Bölüm 45.2: Orijinal Anlaşma Bu

33 2 0
                                    

'Daha yavaş...'

Son zamanlarda Element Küpünün emdiği büyü gücü arttığı için daha fazla dikkat ediyordu. Büyüsünü boşuna harcamamaya çalışıyordu ve büyüsünün belirli bir seviyesini korumak için çabalıyordu ama Ashia'ya koştu ve asla kullanmayı planlamadığı büyüyü kullandı.

'Onu o gün öldürmeliydim...'

Bu, talihsiz bir ilişkiydi; insanları ucuz ve bayağı yapan kirli, talihsiz bir ilişki. Lisa'nın alnına ince bir çizgi çizildi.

İlk önce büyüsünü yenilemesi gerekiyordu. Element Küpünün iyi olup olmadığını bile bilmiyordu.

Aileen mırıldanırken önüne küçük bir iksir şişesi uzattı. "Lisa, şunu iç."

Lisa düşünmeyi bıraktı ve boş boş iksir şişesine baktı. "Bu... bir iksir mi?"

“Evet, bir süreliğine dışarı çıktım ve satın aldım.”

Lisa kafası karışmış bir şekilde Aileen'e baktı. "Benim yüzümden mi oldu?"

"Evet, senin için endişeleniyorum Lisa."

“…”

Soru Lisa'nın yüzünden kaybolmadı. Ancak Aileen onun tepkisini umursamadı ve ona vermeden önce iksir şişesinin kapağını açtı.

“…”

Ona uzattığı iksir şişesine baktı. Hoş değildi; nezaketi de biraz sinir bozucuydu. Aileen, daha ona nedenini sormadan önce sanki Lisa'nın kafasının içinde ne düşündüğünü biliyormuş gibi ağzını açtı.

"Çünkü sen bir arkadaşsın."

“…”

Lisa'nın gözleri Aileen'e bakarken biraz genişledi. Aileen hafif bir gülümsemeyle yataktan kalktı ve masaya doğru yürüdü. "Sanırım seni çok fazla sürükledim. Sanırım bu yüzden Lisa'nın dayanıklılığı buna dayanamadı…”

Elindeki iksiri dikkatlice ağzına götürüp Aileen'e baktı ve şöyle dedi: "...Teşekkürler...teşekkür ederim..."

Fısıltısını duyunca Aileen'in dudaklarında yumuşak bir gülümseme belirdi.

Tak, tak.

Tam o sırada birisi yatak odasının kapısını çaldı. Aileen ve Lisa'nın başları kapıya doğru döndü. Açıldı ve köşkün bir çalışanı içeri girip haberi verdi.

"Ne? Kim olduğunu söyledin?” Lisa şaşkın bir ifadeyle çalışana tekrar sordu.

“Veliaht Prens tarafından gönderilen bir eskort şövalyesi olduğunu söyledi. Sihir Kulesi'nin Efendisinin bir refakatçiye ihtiyacı olabileceğini söyledi."

'Yine bu ne saçmalık? Büyük Dük ile İmparatorluk Prensesi'ni birbirine bağlayacak bir yer istedim ama onun yerine bana bir refakatçi mi gönderdi?'

Yataktan aşağı indi ve başını salladı. Bir an sendeleyen Aileen, kolunu tutarken endişeyle şunları söyledi: “Lisa dinleniyor. Gidip onunla buluşacağım."

“…Hayır, İmparatorluk Prensesi'ne böyle bir şey yaptıramam.”

Lisa başını salladı, Aileen'in elini bıraktı ve kapıya doğru yürüdü. Odadan çıkıp salona doğru ilerledi. Salona girer girmez gözüne çarpan ilk şey beyaz üniformalı adamın duvardaki tabloya baktığı oldu.

Tapınaktan bir şövalye mi gönderdiler?

Ortalamadan daha uzun boyluydu, geniş kürek kemikleri renkli desenlerle oyulmuştu ve altın ipliklerle işlenmiş saf beyaz bir üniforma vardı.

Bu yüzden miydi? Tehditkar bir fiziğe sahip olmasına rağmen bir şekilde kendini kutsal hissediyordu. Onun varlığını hisseden şövalye ona doğru döndü.

'Ah…'

Saf beyaz üniforması ve sert gözleri birbirine uymuyordu. Bu bakış karşısında Lisa'nın nefesi boğazında kaldı. Onunla tanışır tanışmaz onu tehdit etmeyi planlıyordu ama bunun yerine gördüğü şövalyenin zarif görünümüne aşık oldu.

'Hiç bir erkekten bu kadar büyülendim mi?'

Paladin onu nezaketle karşıladı. "Seninle tanışmak güzeldi. Ben Tapınak Şövalyeleri'nin bir üyesiyim, Theros Kadrian, sizin eskort şövalyeniz olacak. Karhan İmparatorluğu'nda kaldığınız süre boyunca güvenliğinizin sorumluluğunu üstlenmekle görevlendirildim."

Yüzü yakından daha güzel görünüyordu. Lisa'nın gözleri onun erkeksi hatları ve sesi karşısında titredi.. “…Efendim… Theros Kadrian.”

“…”

"Theros... Theros."

'Bir düşünün, sanırım bu ismi bir yerlerde duymuştum...'

Theros'un alnı, Lisa'nın adını mırıldanmasına bakarken daraldı. “…Bana Kadrian diyebilirsin.”

Lisa, Theros'un ses tonundan duyduğu hoşnutsuzluğu hissedebiliyordu. “Ah... Adınla çağrılmaktan hoşlanmıyor gibisin.”

"Evet."

"Bunun gibi insanlar var. Peki öyleyse Sör Kadrian.” Lisa elini ona doğru uzattı.

"Şimdilik yukarı çıkıp dinlenmek istiyorum çünkü kendimi iyi hissetmiyorum."

Lisa'nın öne uzanan eline baktı. "Bundan önce."

"Evet?"

Theros başını eğdi ve kanepeye baktı. Onun bakışlarını takip eden Lisa'nın başı döndü.

“Sanırım benden önce gelen misafirler var.”

“…”

Gözleri salonun diğer tarafındaki kanepeye döndü. Kanepede kibirli bir şekilde bacak bacak üstüne atarak onları izleyen bir adam vardı, sonra başını salladı ve yavaşça konuştu. "Çok iyi. Tam da sıkılmak üzereydim."

Lisa'ya baktı ve sanki kanepeye oturmasını söylüyormuş gibi bir hareket yaptı. Onun yüzünü gören Lisa aceleyle geniş gözlerle arkasını döndü.

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin