Bölüm 24 [Neden Sözleşmeyi Bozmuyorsunuz?]

68 3 0
                                    

Çenesini kaldırırken başını hafifçe eğerek Kaligo onunla göz teması kurdu. Kollarını göğsünün önünde kavuşturmuştu, sanki büyük bir şeyle övünüyormuş gibiydi. "Evet, bu çok uysaldı."

"Ha..."

"Ve... tapınaktan hiçbir rahip ya da kişi pantolonumun altındaki şey hakkında hiçbir şey söylemedi."

Ashia omuz silkti. "Çünkü ben diğerlerinden farklıyım."

"...Ne şekilde?"

Aletlerini düzenlemeyi bıraktı ve devam eden sorgulamasına baktı. "Muhtemelen Büyük Dük'ten korkuyorlardı, bu yüzden bir şey söylemek istiyorlarsa hayatlarını riske atmak zorunda kalacaklardı."

"..."

Davranışını çoktan değiştirmiş olsa bile etrafındaki söylentiler hiç de dingin değildi. Ama yine de Kaligo, Karhan İmparatorluğu'nun en büyük güçlerinden biriydi ve iktidardaki bir tiran olarak saygı görüyordu. İnsan ne kadar güzel konuşursa konuşsun, bir gün sinirine dokunursa boynu mutlaka uçup giderdi. Böyle bir durumda kim böyle bir şey söylerdi?

Ama Ashia farklıydı.

"...Öyle olmadığını mı söylüyorsun?"

"Evet, en azından senden korkmuyorum."

"..."

Aslında orijinal romandan sapmanın neden olduğu bir durum dışında bu dünyada hiçbir şeyden korkmuyordu. Üstelik artık asıl erkek başrolün Kaligo değil, eski kocası Kaligo olduğu açıktı. Onun bu kadar zalimce bir şey yapacak türden bir insan olmadığını biliyordu. Yani korkulacak bir şey yoktu. Geçmişin intikamını almak yerine daha bencil olmayı amaçladı.

"Bu yüzden istediğimi söyleyeceğim. Eğer hoşunuza gitmiyorsa neden önce sözleşmeyi bozmuyorsunuz?"

"..."

'Yirmi kat cezayı hatırlıyorsunuz değil mi?'

Ashia burnunu kırıştırırken gülümsedi.

Kaligo'nun gözleri, Ashia'nın böyle olmasına bakarken hafifçe büyüdü.

"..."

"...Neden? Gerçekten sözleşmeyi bozacak mısın?"

Eli yüzüne yaklaştı. "Ah?" Kaligo parmağının ucuyla dikkatlice onun yüksek, ince burun köprüsünü aşağı doğru kaydırdı. "...Sen hâlâ aynısın. Bu alışkanlık."

"..."

Çocukluğundan beri bir alışkanlıktı bu. Şakacı kişiliği nihayet ortaya çıktı. Birisiyle dalga geçtiğinde veya ona şaka yaptığında sık sık burnunu kırıştırır ve bu şekilde gülerdi.

'...Alışkanlık?'

Ashia bakışlarını parmaklarından yüzüne kaydırdı. Kaligo elini indirdiğinde bile onun bakışlarından kaçınmadı.

"Sözleşmenin ihlali söz konusu olmayacak. Ne yapmak istiyorsan onu yap."

"..."

Kaligo uzaklaştı ama sıcaklık Ashia'nın burnunda kaldı.

Aurasını kullandı mı? Boynu, omuzları ve az önce dokunduğu burun köprüsü; dokunduğu her yer kavurucu sıcaktı.

"...Her neyse, içtiğin iksir işe yaramadığında birbirimize karşı dikkatli olmamız gerektiğini düşündüm," dedi Ashia burnunu nazikçe ovuştururken.

"Mümkün değil. İznin olmadan sana dokunacağımı mı sandın?"

"Evet."

Kaligo, nöbet geçirdiğinde kesinlikle arzularına kapıldığını hatırlamıyor gibiydi.

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin