Kaligo hançerini sessizce Ashia'nın gösterdiği yöne doğru salladı. Dalları ve çimleri keserken yol hızla açıldı.
Kılıç ustalığına alışmış bir kişi ile alışmamış bir kişi arasındaki fark bu muydu? Bu sayede nihai varış noktalarına hızla ulaşmayı başardılar.
"Burada mıyız?"
"Evet. İçeri girmeliyiz."
Ormanın derinliklerinde, çalıların arasından boş bir alan belirdi. Boş arsanın ortasında gizemli bir şekilde parlayan altın bir kapı rahatsız edilmeden ve desteklenmeden duruyordu.
"Çantayı alabilir miyim lütfen?"
"Ah evet." Kaligo omzunda taşıdığı çantayı ona verdi.
Çantayı karıştıran Ashia, avucunun içinde hızla büyüyen yumruk büyüklüğünde bir bez parçası çıkardı.
"..."
Ses seviyesini kontrol eden bir sihirdi... Kaligo'nun kaşları hafifçe kalktı ama hiçbir şey söylemedi.
"Bunun sorun olup olmayacağını bilmiyorum. Aniden benimle gitmek istediğini söyledin, ben de acele ettim."
Avucundaki paket aniden kalın ve ağır bir pelerin haline geldi ve yere düştü.
"Bu bir pelerin."
"Evet."
Kaligo kendisine verilen paltoyu aldı ve vücudunun üzerine örttü, ardından pelerinin sıcaklığı onu sarmaladı. Ashia'nın eli, henüz sıcaklığı hissetmesine fırsat kalmadan beklenmedik bir şekilde yüzüne uzandı.
"..."
Onun ani yaklaşımı karşısında boyun kasları gerildi.
Ashia onun tepkisini fark etmeden pelerinine dikkatlice dokundu ve omuz kısmını okşadı. Elleri, soğuk rüzgarın girebileceği boşluklar kalmayacak şekilde titiz ve nazikti. "Bu büyülü bir pelerin. Bu özellikle önemli çünkü burada tüm yıl boyunca kışlar sert geçiyor."
"Evet..."
"Bundan bahsetmişken, pelerinin altındaki gömleğinin nesi var? Bütün kıyafetlerin inceydi..."
"..."
Pelerini açarken Kaligo'nun bakışları eline döndü. Soğuktan kızarmış parmak uçları özenle hareket ediyordu.
Aslında Kaligo üşümüyordu. Sorun, uyuşmuş olması ve sıcaklıktaki değişimi hissetmemesi değildi; sadece titreyecek ya da üşümekten acı çekecek kadar değildi. Ateş özellikli auroralar vücudunu doldurdu. Bu, çabalamadan başıboş koşanların az sayıdaki güçlü yönlerinden biriydi. Belki Ashia bunu bilmiyordu bile.
Yani hazırladığı pelerin işine yaramazdı ama onu çıkarmadı. Kendisi için dikildiğini söylediği bu pelerini gerçekten beğenmişti.
"...Teşekkür ederim." Yüzünde hafif bir gülümseme belirdi.
Ashia ona bakıp gülümsedi. "Ah? Ama bunu sana vermeyeceğim."
"Ah." Kaligo kısa bir nefes verdi.
Tepkisi komikmiş gibi Ashia'nın kapüşonlu dudakları kahkahaya boğuldu. "Sadece şaka yapıyorum, o kadar büyük bir şeyi bile giyemiyorum."
Dudakları onun şakacı gülümsemesi karşısında kıvrıldı. Ve o gülümseme kısa bir süreliğine de olsa dudaklarında kaldı.
Ta ki başka bir adamın adı ağzından çıkana kadar.
"Ah, demek Tero ile aynı bedene sahipsin."
Kaligo'nun ifadesi yabancı adamın adını duyunca yavaş yavaş sertleşti. "...Tero?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Kocam Erkek Başrol Oldu
ChickLitHayatını kaybeden Renna, önceki hayatında okuduğu bir romanda reenkarnasyona uğradı. Bir şans daha yakaladığı için minnettardı ve hayatını huzur içinde yaşadı, ta ki bir gün, Erkek başrol birdenbire karşısına çıkıp bir istekte bulunana kadar. "....B...