Bölüm 60.2: Hiçbir Şey Değişmeyecek

15 0 0
                                    

Ashia dışarıda bekliyordu. Ashia fısıltıyla ona "Şimdi işin bitti mi?" diye sordu.

"Ah evet. Bu doğru."

"Saat oldukça geç."

"Henüz uyumadın mı?"

“Ah, senden biraz çay hazırlamanı isteyecektim.”

"Bu saat?"

"Benim için değil ama Kaligo için."

"Ah... Ekselansları çayı sevmez."

“Uyku haplarından daha etkili çaylar var. Eğer şikayet eder ve içmeyeceğini söylerse, kusur bulmak yerine ona içmesini söyleyin.”

“…”

Esneyerek ağzını hafifçe kapattı ve Redin'e üzerinde farklı türlerde çay yaprakları yazılı olan bir kağıt parçası uzattı.

“İksirlere güvenmek yerine hafif semptomlar için çay içmek daha iyidir. Bunları muhtemelen Büyük Dük'ün deposunun içinde bir yerlerde bulabilirsin. Sonuçta bu sıradan bir çay yaprağı.”

"Evet, gördüm."

"O halde sana soruyorum."

"Evet…"

Ashia şalı omzunun üzerinden çekti ve kendi yatak odasına girdi.

Bakışlarını Ashia'nın sırtından kağıda kaydıran Redin bir anlığına gözlerini kırpıştırdı ve aklı başına gelemedi. Bir Büyük Düşes'e sahip olmanın gerçeği bu olabilir mi? Büyük Dük'ün malikanesindeki çalışanların sadık ve yetenekli olduğu söylense de Kaligo'nun durumunu Redin'den daha iyi kontrol edemezlerdi.

"Hımm."

Redin birinci kata doğru yürüdü. Ashia'nın söylediği gibi çayı hazırladı. Başlangıçta içmeyi reddeden Kaligo, Ashia'nın sözlerini duyduktan sonra çayı sessizce içti. Ve belki de çayın etkisi sayesinde Kaligo güneş doğduktan sonra bile uzun süre uyanmadı.

* * *
“Onu bekleyelim Bayan Ashia.”

"Hayır Melanie. Onu beklersem öğle yemeği molası biter. Merak etme. Yakında döneceğim."

"Ekselansları öğrenirse üzülebilir."

“Onu uyandırmayın. Uzun bir aradan sonra nihayet derin bir uykuya dalmış gibi görünüyor."

“Bu doğru ama…”

Ashia mırıldanan Melanie'ye bakarken gülümsedi. Daha sonra adamın kendisine doğru yürüdüğünü fark etti. “...Beni bir daha göremeyecekmiş gibi davranıp gittin.”

"Eskortunuz olarak işimde elimden gelenin en iyisini yapmalıyım."

Tavrındaki ani değişiklik karşısında kaşları kalktı.

"Ah…"

Kaligo'nun ona karşı tutumundan dolayı prestijini kaybetmesine izin vermemesi gerektiğini söylediğini hatırlamış olmalı. Çok fazla göz olduğu için doğal olarak saygı ifadesi kullandı. Açıkçası, kesinlikle sıfır zekalı bir insan değildi…

“Böyle düşünmenize sevindim, Sör Kyrian.”

“…”

Gözleri kısıldı. Bu ona utanmaz olduğunu söyleyen ve aynı zamanda içinden ona küfreden bir bakıştı. Ashia onun ifadesine aldırış etmeden gülümsedi ve bir kapıyı çağırmak için vücudunu çevirdi.

Ashia'nın havaya uzattığı parmağından büyü aktı. Gösterişli bir şekilde sallıyor, ustaca gizemli ve karmaşık görünümlü sihirli daireler oluşturuyor. Parlayan kapı çok geçmeden ortasında belirdi.

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin