Bölüm 5 [Kilitli Bir Odada]

240 8 0
                                    

'Ama uykusuzluk bir yan etkidir…..'

Aslında her yıl yeni hastalıklar keşfedildiğinde, yeni tedaviler geliştirildiğinde uykusuzluğun yeni bir yan etki olarak bilinmesinde tuhaf bir şey yok.

"Şu anda herhangi bir ilaç kullanıyor musun?"

Kaligo onun sorusu üzerine kaşlarını kaldırdı.

“…..Herhangi bir önlem olmasaydı, bir kadını kapalı bir odaya sokmazdım.”

“Hazırlanmaya değer bir şey mi?”

"Söylentileri duyduysanız bilirsiniz."

"……Ah."

"İlaç içmeseydim, kimsenin girmesine izin verilmeyen bir yerde ne yapacağımı çok iyi biliyorum."

“……….”

Onun sözleri üzerine ofisi bir kez daha sessizlik doldurdu.

Uzun süredir hareket etmeyen Kaligo kanepeden kalkıp küçük bir kutuyla geri döndü ve oturdu.

Kutuyu masanın üzerine koyar koymaz başını Ashia’ya çevirdi.

"Bu nedir?"

“Şu anda aldığım iksir bu. Etous ailesine mensup bir büyücü tarafından yaratıldı.”

“……Ailenizde bir büyücü olmasına rağmen hâlâ beni mi aradınız?”

"Bu iksirin herhangi bir yan etkisi de yok değil."

“…….”

Tekrar kanepeye oturan Kaligo, masanın üzerine konulan kutunun içindeki iksire bakarken sözlerine devam etti.

“Daha önce de belirttiğim gibi hiçbir yan etkisi olmayan bir iksir arıyorum.”

Ashia bir an ona baktı, sonra masanın üzerine yerleştirilen kutuyu almak için elini uzattı ve kapağını açtı. Kapak açılır açılmaz dışarı akan mana ve enerji, onun iyi biçimlendirilmiş bir iksir olduğunun farkına varmasını sağladı.

'Onun sizin ailenizden bir büyücü olduğunu söylediniz ama becerilerinin sıradan olduğunu düşünmüyorum.'

Her seçeneğin içerdiği mana da aşağı değildi.

Ashia kutunun içine yerleştirilen birçok iksir arasından birini aldı ve şişenin kapağını attı. Burnunun altına alıp kokladı ve sonra sanki sadece koklamak yetmezmiş gibi ağzına döktü.

Yudum.

"?!"

Sırtı kanepeye düşen Kaligo, gördüğü manzara karşısında hızla vücudunun üst kısmını kaldırdı.

"Şimdi ne var……"

"Gözden kaçabilecek bir bileşen sadece iksiri koklayarak ayırt edilemez."

Ashia kayıtsızca gülümsedi. Son dakikaya kadar iksirlerin tadını çıkardı ve onun şaşkın yüzünü atıştırmalık olarak kullandı.

TL/N – En iyi kadın başrol lmao

“Onlardan gelip iksirlerde kullanılan malzemelerin bir listesini getirmelerini isteyebilirsiniz. Aynı belirtiler sizin vücudunuzda da ortaya çıkmaya başlayabilir…….”

"İksir yapan büyücüler arasında, bir müşterinin hastalığını tamamen bastırmak için kesin tarifi bulmak için hayatımı riske atmalıyım. Ne istemek istiyorum ne de görmek istiyorum."

Dedi gelişigüzel bir şekilde. Daha sonra iksir şişesini havaya kaldırdı ve lambaya bakarken konuşmaya devam etti.

"Bana veya toksinlerine zarar verebilecek bileşenler hakkında endişelenmenize gerek yok, çünkü bunlar kişinin vücudunda kendi başlarına kolayca parçalanabilir. İksir yapan bir büyücü, herhangi bir önlem almadan herhangi bir iksir içmez."

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin