Bölüm 25 [Bölgenizi İşaretleyin]

70 2 0
                                    

Peri Ormanı'nda ilk sabah doğdu.

"Hnng..."

Tanımadığı, rahatsız bir yatakta gözlerini açarken vücudunu zorlukla çevirdi. Başını çevirdiğinde bir adamın yüzü görüş alanına girdi; bu ona yabancı olan başka bir şeydi.

'O iyi!'

Şaşıran Ashia çığlığı boğazından aşağıya yuttu ve ağzını kapattı.

'Doğru, Peri Ormanı'na geldim... bu kişiyle birlikte.'

Tek şey bu değildi; daha ilk gün yüzünü bu kişiye açıklamıştı. Ve daha sonra...

Renna.

Aynı zamanda onun eski kocası Kaligo olduğunu doğruladığı gündü.

'...Kaligo Edmund.'

Ashia'ya dönük uyurken kolları kavuşturuldu.

"..."

Ashia'nın gözleri sessizce yüzünü takip etti. Pürüzsüz alnının üzerinden kalın kaşlarına doğru ilerlediler, siyah saçları usulca aralarına düşüyordu. Bakışlarının düz burun köprüsüne ve sıkıca büzdüğü dudaklarına ulaşması uzun sürmedi.

'Ona hiç bu kadar yakından baktım mı..?'

Anılarını karıştırmaya çalıştı ama öyle bir şey yok gibi görünüyordu. Kocasının yüzüne doğru dürüst bakmasına fırsat verilmedi. gelecekte buna benzer bir şans daha olmayabilir, bu yüzden onun her santimine yavaşça baktı.

'Şiş...'

Onun inkar edilemez derecede yakışıklı olduğu sonucuna vardığında somurttu.

"...Hoşuna gitti mi?"

"!"

Ashia şaşırmıştı, bunun kendi içindeki düşünceler olduğunu düşünüyordu. Ne yazık ki sadece dört kişilik yatakla bu kadar uzağa kaçamazdı.

Kapalı gözleri yavaşça açıldı. "Bunun bir yanını sevmeliydin."

"..."

Ashia gözlerini kırpıştırarak öksürdü ve yataktan kalktı, Kaligo'nun gözleri onun hareketlerini takip ediyordu. "Uyandıysan önce bir şeyler yiyelim."

Ashia daha sonra çantasına doğru yürüdü, dağınık saçlarını fırçaladı, ardından basit bir yiyecek çıkardı ve bunu arkadan gelen adama verdi. Kaligo onu aldı ve hafif bir gülümsemeyle ağzına koydu.

Sorusuna cevap vermese de tepkisinin olumlu bir cevap gibi göründüğünü düşündü.

"Bugün düne göre daha hızlı gideceğiz, o yüzden... hazırlıklı olun."

"Ne istersen."

Sadece açlıklarını gideren iki kişi, ateş özellikli ormana doğru yola çıktı.

* * *
İkinci gün ormandaki atmosfer oldukça farklıydı. Kaligo'dan saklanan orman canavarları artık ona açıkça saldırıyorlardı.

Al~

Kaligo canavarın vücudunun kendisine doğru uçan bir kısmını yakaladı.

"..."

Sanki buna çoktan alışmış gibi, vücudunun derinliklerindeki gizli çekirdeği isabetli bir şekilde saplayarak onu yok etti.

Sahneye arkadan bakan Ashia dilini şaklattı ve "Bugün çok iyi yakaladığın halde dün neden böyle davranıyordun?" dedi.

Kaligo onun sorusuna yanıt olarak ellerini sildi. "Uykuda olduğum için mi olmalı?"

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin