44

59 2 0
                                    

Bu bölümün şarkısı : FERMAN AKGÜL İSTEMEM SÖZ SEVMENİ speed up
- Bir saniye anne!
- Anne bu oğlun bir gün askerliğini yakacak.
- Gece?
- Pars?
- Pars?
- Baba?
- Oğlum?
- Anne?
Bana bir bakış attı ki görüşücez bakışıydı o ve kesin aklında bi plan vardı. Her zamanki gibi.
- Anne ama cidden kötü baktı.
- Oğlum medenice konuş ağzına ederim bak de...
Anneme döndüm.
- Afedersiniz.
- Yok sorun değil tabiki.
Omuz silkti babam.
- Ben alıştım artık.
- Anne?
- Hım?
- Ciddi misin?
- Evet. Neyse hadi Emir biz kalkalım artık.
- Olur.
Onlar gittikten sonra son gaz çatı katına çıktım e tabi durur mu Pars hemen ardımdan geldi uyuz! Hiçbir şey olmamış gibi kitaplıkla ilgilenmeye başladım yer mi yemez! Uyuz! Sırtımı duvara yasladı ve kollarını belime sardı bir eli sırtımı okşadı.
- Kaçamazsın güzelim. 
Dudaklarını omzumda hissettim.  Omzumu indirdi.
- Pars.
- Hım?
- Napıyorsun?
- Anneme şikayet mi ettin beni bitanem.
- Evet? Çünkü hakkettin.
🌌
Başımı yastıktan kaldırdığımda boş boş tavana baktım. Nolmuştu lan bana gram hatırlamıyordum. Yanıma çikolatayla yaklaştı Pars.
- Güzelim.
Hafifçe üstümdekiyle doğruldum. Yanıma oturdu ve çikolatalı meyveleri uzattı. Gülümsememi saklamadım  elime aldığım çikolatayı ağzıma attım.
- Duşa giriyorum ben.
Başımla onayladım ve çikolataları aldım. Çikolataları severdim özellikle meyveli olanlar bence mükemmeldi. Ben hâlâ olduğum yerde çikolatayı yerken o duştan çıktı. Çikolatayı yemeye devam ettim. Alnımdan öpüp yanıma oturdu ve ağzına çikolatayı deptim.
- Çok güzel.
- Senin kadar değil.
Gözlerimi ela gözlerine diktim. Her zamanki gibi karanlıkta parlıyordu gözleri.
- Gözlerin..
Diye mırıldandım.
- Gözlerim?
- Karanlıkta niye parlıyor?
- Bilmem sadece sana bakarken oluyor.
Ona yaklaşıp başımı göğsüne yasladım. Elleri saçları buldu direk bir süre saçlarımla oynadı ardından başımı kaldırdı ve dudaklarımdan öptü.
- Çilek.
- Hı?
- En son çilek yemişsin. Çikolatayla.
Gözlerimi kaçırdım güldü uyuz.
- Hep gözlerini kaçırıyorsun ama.
Bu sefer ben güldüm. Başımı tekrar göğsüne yasladım. Saçlarımdan öptü ardından ağzıma yine çilek attım.
🌌
Aşağıya indiğimde kahvaltı hazırlıyordu Pars arkasından yaklaşıp sarıldım ve yanağımı sırtına yasladım.
- Güzel bi günaydın deme şekli.
Bana doğru dönüp kollarını bedenime sardı.
- Benim içinde.
Başımı kaldırdığımda alnımdan öptü ve beni tezgaha otutturup işine devam etti.
- Menemen mi?!
- Evet.
Güzel kokuyordu.
______
İremler gelmiş ve oturuyorduk tabi biz bahçede Parslar içerdeydi.
- Ee anlat bakalım.
- Bazen sinir ediyor beni.
- O bende de var.
- Göreve ne zaman dönüyoruz?
- Bilmem belki dönmezsin bir süre.
Güldüm.
- O niye?!
- Belki bi bebek gelir...
Yastığı fırlattı.
- Önce sen canım.
- Allah Allah.
🌌
Sabah uyandığımda Pars hâlâ uyuyordu. Yavaşça kollarının arasından çıktım ve üstümü değiştirip aşağıya indim. Kahvaltıyı hazırlayıp Pars'ı uyandırmak için yukarı çıkacaktım ki Pars mutfağın duvarına sırtını yaslamış beni izliyordu.
- Ananı! Pars!
- Emret güzelim.
- Ödüm koptu.
Sırtını duvardan ayırıp bana yaklaştı.
- Erken kalkmışsın.
Boynumdan öptü.
- Hıhım.
- Neden?
Tekrar öptü.
- Bilmem. Kahvaltı?
- Yapalım.
Kahvaltıdan sonra bahçeyle uğraştım biraz. Ayaklarım yerden kesildiğinde çığlık attım.
- Lan!
Sıkıca Pars'a tutundum.
- Pars!
Başım dönmesin diye gözlerimi sıkıca kapattım ve başımı boynuna gömdüm.
- Pars..
Diye mırıldandım son kez sonra kendimi bıraktım.
- Güzelim?
Gözlerimi açtığımda hâlâ havadaydım ama dönmüyordum en azından. Bacaklarımı beline sardım ve boynundaki elimi omzuna indirdim.  Bir süre gözlerime baktı ezberlemek ister gibi.
- Pars?
- Hım.
- Karakola gidelim mi?
Cıkladı.
- Olmaz şuan.
- Neden?
- Senle uyumak istiyorum..
- Uyuyalım.
Ciddi ciddi uyumuştum bende. Akşama doğru kalktığımda açlığım yanında ufaktan mide bulantılarım vardı. Umursamdan kalktığımda baş dönmesiyle geri uzandım.
- Gece?
Kolları sardı beni anında.
- İyi misin güzelim? Benimki de soru kalk hadi hastaneye gidelim.
- Saçmalama Pars biraz başım döndü o kadar.
- Kaşları çatıldı.
- Kan kustun mu?
- Yoo.
Doğruldum ve yanağından öpüp lavaboya ilerledim. Yüzümü yıkadıktan sonra tekrar içeri döndüm.
- İyisin demi güzelim?
- Evet Pars iyiyim.
Sorgulayıcı bakışlar attı.
- İyiyim.
Yanağından öptüm. Aşağıya indim ve köşeye kuruldum hâlâ biraz mide bulantım vardı ama pek de umrumda değildi.
- Güzelim.
Boynumdan öptü.
- Hım?
- Diyorum ki bizimkileri çağıralım biraz uğraşalım.
- Canıma minnet.
🌌
3 asker 1 doktor oturduk cidden çiğ köfte yapıyoruz.
- Ekin oğlum iyi yoğur şunu!
- Abi anca.
Eylül'e göz göze geldik.
- Yenge.
- Hemen yengem.
Mutfaktan tabakları alıp içeri geçtim. O an öyle bi mide bulantım oldu ki kusmak istedim ama tuttum bunu.
- Güzelim?
- Hım?
- İyi misin?
- Yenge?
- İyiyim Pars iyiyim yengem.
Ehehehe asıl şey diğer bölümdee napıyorsunuz bu arada?? Yorum neden gelmiyor? Yorum bekliyorum emek veriyorum lütfen yorum yapın sizi seviyorum Pars için mavi kalp koyuyorumm ve kaçıyorumm💙

TEĞMEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin