Bölüm 43: Ne Tür Bir İlişkimiz Var?!

45 2 0
                                    

Yatağa yaslanan Kaligo, Redin'in sözleri üzerine vücudunun üst kısmını kaldırdı. "Bana daha fazlasını anlat."

"Henüz tamamen kırılmadı."

"Devam ettiğini mi söylüyorsun?"

“Evet ve sadece yarısı kaldı.”

"…Yarım."

"Bir-iki gün içinde her şeyin biteceğini duydum."

Bariyer yıkılıyordu ve geriye yarım gün kalmıştı. Kaligo kayıtsızca dinlerken Redin sakin bir şekilde konuşuyordu ama aslında durum çok ciddiydi. Büyülü Kule'nin inşa edildiği uzun süre boyunca bu bariyer hiç bozulmamış veya yıkılmamıştı.

Büyülü Kule'nin müttefik imparatorlukları bariyer tarafından korunuyordu ama o artık çöküyordu. Yani diğer imparatorlukların korumasının da tehlikeye gireceği anlamına geliyordu.

“Niteliksiz bir kişi, hak etmediği bir makama yükselince böyle olmaz mı?”

"Evet efendim."

Büyü Kulesi'nin ustası olma konumu; kişinin ağır bir sorumluluk alması gereken bir konum, bunu elde etmek için güçlü bir büyü ve zihinsel güce sahip olmak gerekiyordu.

“İmparatorluk Sarayı'nı da etkileyecek gibi görünüyor.”

"Hmm." Küçük bir iç çekerken Kaligo'nun bakışları değişmedi.

O anda yan odada Redin'in sözlerini sessizce dinleyen Ashia, Kaligo'nun yatak odasına girdi. "Sanırım Elemental Küp'te bir sorun var."

Redin onun nereden çıktığına baktığında şaşkınlıkla gözlerini genişletti. Oda daha önce hiç bakmadığı bir şeydi. Kaligo, yatak odasına bağlanan bu alandan hoşnutsuzdu. Büyük Düşes'in odasından o kadar nefret ediyordu ki, onu bir gün o kapıyı kapatacağı tehdidinde bulunmuştu. Yine de Ashia Bliss sakin bir şekilde o odadan çıktı.

'Bayan Ashia Bliss'in hiçbir yerde bulunamadığını söylemelerine şaşmamalı...'

Redin, ikisi arasındaki ilişkinin kendisinin haberi olmadan derinleştiğini fark etti.

Kaligo ayağa kalktı. “Ashia.” Elinden tutup onu masanın yanındaki sandalyeye götürdü. "Sihirli Kule'nin bariyerleri Elemental Küp ile çalışıyor ve müttefik olduğumuz diğer imparatorlukları koruyan bariyerler de Elemental Küp'ten etkileniyor."

Oturması için sandalyeyi çekerken başını salladı, sonra yanına başka bir sandalye getirip oturdu. Kaligo oturduktan sonra Ashia konuşmaya devam etti.

"Element Küpü, Büyülü Kule'nin ustasının gücüyle korunan bir mana taşıdır."

“Mana taşı…”

Kaligo'nun bakışları daha sonra Ashia'nın boynunun etrafındaki bölgeye kaydı. "Bir düşünün, bugün mana taşı kolyenizi göremiyorum."

“Ah,” Ashia aşağıya baktı ve boş boynunu okşadı, “unuttum ve bıraktım.” Devam etmeden önce beceriksizce gülümsedi, "Element Küpü normal mana taşlarından çok farklıdır, ancak yetenekleri ve boyutları büyük ölçüde farklılık gösterir. Tabii ki, Sihir Kulesi'nin Ustasının büyü gücünün, Element Küpünü çeşitli şekillerde kullanmaya yetecek kadar muhafaza edilmesi de önemlidir."

"Anlıyorum."

'Söylediklerimi dinliyor musun?'

Kaligo, Ashia'nın yanına oturdu ve Ashia'nın parmaklarıyla oynarken başını salladı. Ashia'nın gözleri yoğun bir şekilde Redin ile Kaligo arasında gidip geliyordu.

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin