Kapıdan çıktıktan sonra Ventus, Ashia'yı ormandaki küçük bir kulübeye yönlendirdi.
"Burası arada bir dinlenmeye geldiğim yer."
Ayrıca araştırmaktan yorulduğunda sakinleşmek için burayı ziyaret ettiğini de belirtti. Daha sonra eski bir çay fincanına sıcak çay döktü ve onu Ashia'ya verdi.
“Lezzetin beklentilerinizi karşılayacağından emin değilim. Aslında en son ne zaman çay yaptığımı bile hatırlamıyorum.”
Ventus sanki utanmış gibi yüzünde endişeli bir ifadeyle yanağını kaşıdı. Sıcak çayı içen Ashia onun yüzüne gülümsedi.
"Tadı eskiden kulede yaptığınla aynı."
"Gerçekten mi…..? Bu bir rahatlama.”
"Evet tadı hala acı."
"……Ne?"
Ashia onun yuvarlak gözlerine bakarken, muzip bir kahkaha atmadan önce kısaca kaşlarını çattı.
Bundan sonra Ventus ve Ashia birbirleri hakkında kaçırdıkları olayları birbirlerine anlatmaya başladılar.
Kuleden ayrıldığınızdan beri nasılsınız? Neler yapıyorsun? Bu sorulduktan sonra kule hakkında başkalarına soramadığım bilgileri duyabildim.
Ancak paylaştığımız bilgilerin hepsi kulağa hoş gelmiyordu. Bu arada kesinlikle hoş ve nahoş birkaç haber vardı. Ama yine de sanki memleketimizden bir arkadaşla tanışmış gibi uzun uzun konuştuk.
“Bu arada, başkentte mağaza mı açtın?”
"Evet, Dershio Caddesi, Üçüncü Cadde."
"Bu harika. Kuleden ayrılır ayrılmaz yerleştin, değil mi?”
"Şanslıydım. Ven'den öğrendiklerim çok faydalı oldu."
Masanın üzerindeki eliyle çenesini tutan Ventus memnun bir gülümsemeyle konuştu.
“Peki, bana çok yardım ettiğim mağazayı gezdir.”
Ashia onun şakacı ifadesine hafifçe gülümsedi.
"Elbette ama şu an bunu yapamam. Halledilmesi gereken bir yığın tamamlanmamış işim var. Bu Büyük Dük'ün isteği."
"Ah? O zaman çok meşgul olmalısın.”
"Evet, iksir için gerekli malzemeleri almam gerekiyor, bu yüzden sanırım bir süre meşgul olacağım."
"İçindekiler?"
Ashia çay fincanına bakarken başını salladı.
"Evet. Majesteleri Kaligo…….saf bir ateş niteliğidir.”
"Evet bu doğru."
“O saf bir ateş özelliğidir ve yüksek sınıftandır.”
“Ah, saf! Bu yüzden özel malzemelere ihtiyacınız var, değil mi?”
Ashia konuşmaya devam ederken Ventus'un gözleri genişledi.
"Evet, malzemeleri önceden almadım çünkü yalnızca birkaç kişinin ihtiyacı vardı."
"O halde seni rahatsız eden ne? Bir distribütöre ihtiyacınız varsa birini bulabilirim.
"HAYIR. Muhtemelen bunu elde etme yeteneğine sahip olan tek kişi benim.
"Ha?"
Ventus, Ashia'nın gülümsediğini fark ettiğinde yüzünde şaşkın bir ifade belirdi.
Yalnızca Ashia'nın alabileceği malzemeler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Kocam Erkek Başrol Oldu
ChickLitHayatını kaybeden Renna, önceki hayatında okuduğu bir romanda reenkarnasyona uğradı. Bir şans daha yakaladığı için minnettardı ve hayatını huzur içinde yaşadı, ta ki bir gün, Erkek başrol birdenbire karşısına çıkıp bir istekte bulunana kadar. "....B...