Bölüm 56: Neden Oraya Gideyim?

32 0 0
                                    

"Ah…"

***
"Bununla her türlü saldırıya karşı güvende olacaksın. İmparatorluk Sarayı'ndan bile daha güçlü olabilir," dedi Ventus kendinden emin bir şekilde.

Bunun üzerine Ashia, Kaligo'ya baktı. İkisi sessizce oturuyor, sohbet ediyor ve çay yudumluyorlardı. Kaligo'nun neden buranın İmparatorluk Sarayı'ndan daha güvenli olacağını bağırdığını anlamış görünüyordu.

"O halde bir süre Büyük Dük'ün evinde kalacak mısın?"

“Evet, buna karar verdik.”

Ventus'un gelişiyle birlikte çay saatleri burada sona erdi. Kaligo, ikisinin sohbet edebilmesi için ofise geri döndü, böylece Ashia ve Ventus merdivenlerden yukarı çıkıp konuştular.

“Buraya saldırmak kolay olmayacak. Saldırsalar bile binanın çökmesi, zarar görmesi gibi bir tehlike söz konusu olmayacak” dedi.

İkili Ventus'un laboratuvarına doğru yola çıktı. Bunun nedeni Ashia'nın ona laboratuvarını ödünç almak istediğini söylemesiydi.

"Eminim burada alet sıkıntısı yoktur, ama elinizde malzeme var mı?"

"Evet, neyse ki pahalı ya da bulunması zor malzemeleri başka bir yerde sakladım."

"Nerede?"

"Büyük Dük'ün malikanesi."

Kaligo kolundaki fazladan ceketi açıp omzunun üzerine attı.

Ashia vücuduna oturan pelerine baktı ve konuşmaya devam etti, "Neden oraya gideyim ki?"

"O halde handa kalmayı mı planlıyorsun?"

"Bunun sorunu ne?"

Ashia ona 'Bu çok doğal değil mi?' Kaligo'nun kafasında hafif bir kırışıklık oluştu.

"Benimle iletişime geçmen gerektiğini düşünmedin mi?"

"Yaptım. Seninle iletişime geçip iksir yapımında gecikme olacağını söyleyecektim. Ama ondan önce sabah gelmeli.”

"O anlamda değil."

"Sonra ne?"

Kaligo'nun sesi daha da alçaldı. sıktığı dişlerinin arasından kaçan kırgın bir ses, “Mesela, o binayı yapan kişiyi o şekilde aramak, onları hemen bulup ilgilenmek, ya da sana güvenli bir yer olmadığı için yaşayacak bir yer bulmana yardım etmek gibi. kalmak."

“…”

Ashia ona geniş gözlerle baktı ve başını eğdi. 'Seni yardıma çağırmadığım için mi bu kadar üzgünsün? Bu tür bir konuda yardım istemek için seni aramam gerekiyor mu?'

O bir çocuk değildi…

'Ama Büyük Dük'ün malikanesi derken neyi kastediyorsun? Bazı nedenlerden ötürü, bu kadar önemsiz bir mesele için gitmekten çekiniyorum, bunu sen istediğin için ya da nöbet geçirdiğin için değil.'

Bu zor olacaktı…

Ashia zaten Kaligo'ya çıkma ya da evlenme niyetinde olmadığını söylemişti. Hepsi bu muydu? Ayrıca kendinden emin, sorunsuz bir şekilde akan, harika bir bekar hayat yaşayacağını da söyledi.

Onun kalbini hemen kabul etmek istemiyordu ama bu tür işlerden faydalandığını hissediyordu ve bundan hoşlanmıyordu.

“Kaligo, ben…”

“Binayı o şekilde yapan kişi hâlâ yakınlarda olabilir. Kaldığınız yere tekrar saldırabilirler.”

“…”

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin