Bölüm 17[Beni Bir Yoldaş Olarak Düşün]

62 3 0
                                    

Bir gündür ulaşamadıkları Büyük Dük, evine geri döndü.

Kaligo yatak odasına girer girmez ceketini çıkardı ve Redin'e verdi. "Bir geziye çıkıyorum."

Redin, şaşkın bir yüz ve elindeki paltoyla sordu: "Ne demek istiyorsunuz, Ekselansları?"

"Bir geziye çıkacağımı söyledim."

"…Seyahat?" Boş boş baktı.

Kaligo, valizini ve birkaç kıyafetini getirmesi için Melanie'yi aradı. Hizmetçi işini yaparken titreyerek çalışıyordu ve Redin sonunda kendine geldi.

"Nereye? Hayır, ne kadar süreliğine gitmiş olacaksın? Bu oldukça beklenmedik…”

Kaligo, Melanie'nin kıyafetlerini toplamasını izlerken çenesini okşadı. "Kıyafetler yeterli mi?"

Melanie cevap verirken sırtı dimdik ayakta duruyordu, "Evet lordum. Ancak kıyafetlerinizin hepsi ince…”

"Önemli değil." Redin'in ne kadar şaşırdığını görmezden gelen Kaligo, daha fazla neye ihtiyacı olduğunu anlamaya çalışırken çantasına bakmakla meşguldü. “Ne kadar süreceğini veya nereye gideceğimi bilmiyorum.”

“…”

Nereye gittiği soruldu; Yüzü sanki beklenmedik bir zorlukla karşılaşmış gibi gereksiz derecede ciddiydi.

"Hımm... en fazla bir hafta olacak, bu yüzden dış dünyaya haber vermemek için elinizden geleni yapın."

Ne kadar süreceğini bile sormadı. Önemsiz sorular sorarsa fikrini değiştireceğinden korkuyordu.

“…Bu arada, Ekselansları.”

"Ne?"

Sırayla Kaligo ve çantasına bakan Redin konuşmaya devam etti: "Kyrian'ın yarın geri geleceğini biliyor muydun?"

"... Ah." Zaten arkasını dönmüş olan Kaligo tekrar Redin'e baktı. "Gerçekten yarın mı?"

“Evet, geldiğinde onunla tanışmak istediğini söylememiş miydin?”

'Hmm'

Kaligo derin bir nefes aldı.

Kyrian, kaza geçirdiği gün Kaligo'nun yanında kurtarıldı. Yıllar geçtikçe çocuk kılıç ustalığında bir yetenek gösterdi ve Kaligo'nun dikkatini çekti. Bu sayede resmi eğitim alabildi.

Görünüşe göre, güvenli bir şekilde mezun olduktan sonra yarın geri dönmesi planlanmıştı.

“…Ben dönene kadar onunla oyna,” dedi Kaligo umursamaz bir tavırla.

O, dertlerinin en küçüğüydü.

"Onunla oyna? O çocuğun ne kadar aktif olduğunu bilmiyor musun? Öleceğim, Ekselansları.”

“…”

Kaligo tekrar eşyalarını toplamakla meşgulken Redin içini çekti ve yumuşak bir şekilde şöyle dedi: "...görev dışı şövalyeleri çağıracağım."

"Bu daha iyi."

Redin, Kyrian'ın dayanıklılığını tek başına kaldıramayacağını biliyordu. Tartışma, tartışma ve tartışma. O, bütün gece antrenmana çıkabilen bir canavardı. Redin, Kyrian'la oynamak için fiziksel gücü iyi olan şövalyeleri kendi adına seçmesi gerektiğini düşündü.

Neyse, Büyük Dük'ün gezisine gelince... İksirin yan etkileri nedeniyle Büyük Dük'ün evinde çok az boş yer vardı... Kyrian'ın işi kabaca bittiği için Kaligo için endişeliydi.

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin