Bölüm 51: Öfke Krizi

31 1 0
                                    

"Evet onu seviyorum."

“…”

Aileen'in gözleri titredi. Titreyen gözlerini kırpıştırırken utancını gizleyemedi. Endişelendiği cevap buydu. Muhtemelen Ashia'dan ve o adamın bakışlarından da aynı şeyi hissedebildiğinden, kalbini sıkıştıran endişeden boğulmuştu.

Bütün gece boyunca aklının neden bu kadar karışık olduğunu düşünmüştü. Onu hayal ettiği ve ondan bir şeyler beklediği bir dönem vardı. Ama bu aşk değildi. Sadece beklenti ve meraktı. İşte bu kadar. Kalbi daha önce hiç bu kadar hızlı çarpmamıştı. Oldu. Gerçekten oldu….

'O adama gerçekten ilk görüşte aşık oldum mu?'

(Ashia) yüzünü gördükten sonra fikrini bu kadar değiştirmiş olsa da, o (Ashia) kendine güveniyordu. Kaligo'nun onunla konuşma şekli ve diğer kadına bakış şekli; bütün gece acıyla zonklayan her hareketini hatırlamak kalbini parçaladı.

Sabah güneş doğar doğmaz dükkânına koştu. Yüreğinin derinliklerinde oluşan bu duygunun cevabını bilmesi gerektiği düşüncesiyle Ashia ile Kaligo arasındaki ilişkinin bu kadar derin olmayacağını düşündü. Ancak Ashia'nın cevabı açık ve değişmezdi.

- Onu seviyorum.

Ashia'nın kalbini onaylayan Aileen neden ikisi arasındaki her türlü ilişkiyi kesmesi gerektiğine dair açıklanamaz bir inanca kapılmıştı? Diğer kadından kurtulmak mı gerekiyor?

Aileen boğuk bir sesle devam etti: "Daha önce birini göreceğim için hiç bu kadar heyecanlanmamıştım."

“…”

Ashia'nın dudaklarındaki gülümseme yavaşça kayboldu.

“Ben... onun artık başka bir kadına aşık olması umurumda değil.”

Zaten geçmişte başka kadınlarla da oynardı. Buna bir veya iki kişi daha eklemek pek bir fark yaratmayacaktır.

'Hayatında gelip geçen kadınlardan biri olmalı.'

Aileen, Ashia'nın tam da böyle bir kadın olacağını düşünüyordu. Çünkü o çok güzeldi, o da ondan büyülenmişti. Belki de sırf bu yüzden meraktan ona dokunmaya çalışıyordu.

"Bedenler gittiğinde zihnin de kaybolduğunu duydum."

(Ç/N: Fiziksel olarak sevgilinizle birlikte olmadığınızda zihin/kalp doğal olarak değişip unutabilir. Aileen'in söylemek istediği de buydu.)

Açgözlülüktü. Onu ne kadar çok düşünürse, onu yalnızca kendisi için o kadar çok ister.

“İstediğin yere daha büyük bir mağaza açabilirim. Hangi imparatorluk veya kıtanın önemi yok.”

“…”

"Eğer bir mağaza istemiyorsan, sana hayatının geri kalanında oyun oynamana ve yemek yemene yetecek kadar altın verebilirim."

Aileen artık İmparatorluğun İmparatorluk Prensesi pozisyonundan ziyade Kaligo'nun karısı olan Karhan İmparatorluğu Büyük Düşesi koltuğunu istiyordu.

"Ben şunu söylüyorum"

'Diyorum ki, ortadan kaybolmalısın.'

Karşısındaki kadın Büyük Dük'ten uzak durmalı. Eğer bu kadın yüzünden onun kalbini yerinden oynatamıyorsa ondan kurtulmalıydı.

"Bu imparatorluğu terk etmeni istiyorum."

“…”

O iyi

Şu ana kadar sakin olan Aileen gözlerini genişletti.

'Ne, şimdi ne söylüyorum?'

Bir süre Ashia'ya bakan Aileen'in gözleri şiddetle titredi. "Ben, n-söylemek istediğim şey şu, yani..."

Ashia hiçbir şey söylemeden Aileen'i dinledi. Neden bahsettiğini bilmesine rağmen Aileen'i yarı yolda bırakmamasının nedeni, orijinal romanın ana karakterinin ne kadar ileri gidebileceğini merak etmesiydi.

'İmparatorluğu bırakın…'

Kaligo'dan uzak durmasını istediğini çok açık bir şekilde ifade etti.

'Bu Aileen'in gerçek niyeti mi, yoksa... orijinal romanın gücü mü?'

Kısa bir süre önce bundan korkuyordu. Orijinal romanda amaçlandığı gibi iki ana karakterin tanışıp ilk görüşte aşık olması. Her şeyden önce bu, ikisinin arasındaki kaçınılmaz aşk için yaratılmış bir dünyaydı. Kaligo'nun fikrini değiştirmeyeceğinden ne kadar emin olursa olsun, o zaman geldiğinde kimse ne olacağını bilmiyordu.

Neyse ki ya da ne yazık ki Kaligo, malikanede Aileen ile tanıştığında değişmedi. Titreyen bir santim bile yoktu. Bu sadece, erkek başrol olmasına rağmen Kaligo'nun kalbinin orijinal roman tarafından kontrol edilmediği anlamına geliyordu.

Fakat…

Aileen farklıydı.

'Bu rahatsız edici duygu nedir?'

Orijinalden etkilenmeyen erkek başrol ve orijinalden etkilenen kadın başrol. Ve ikisi arasında onun varlığı hiçbir şeydi. Sanki orijinalin safsızlığı haline gelmişti.

"Sanki Büyük Düşes olmuşsun gibi konuşuyorsun."

“…Ah, işte bu.”

Ashia'nın keskin sesi Aileen'in yüzünü biraz şaşkına çevirdi.

"Ben onun metresi miyim? Büyük Dük'ü baştan mı çıkardım? Bu yüzden huzurlu bir aileyi parçaladığımı düşünmüş olmalısın.”

“…”

"Majesteleri. Bu konuyu benimle değil Büyük Dük'le konuşmalısın."

Aileen yavaşça dudaklarını ısırdı. Muhtemelen sözlerinin Ashia'ya büyük saygısızlık ettiğinin farkındaydı. Ama bunları neden söylediğine hala şaşırmış görünüyordu.

Ashia bunu gördüğünde bundan daha emin olamazdı.

Aileen orijinal romandan etkilenmişti ama bu onun onu anlayacağı, saygısızlığını affedeceği ve ikna olacağı anlamına gelmiyordu. Ashia 'Ah, lütfen şunu yap' diyecek kadar saf değildi. Ne güzel bir aşk yaşa, ne de geri adım atacak kadar güzel.

Tam tersine, karşısında duran kişi iyi huylu İmparatorluk Prensesi Aileen'di. Bu noktada kadın başrole eziyet eden ve taciz eden bir kötü adamdan hiçbir farkı yokmuş gibi görünüyordu. Aileen böyle devam ettikçe, hayır, orijinal hikaye bu şekilde ortaya çıktıkça Ashia daha da kararlı hale geldi.

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin