bu bölümün şarkısı: EMİR ŞAMUR- SAÇMA SAPAN speed up
Bi şarkı sesi doldu kulağıma.
&Saçma sapan cümlelerden (cümlelerden)
Hayatımı mahveden gülmelerden
İnandığım bu onca yeminlerden
Elimden kayıp gidenlerden (gidenlerden)
Ömründen (ömründen)
Aldın beni benden
Şimdi haber yok o gemilerden
Gönüldedir gözümde silinenler
Gözlerimiz kesişti o an. Sadece baktık. Yandığım gözlerine baktım. Yine yandım belkide bilmiyorum. Ne kadar birbirimize baktık onu da bilmiyorum. Aklımda bir sürü sorular dolaştı. Napacaktım? Bir yanım affet diyordu diğer yarım hayır diyordu. Gözlerindeki o belirsiz duyguyu gördüm. Özlüyordu,acı çekiyordu,kendini suçluyordu. İkimizde sustuk birbirime baktık ve kendimizi şarkıya bıraktık.
&Unutuldu tüm bilinenler
(Of, yeniden gel)
Gel, parçalansın bütün doğrularım
Ben hayalimde sadece seni kurgularım
Harap oldu duygularım ve kaçtı uykularım
Benim kaygılarım var, acılarım (of)
Tükenmeyen ayrılık sancıları
Zamanla demir aldı gönlümün yolcuları
Aklım karışmıştı. Benden bi cevap bekliyordu ama sadece susuyorduk birbirime bakıyorduk. Parmaklarım emniyet kemerime uzandı. Gözünden bi damla yaş süzüldü. Onu gördüm. Lafları zihnimde dolaştı. Kemerimi açtım ve doğruldum. Kendimi yavaşça yukarı kaldırdığımda her adımımı izliyordu. Kucağına doğru yanaştığımda kaşları belirsizlikle çatıldı. Kucağına oturdum ve başımı göğsüne yasladım kollarımı bedenide doladım.
- Ge-Gece..
- Seçim senin dedin. Ben seni uzaktan severim dedin. İster git ister kal dedin.
Derin bi nefes aldım.
- Uzaktan sevme. Sev ama uzaktan değil.
Kolları yavaşça bedenimi sardı burnunu saçlarıma gömdü. Özlemiştik ikimizde. Başımı iyice göğsüne gömdüm.
- İlla delirteceksin demi beni.
- Delirdin de noldu.
- Geldin..
- İrem de ağzına edecek.
- Etsin. Sen geldin ya güzelim.
Başımı kaldırdım. Burnumdan öptü ve başımı tekrar göğsüne yasladı.
- Delirmek üzereyim derken bu kadarını beklemiyordum komutanım.
- Komutanım diyeceksen böyle de işte güzelim.
- Nasıl diyorum?
- Kalbine alarak. Sinirlenince dediğinden değil.
- Sinirlendirme o zaman.
- Gecem..
Saçlarımdan öpüp burnunu gömdü.
- Kötü olan herşeyi unutalım.
- Nurla nasıl....
- Hiç açma. Yeterince deliridim bu günlük bu kadar yeter.
Güldüm.
- Abim..
- Abin?
- Şehit olmuş.. bu işin içinde başka bi iş var. Yediği tüm haltları öğrenicem. Neyse konumuz bu değil.
- Neymiş konumuz?
Başımı kaldırdım ve yüzünü ellerim arasına alıp yanağından öptüm.
- Rahatça uyumak istiyorum.
- Uyuyalım güzelim.
Yerime geçtiğimde gözleri üstüme döndü.
- Doğru.
Arkadan polarını aldı.
- Al güzelim.
Üstüme giydim ve arabayı çalıştırdı. Evin önünde durdu. Arabadan indiğimde elimden tuttu ardından binaya girdi. Eve girdiğimde etrafa tekrar göz gezdirdim ve poları çıkartıp kenara koydum.
- Üstlerimden birini vermemi ister misin?
- Olur.
Tişörtlerinden birini verdi onu üstüme geçirirken abur cubur getirdi masaya koydu. Koltuğa oturdum yanıma oturdu. Ufak bi göz göze geldikyen sonra kollarının arasına sığındım.
- Özledim güzelim.
- 2 günde mi?
- Evet.
Saçlarımdan öptü.
- Özleyemez miyim?
Ağzıma çikolatayı depti.
- Seversin sen.
Çikolatayı yerken gözlerimi kapattım iki bacağının arasına oturdum.
- Film izlemek ister misin?
Başımla onayladım. Filmi açtıktan sonra yanıma oturdu ve başımı göğsüne yasladıp battaniyeyi üstümüze örttü.
- Pars.
- Emret güzelim.
Başımı kaldırdım ve ona baktım. Gözleri gözlerimde sabitledi önce. Hafifçe gülümsediğimde gülümsedi.
- Hani madem kaçırıyorsun bi üstümü değiştirseydim.
- Delirttin beni Gece. Üstünü değiştir gel öyle mi kaçırayım deseydim.
- Deseydin de yapmazdım.
Burnumdan öptü.
- Kızım madem öl ya da delir politikası uyguluyorsun neden ilaç alıyorsun uyumak için? Diğer ilaçların etkisini azaltıyor.
- Uyumak istiyordum.
- Bensiz uyuyamadın mı?
- Biiraazz.
- Gel bakalım uyutayım seni.
Odasına geçip yatağa uzandım. Yanıma uzanıp göğsüne çekti beni. İtiraz etmedim tabiki. Saçlarımla oynadı bi süre gözlerimi gözlerine diktiğimde ela gözleri her zamanki gibi karanlıkta parlıyordu.
- Gözlerin niye bu kadar parlak?
- Bilmem. Senin gözlerin niye bu kadar vatanı andırıyor?
- Bilmem.
Dedim onu tekrar ederek.
- O gözlerin uykuya ihtiyacı var ama güzelim.
- Bi günümüzde olaysız geçmiyor.
Güldü.
- Gülme ya öyle ama.
- Öyle güzelim. Ama şimdi uyu.
Başımı göğsüne yasladım. Kollarını tekrar bedenimi sararken gözlerimi kapattım.
🌌
Sabah zar zor uyandığımda bedenimin gerçekten uykuya ihtiyacı olduğu ve bunun iyi geldiğini hatırladım önce. Kıpırdanmaya başladım.
- Gece.. uyuyoruz şurda güzelim.
Başımı hafifçe kaldırıp ona baktım.
- Saat kaç?
- Umrumda bile değil.
- Karakol?
- Gideriz bel..ki.
- Derken?
- İzin işini ayarladım birkaç saatlik. Şimdi izninle. Uyumak istiyorum.
- E bırak beni?
- Senle.
Diye ekledi. Sırtımı göğüsüne yasladım ve telefonumu aldım başı boynuma düştü yavaşça.
Pöh çiçeği: Lan iyi misin naptı şerefsiz?!
Siz: Şeyy...
Pöh çiçeği: Anladık biz afettin
Telefonu yanıma koydum. Dudaklarını boynumda hissettiğimde ona döndüm.
- Günaydın komutanım.
- Günaydın Fenerbahçe güzeli.
- Kalkalım mı?
Cıkladı.
- Kalmayalım.
- Emredersiniz komutanım.
Birkaç defa daha boynumdan öptükten sonra kalktı ve karakoldan aradılar.
Ben olsam affetmem doğruyu söyleyeyim ama Gece ve Pars için yaptık bişeyler. Günaydın bu arada canlar❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEĞMEN
HumorYeni karakola yeni bir tim gelir ama iki timin komutanları son derece inatçı ve dik kafalıdır ikisi de en yakınını şehit haberiyle sarsılır. Gece yetimhanede büyür çok küçük yaşta hayat onu yere serer. Pars ise babasıyla büyür ama sevgiyi çok az bil...