olacağım, o yüzden endişelenme.” Ashia'ya baktı ve gözlerini kapatmadan önce gülümsedi.

Her ne kadar sözleri sadece vaat olsa da endişeli kalbi biraz olsun rahatlamış görünüyordu.

"Peki... peki ya sen?"

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin