8

272 14 0
                                    

bu bölümün şarkısı= NO 1 KENDİNE İYİ BAK speed up
Beni hastaneye bıraktı ve ardımdan o da indi. İrem dikişlerini aldıracaktı bugün. Dikişlerini aldırıp erkeklerin yanına yöneldik. Kapı kulpunu tuttuğum gibi içerdeki sesleri duydum. Gözlerim İremle buluştuğunda kaşları çatılmıştı. İki tim. Benim hakkımda abime kötü şeyler mi söylüyorlardı. Pars bugün de bi tuhaftı. Gözümden bir damla yaş süzüldü. O an kapı kulpunu daha da sıktım ki ellerim acıdı. Ardından kapı açılınca Pars ile göz göze geldim. Şaşkındı. Teğmen bozuntusu! Sevmek bizim neyimize?!
- Ge- Gece.
- Sizde haklısınız sevilmedim ki sevmeyi bileyim.
Ardından elim kalktı ve tokatım yüzünü buldu. Yüzü darbeyle yana doğru çevrilirken hızlı adımlarla,göz yaşlarımı silerek hastaneden çıktım.
YAZARDAN
İrem öfkeyle hepsine göz gezdirip içeri girdi.
- Napıyorsunuz ya siz! Ulan o kız sizin her türlü derdinize ,ihtiyacınıza koşmadı mı! Yaptığınız ne lan! Gölge! Lan timinizin komutanı o! İsmail! Onun sayesinde Zeyneple çıkıyorsunuz gerçi artık biter ama neyse! Alpay! Lan senin suçunu üslendi az kalsın askerliğinden, tek yaşam sebebinden oluyordu kız! Tabi sana söylemedi! Siz! Lan her zaman yardımınıza koştu o! Kayra! O kız kaç defa senin derdini halletti! Kız canından oluyordu senin için! Sen Pars! Ulan o kız seni seviyordu! Seni deliler gibi seviyordu! Ama değmezmişsiniz! Kayra sana gelince. Bitti!
- Ne?
- Duydun. Hepiniz için geçerli bu söyleyeceğim. Bir daha o kızın yanında sizi görürsem duyarsam o kız sırf sizin yüzünüzden ağlarsa bedelini en ağır şekilde ödersiniz! Yazıklar olsun! Hepinize yazıklar olsun! O kızın güzel bi yaşamı olmadı. Siz onu iyice mahvettiniz!
Diyip Pars'a döndü.
- Sana enişte dediğim güne lanet olsun! O kız seni seviyordu o kız sana güveniyordu! Bundan sonra sesini bile duymayacaksın hakketmiyorsun!
Dedi ve çıktı. Ortama derin bi sessizlik çöktü.
- Naptık biz?
Kendini koltuğa bıraktı Pars.
- Geçmişini tekrar yaşattık bencilliğim yüzünden.
Kayra yanına çöktü.
- Bencillikle alakası yok.
- Var. Daha önce açılsaydım bugün ona soğuk davranmasaydım bunlar olmayacaktı. Önce babasının şehit oluşu sonra annesinin onu terk etmesi sonra onun ihaneti sonra biz. Evlatlık verildiği herifi saymıyorum bile. Kahretsin!
GECE KARACA
Seni sevdiğim güne lanet olsun. Eve girdim arkamdan İrem girdi.
- Gece yıllık izinleri ayarladım Antalya'ya tatile gidiyoruz ve sende geliyorsun şunlardan uzaklaşalım.
Başımla onaylayıp valizimi hazırlamak için odama geçtim. Hazırlandıktan sonra elime kağıt ve kalemi aldım. Birşeyler yazdıktan sonra aşağıya inip arabaya bindim. Karakola geçtim ve odasına onun için onlar için yazdıklarımı koyup çıktım. Hiç düşünmezdim sonumuzun bu olacağını ama olmuş. Yapacak bişey kalmadı. Arabaya bindim.  Aklımda düşünceler dolaşırken başımı cama yasladım. Müziğin sesi kulağıma doldu.
- Çoğunluk her şeyi kabullenendi
Kim kimi yendi? Çok mu önemli!
Bana baksana benden sana ne?
Kendimi anlatamadım hiç kendime
İçim ağlar deme sakın dayan
Gözlerinin rengi yıldızlardan
Yanıma gel be pamuk prenses
Kafamın içinde paniktir her ses
Yetmedi yak bitmedi çek
İçin doldu dumanı dost bildiğin için
Sen de mi iğrendin benim gibi
İşin içi çıkarsa hep canım cicim
Uyan rüyadan kalk bu yataktan
Uyan rüyadan kendine gel Can
Uyan rüyadan bir kere baksam
Geri dönemem ben anlatamadım
Tutamayacağım her sözü ben verdim
Boş ver desende boş veremezdim
Bilirim ben sonu hep aynı
Ağrı ve boktan his bu her yerim
Deli gibi med ve cezir bu gönlümün
Hastalıklı yanı size kalsın
Git yalan olunca dön gel dediler
No.1 susunca başlayamazsın
Şarkıyı söylerken İrem de dikiz aynasından bana bakıyordu ara sıra.
-Şimdiki dostumun adı bir hiçlik
Hep bir ağızdan kendine iyi bak
Her yeri sararsa hatıralarım
Her şeyi değil de kendimi yakarım
İnsanlar boş kutu gibi dostum
Tekmeledikçe bi ses çıkarırlar
İçine atanlar intikam hırsı
Geçmiş kırmızı kutu kola tarzı
Uyan artık rüyadan dedi
Kimseye anlatamadım derdimi
Benim hayallerim derin bataklık
Seni de çeker içine uzak dur artık
Yağmurdan önce gelen hit
Zaten ölmeye gelmedik mi biz
Sen beni boş ver kendine iyi bak
Yalan be yaşayabilirsin bensiz..
Zeynep bana döndü.
- Gece,uyu istersen.
- İstemiyorum.
Diyip telefonumu elime aldım. Kişi başı hepsinden 25 mesaj 5 cevapsız arama. Pars. 44 mesaj 13 cevapsız arama. Bakmayacağım. Ne halt yersen ye artık umrumda değilsin. Tekrar arayınca kapattım. Tekrar aradı kapattım. Baktım susmayacak telefonu komple kapatıp çantama koydum.
- Gece.
- Biraz uyumak istiyorum.
Güzel yalan. Gözlerimi kapattım ve onu düşünmemeye çalıştım. Olmadı.
••√••
Cidden rahat uyumuştum şaşırtıcı bir şekilde ve Antalya'daydık. Burdaki bir buçuk haftalık süremde Mardin'e tayin sürecimi başlatacağım. İstemiyorum artık onları görmek. Odamıza çıktıktım ve eşyalarımı yerleştirdim.
- Akşam eğlencelere inicez.
- Sahile gideceğim.
- Tamam ısrar etmicem ama.
- Ama?
- Unutmalısın artık onu.
- Biliyorum.
Diyip balkona çıktım.
~~~~~~~~
Akşam olmuş ve eğlenmeye gitmişlerdi. Polar giyip fermuarını ayarladım ve aşağıya indim. Sahile doğru ilerledim. Albayı arayıp tayin işlemlerini başlattım. Biraz yavaş ilerleyecekti ama olsun. Benden bu kadardı artık. İstenmediğim bir yerde kalamazdım.
Bitti. Pars niye yaptı sizce? Olaylarımız başlıyor iyi okumalarr. Şarkılar bitiyorrr şarkı bulmam lazım önerileriniz varsa hayır demem.

TEĞMEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin