Bölüm 46.2:Sonra O Kolye

35 2 0
                                    

Büyülü Kule'deki toplantı odasında, yuvarlak masayı çevreleyen büyücülerin her biri kendi fikirlerini ifade ediyor ve sohbeti sürdürüyorlardı.

“Böyle olmaya vaktimiz yok!”

"Fakat katliamı gerçekleştiren kişi, Büyülü Kule'nin Efendisi ile aynı konuma yerleştirilemez!"

"Yani sadece engellerin yıkılışını izleyeceğimizi mi söylüyorsun?"

Yüksek sesleri gelip gitti; büyücülerden biri yumruklarını yuvarlak masaya vururken diğeri onları durdurdu. Konferans salonu darmadağınıktı.

“Sadece bariyer mi vardı?! Peki Element Küpü ne olacak?!”

"Sihirli Kule'nin Ustasını kim getirecek?"

“Dikkatsizce iletişimi kesmedi mi? Bariyerin kırılmasının nedeni muhtemelen aklını kaybetmesi ya da büyüsünün bitmesiydi. Onu getirmek Elemental Küp'ün dengelenmesine yardımcı olmaz."

"O zaman sadece izleyecek miyiz?"

Tartışma daireler çiziyordu.

Daha sonra konferans odasının kapısı açıldı ve açık kapıdan giren figürü gördüklerinde büyücülerin koltuklarından fırlamalarına neden oldu.

"Efendim Demiact!"

"Yaşlı!"

Yavaşça yürüyen Demiact büyücülere baktı ve dilini şaklattı.

“Peki... ne dedim? Onun büyüsünü mühürledikten sonra kovulması gerektiğini söylememiş miydin?”

Eğer bugün nefes almayı bıraksaydı bugünkü gibi bir şey olmayacaktı. Demiact buruşuk elini cübbesinden çıkardı ve parmaklarını şıklattı. Sonra uzakta duran büyücü koşup onun yanında durdu.

“…O kadın nerede?”

"Aşağıdaki oturma odasında Madam Redanes'le birlikte."

Tsk

Demiact'ın alnına düz bir çizgi kazınmıştı. Cüppesinden küçük bir kese çıkarıp yuvarlak masanın üzerine attı. Bütün büyücüler keseye baktı.

"Bu... Perinin Kalbi."

Konferans odası bir anda gürültüye dönüştü.

“Perinin Kalbi mi? Bütün periler gitmedi mi?”

"Her zaman peri araştırması yapıyor, belki bir ipucu vardır."

"Ama kalp... biraz... bir periyi öldürmek...."

"Şşşt."

Demiact elini sıktı. "Elemental Küpler perilere ve ejderhalara karşı son derece cömerttir, bu yüzden Elemental Küpü bir araç olarak o kalple kandırabileceğiz."

"Ah, Sör Demiact'tan beklendiği gibi!"

“…Profesör sihirbazlar bunu Element Küpünü dengelemek için kullanmalı.”

"Evet! Yapacağız."

Demiact konferans odasından çıkıp oturma odasına yöneldi.

'Lisa, sen çok aptalsın.'

Gözleri öfkeyle doldu. Ashia'nın on yıl önce aniden ortaya çıkıp Ventus'un öğrencisi olmasıyla Demiact'ın konumu da sarsıldı. Onun bir dahi olduğunu söylemek güvenliydi. Ventus'un öğretileri altında kendisinin farkında olmadığı yeteneği, tam çiçek açan çiçekler gibi patlayıcı bir büyümeye ulaştı. Böyle bir çocuğun Sihir Kulesi'nin Efendisi pozisyonunda oturacağı açıktı ama bu onun pozisyonunu tehdit ederdi.

O sırada Lisa Demiact'a kendi ayakları üzerinde geldi.

– Büyülü Kule'nin Efendisi olmak istiyorum... başkasının değil... kendimden başkası değil.

Gözleri bir çocuk için ürkütücüydü ama kararlılık duygusu taşıyordu. Lisa'nın kıskançlığına ve kıskançlığına denk bir hırsı vardı. Nedense kıskançlığı onun kız kardeşi gibi olan Ashia Bliss'e yönelmişti.

Çocukların kavgaları ve yarışmaları Demiact'ın umurunda değildi. Ashia zaten Ventus'un kanatları altına alınmıştı, bu yüzden ona başka seçenek kalmamıştı. Lisa da o kadar da kötü değildi; çünkü o, o zamanlar Sihir Kulesi'nin Efendisi olan Dennas'ın ilgi gösterdiği çocuktu.

Belki de çocuğun saf kalbini ve doğuştan gelen potansiyelini fark etmişti; belki de cennetin yardımı sayesinde olmuştur. Ashia bir kaza geçirdi ve Sihir Kulesi'nden atıldı. Bunun sayesinde Lisa, Sihir Kulesi'nin Ustası konumuna kolayca yükselmeyi başardı.

'Bu, uzun süredir devam eden sıkı çalışmanın sonucudur.'

Azı dişlerini toprakladı. Yürürken oturma odasının önüne geldi. Kapı açıldığında oturma odasını koruyan büyücüler Demiact'ı buldular ve hemen arkalarına döndüler. Ashia'nın kanepede bacak bacak üstüne atmış büyücüler grubunun üzerinde oturduğunu görebiliyordu.

Parmaklarında çay fincanıyla çay içen Ashia, bakışlarını oturma odası kapısının yıkılan bariyerine çevirdi. Gözleri buluştuğunda bir anlık sessizlik oldu.

“…”

“…”

Kısılmış gözleri gururla ayakta duran Demiact'ı taradı. “Uzun zaman oldu Demiact. Ah, doğru, sen Kıdemli olarak anılmayı tercih ettin.”

Sonra Demiact'ın alnı kırıştı.

“…Ne arsız bir şey.”

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin