36

73 6 0
                                    

bu bölümün şarkısı: TOM ODELL- ANOTHER LOVE speed up
Oflayarak üstünden kalktım.
- Ben bakarım güzelim.
Kapıya bakmaya giderken bende bağdaç kurup oturdum. İçeri geldiğinde gözlerinde sadece öfke vardı.
- Noldu?
- Yok bişey.
Dişlerini sıkarak konuştu ve yanıma uzandı.
- Pars? Noldu?
- Yok bişey bitanem.
Koluyla gözlerini kapattı.
- Kimdi gelen?
- Gereksiz.
- Pars. Konuş artık.
- Yok bişey dedim ya güzelim.
- Pars canımı sıkma benim.
- Gereksiz bitanem gereksiz koy başını göğsüme uyuyalım.
- Cevap almadan hayır.
- Kimse güzelim gereksiz oksijen kaybı olan biri.
Daha fazla zorlamadım ama başımı da koymadım. Tek elimi göğsüne koydum.
- Cevap versen bana ne güzel olucak.
- Başını göğsüme koysan ne güzel olacak.
- Önce benim dediğim.
- Seni ondan korumaya çalıştığım biri.
Devamına gerek yoktu zaten. Anlamıştım. Başımı yavaşça göğsüne yasladım.
- Pars.. Üsteğmenim.. komutanım..
- Hım?
- Takma o herifi.
- Takmıyorum ben onu sana zarar gelmesinden korkuyorum.
- Gözlerini ne zaman açacaksın?
- Anlamadım?
- Kolunu diyorum çek diyorum çek ki gözlerini görebileyim diyorum.
Kolunu çektiğinde dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Beni altına aldı ben nolduğunu anlayamadan.
- İlla kalpten gidicem ben demi?
- Aa niye?
- Kızım madem aniden öpüyorsun insan nefes almamıza izin verir.
Güldüm.
- Vardır sürprizlerimiz.
Burnumdan öptü.
- Olsun sürprizlerin. Hep gül sen bitanem.
- Pars?
- Efendim?
Yanağına doğru yaklaştım ve yanağını ısırdım.
- Kızım konuşmadık mı bunu?
- Yoo ben kabul etmedim.
- Yanağımı mı morartacaksın illa?
- Şeyyy..
- Ciddi misin?
Üstümden kalktı.
- Hadi güzelim ben çıkıyorum özel görev var.
Son kez dudaklarıma küçük bir buse kondurdu bende doğruldum.
- Ne özel görevi?
- Sonra anlatırım. Ben kaçtım.
Yataktan kalktım ve onunla kapıya ilerledim. Yanağından öpüp geri çekildim.
- Görüşürüz.
- Görüşürüz.
Çıktığında bende duşa girdim. Üstümü giyinip dışarı çıktım. Marketten çıktığımda Pars... Hayır hayır. Lütfen olmaz. Gözümden bi damla yaş düştü. Yanağım tamamıyla ıslandı ardından. Dudaklarını ayırdı Pars gözleri benimle buluştu. Dudaklarından sadece kahretsini okudum. Kadının gözleri beni buldu. Bir süre bakıştık Parsla.
- Sadece.. biraz sevdiğini düşünmüştüm.
- Ge...
İlerledim. Sadece ilerledim nereye gittiğimi bilmeden ilerledim. Arkamdan sesini duydukça hızlandım. Adımlarım babamın yanını buldu. Parmağımdaki yüzüğü çevirip durdum. Yalan mı söylemişti bana? Cidden hiç mi sevmemişti beni? Mermere oturmadım. Yanındaki zemine oturdum kollarımı soğuk mermere yerleştirdim. Ağladım. Sadece ağladım.
YAZAR
Bütün gün kızı aradı. Küfretti kendine içten içe. Kızsa sadece ağladı. Hava karardı bu sefer sadece o değil tüm gece ağladı onun için. Adamsa sadece sokaklarda gezdi. İki timde onu aradı hiçbirinin aklına gelmedi. İrem girdi ardından şehitliğe.
- Gecem.
Yanına çöktü. Gözündeki kan gözüne çarptı. Ağzına edecekti Pars'ın.
- Hadi Gece. Eve gidelim.
Yağmur daha da bastırdı kızın ağlayışı gibi.
- Hayır..
Dedi zar zor çıkan sesiyle.
- Babamın yanında kalacağım sen git.
- Gece en azından kapalı bir yere geçelim. Hasta olacaksın.
- Umrumda değil.. babamın yanında kalmak istiyorum. Gider misin biraz babamla özel konuşucam.
Başıyla onaylayıp biraz uzaklaştı.
- Baba.. ben.. ben beceremedim mutluluğu. Ben öldüm baba.. ruhum gömüldü benim baba. Kalksana! Kalksana baba! Kızının sana ihtiyacı var kalksana! Sende mi gittin baba!?
Ağlamaya devam etti. Tüm gece yağmur sürdü. Kızın ağlayışı devam etti. Pars ise bi dağa çıktı ve taşa oturdu. Bu sefer eğer dinlemezse bitmişti. İkiside yağmurun altında kaldı ikisi de ağladı. İkiside kendine kızdı. Pars sakladığı için kızdı Gece sevdiği için kızdı. Neydi ki sevgi? Sevgi yalansız saklanan bişey olmadan olan mıydı? Yoksa sadıklık mı? Sevgi her şeyi göze alabilen bir şey miydi yoksa? Sevgi aslında bilinmezlikti. Nereye gittiğini bilmezdin sevgide. Ama sevgi bi bakıma da hepsiydi. Sevgi gerçekte herşeydi. Kız ağladı diye her şeyi yakan Pars belki de yanlış sevmişti. Uzaktan sevmeliydi kızı belki de. Belki de ona karşı olan sevgisini içine gömmeliydi Gece. Sevgiye yer olmayan hayatına devam etmeliydi ikiside belki de. Sevgi bu yüzden bilinmezlikti. Aniden ayağa kalktı Pars gerekirse yine aynı sahneleri yaşayacaklardı ama yine de bırakmayacaktı sevdiği kadını. Şehitliğe ilerledi içeri girdiğinde kız hâlâ ağlıyordu. Mermerde yer yer kan damlaları vardı yanına yaklaştı yavaşça kızın başını kaldırıp kan damlalarından öptü. Kız ise itti onu.
- Uzak dur benden!
Son gücüyle bağırdı kız ve ayağa kalktı.
- Yine dinlemeden hareket ediyorsun....
- Kes sesini! Ben sana herşeyimi verdim be!
Göğsünden itti Pars'ı.
- Her şeyimi! Sen nasıl aldatırsın beni! Nasıl bana evlenme teklifi edersin!?
- Ben seni a...
- Kes dedim sesini! Duymak istemiyo...
Dudaklarını dudaklarına bastırdı Pars. Olmadı. Ok yaydan çıkmıştı bi kere. Yine itti kız onu.
- Öpme beni.. onu öptüğün dudaklarınla öpme beni! Defol git Pars. O kadına git. Ben sana yetmemişim demek ki o kadına git. Belki o yeter sana.
- Onu değil seni istiyorum ben!
- Lan o zaman niye öptün onu!?
- Zorundaydım!
- Defol Pars!
Gözleri yüzüğe kaydı. Hâlâ o varsa bi umut da vardır demekti değil mi? Yüzük bile kan olmuştu belki ama ufak da olsa bi umut.
- Gitmicem.
- Defol! Git sana yetecek olana git!
Ardından mezara döndü.
- Özür dilerim baba.
Gözleri doldu ister istemez Pars'ın.
- Pars.. lütfen git artık.
Sesi titredi kızın. Oysa gitmedi daha da yanaştı.
- Git dedim! Yaklaşma bana!
Daha da yaklaştı. En son silahını ina doğrulttu kız.
- Yaklaşma.. vurdurtma bana kendini!
- Vur.. biz zaten ölmedik mi Gece? Biz zaten birbirimizle var olmadık mı?
- Kes şunu!
- Vur hadi Gecem. Vurda ikimiz için de bitsin. Başka birinin elinden öleceğime sevdiğimiz kadının kurşunuyla ölelim.
- Kes dedim!
Daha da bastırdı silahı göğsüne.
- Hadi Gecem.. vur hadi...
Arkadan bi ses geldi hemen ardından.
Tamam biliyorum sinirlerinizi bozmaya başladım amaaa diğer bölümü de okuyun anlayacaksınız beni. Bu aradaaaa sizi cidden inanılmaz seviyorummmm ❤️❤️💙 sözüm hâlâ geçerliiii❤️❤️❤️ neyse bir sonraki bölümde görüşü yorum yapar mısınız lütfen düşüncelerinizi yazınn sorularınız varsa alırım kitaptaki karakterlere bi kızmanızı bekliyorummm görüşüz

TEĞMEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin