Kyrian'ın her zaman şakacı bir tona sahip olan sesi anında sakinleşti: "Bu nedir? Bu ne saçma bir şaka…?”
"Sözlerine dikkat et."
“…”
Redin dişlerini gıcırdattı.
Buna rağmen Kyrian keskin bakışlarını ondan ayırmadan konuşmaya devam etti, "Sakın bana o kadına eşlik etmemi istediğini söyleme..."
"Kyrian." Kaligo'nun sesi sözünü kesti.
Ashia'ya olan bakışları Kaligo'ya döndü.
Ne kadar yaramaz olursa olsun Kaligo, Kyrian'a asla kızmamıştı. Bu sadece Kyrian için geçerli değildi. Kendi halkı olduğuna kuvvetle inandığı kişilere sonsuz güven gösterdi. Ama Kyrian bunu anlayabiliyordu; az önce onu çağıran seste öfke vardı.
"Ekselansları! BENCE…"
"Bu bir emirdir."
“…”
"Beni hayal kırıklığına uğratma."
Kyrian'ın çenesi kasıldı. Kaligo'ya olan bakışları diğer taraftaki Ashia'ya döndü. "Yani... bana ona eşlik etmem gerektiğini mi söylüyorsun?"
"Evet."
“Hayır... ama yine de bu....”
Kyrian yeniden homurdanmaya başlayacakken sessizce oturan Ashia onun sözünü kesti.
Yüzünde bir gülümsemeyle, "Lütfen bana iyi bakın, Sör Kyrian," sözlerine devam etti, "Benim sağlığımı ve güvenliğimi önemseyen bir refakatçiyi gerçekten takdir edeceğim."
"Ne? Neden yapayım…"
"O halde şimdi dışarı çıkıp bir bakabilir miyim? Güvenliğimi sağlayacak bir eskort şövalyesiyle birlikteyim." Kavisli gözlerini kaldırdı ve Kyrian'a baktı.
Kaligo daha sonra başını salladı. "Elbette."
"Ekselansları!"
“Kyrian, kendine güvenmiyorsan vazgeçebilirsin.”
Kaligo'nun sesi Kyrian'ın omuzlarının ve vücudunun titremesine neden oldu. En çok 'vazgeçmek' kelimesinden nefret ediyordu.
"Ah..."
"Yerinizi dolduracak birini bulursanız durabilirsiniz."
Kyrian'ın sözleri üzerine dudakları seğirdi ve durdu.
"Cevabınız?"
Acı dolu bir homurdanma yaparak tereddüt etti ve sonunda cevap vermek için ağzını açtı, "Bırakın... bu işi bana bırakın, Ekselansları."
Kyrian'ın cevabını verdikten sonra Ashia kanepeden kalktı. Kaligo, Redin ve Kyrian'ın gözleri onun figürüne sabitlenmişti.
"O zaman ilk ben gideceğim."
Sonra Kyrian'a bakarak çenesiyle bir işaret yaptı. Sanki onu takip etmesini söylüyordu. Kyrian, elbisesi havada uçuşan Ashia'nın ofisten çıkan sırtına bakarken dilini şaklattı.
'Hah, o kadın gerçekten!'
Kyrian gizlice yumruklarını sıkarken onu takip etti.
Ofisin kapısı kapandığında sessizce kapıya bakan Redin ağzını açtı, "...İyi olacak mı?"
“Zaten en azından bir kez buluşmaları gereken insanlar bunlar.”
“…”
“Şimdi güvenebileceğim her insan için de önemli bir zaman.”
Kaligo'nun aralarındaki ilişki hakkında belli belirsiz bir fikri vardı; köyün yanmasından sağ kurtulan kişi ve onu ateşe veren kişi. Bu, iyi bir ilişki türü değildi.
“Bu iki kişi arasında seçim yapmak zorunda kalsaydım, zaten bir cevabım var. Ancak böyle bir durumun yaşanmasını istemiyorum."
En iyi sonuç, ikisinin de ayrılmak zorunda kalmaması için uzlaşmaları ve şikayetlerini bırakmalarıydı.
Ve Kaligo, Ashia'nın bunu gerçekleştirebileceğine inanıyordu.
* * *
“Sen delisin, değil mi? Burası neresi?”“Bir süre önce sözlerine dikkat etmen konusunda uyarıldıktan hemen sonra yeniden mi başlayacaksın?”
“…”
Ashia arkasına bile bakmadan özenle yürüdü. Ve çok geçmeden Büyük Düşes'in odasının önünde durdu.
“Neden oraya gittin?”
"Bir yerden mi döndün? Büyük Dük'ün malikanesinde neler olduğu hakkında hiçbir fikrin yok gibi görünüyor." Ashia dönüp Kyrian'a baktı. "Ben burada, bu odanın içinde kalıyorum."
"…Ne?"
"Ve Kyrian, ben Büyük Dük'ün arkadaşıyım; senin hizmet ettiğin Büyük Dük'ün arkadaşıyım."
“…”
"Bana herhangi bir şey yapmanın Kaligo'yu küçük düşüreceğini bilmelisin."
Hah , Kyrian homurdandı. “Sen kim oluyorsun da bu konuda endişeleniyorsun…”
"Bunu kendim için söylemiyorum. Büyük Dük Kaligo için. Astlarının davranışları nedeniyle onun küçük düşürülmesini istemiyorum.”
“…”
Ashia gülümsemesini çoktan silmişti. Kyrian'a aynı zamanda hem uyarı hem de tavsiye verdi.
Surat astı. Ashia'ya keskin gözlerle tekrar baktığında yine gülümsüyordu.
“Sadece ikimiz olduğumuzda bana noona diyebilirsin. Daha önce olduğu gibi.”
"Ne? Hah! Sen nesin?" Duygularının her an patlamak üzereymiş gibi çılgınca çalkalandığını hissedebiliyordu.
Ashia parmaklarının ucunda yükseldi ve elleri Kyrian'ın başının üstüne çıktı. Gözleri hızla ürkmüş bir tavşanın gözleri kadar büyüdü.
"...!"
“Seni tekrar görmek çok güzel Kyrian.”
Küçük elleri Kyrian'ın kızıl saçlarına hafifçe dokundu ve yavaşça okşadı. Şaşırdığı için mi, yoksa başka bir nedenden mi, az önce gaddarca davranan Kyrian, gözleri fal taşı gibi açık bir şekilde Ashia'ya bakıyordu.
“…”
"Ve... hayatta olduğun için teşekkür ederim."
Sonra Kyrian'ın gözleri daha da genişledi. Sanki aniden aklı başına gelmiş gibi sessiz Kyrian, Ashia'nın elini çekti.
“…N-ne yaptığını sanıyorsun?!”
"Aiyah."
Kyrian saçını karıştırdı ve aceleyle Ashia'dan bir adım uzaklaştı.
"Birşey değildi…."
Arkasını döndü ve hızlı adımlarla yürümeye başladı; kulaklarının uçları ve yüzü kızarmıştı.
"Nereye gidiyorsun? Yine de bana eşlik etmen gerekiyor."
"Kapa çeneni!" Kyrian arkasına bakmadan ileri doğru yürüdü.
Ashia sırtına bakarak kahkahalarla karışık bir sesle mırıldandı: “Sen aynıydın. Büyüdün ama hala aynısın. Tıpkı Tero gibi.”
Sonuçta kaçabileceği hiçbir yer yoktu. Kyrian'a baktığında Kaligo'nun ona söylediklerini iyi dinliyormuş gibi görünüyordu ve Kaligo da bunu her şeyi bilerek yapmış gibi görünüyordu.
'Görünüşe göre sonsuza kadar birlikte kalacağız Kyrian.'
Kyrian'ın merdivenlerden aşağı inmesini izlerken utangaç bir şekilde gülümseyen Ashia, yatak odasının kapısını açıp içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Kocam Erkek Başrol Oldu
ChickLitHayatını kaybeden Renna, önceki hayatında okuduğu bir romanda reenkarnasyona uğradı. Bir şans daha yakaladığı için minnettardı ve hayatını huzur içinde yaşadı, ta ki bir gün, Erkek başrol birdenbire karşısına çıkıp bir istekte bulunana kadar. "....B...