12.Bölüm

6K 330 52
                                    

Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.

Güzel okumalar.

_________________________________________

Rüya denizinden çıkıp gözlerimi açtığımda mor renkte döşenmiş odada gözlerimi gezdirip esnedim.

Uyuya kalınca getirdiler galiba.
Odanın köşesinde duran valizlerim ve koliyle odanın benim olduğunu anladım.

Yattığım geniş  ve büyük yataktan doğrulup gözümü kaşıyarak odanın içinde bulunan iki kapıdan birini açtığımda önüme çıkan banyoyla hemen işlerimi halledip çıktım.

Diğer kapıyı açtığımda giyinme odasıyla içimden vay  anasını sayın seyirciler çekip valizlerimi sürüyerek odaya soktum.

Valizlerimin hepsinin ağzını açıp zorla bulduğum siyah tayt şortumu üstüme geçirdim.
Dizlerimin 7 santim üstündeydi.
Neyse geniş baskılı beyaz bir tişört giyip bir ucunu şortun içine soktum.

Aynanın karşısına geçip kısa bir an yakışıklı feysime bakıp elimle saçlarımı arkaya tarayarak düzledim.

Böyle de çok fazla erkeğe benzedim be.
Hemen elimle dağıtım hem inşallah Cenk gelir bugün ya sıkıldım ilk günden.

Telefonumu şortumun arka cebine sıkıştırıp odadan çıkıp bitmeyen merdivenden inmeye başladım.

Unuttuğum kulaklıkla koşarak tekrar odama gittim.
Valizi dağıtarak kulaklığımı bulmamla boynuma takıp odadan çıktım.

Bu sefer kesin merdivenden inmeye başladığımda görüş açıma giren Haznedar ailesiyle başımı çevirip inmeye başladım misafir var galiba.

Cenk "en sevdiğim kuzenim"

Duyduğum şakımayla hızla oraya döndüm. Cenk oturduğu yerden kalkmış bana doğru geliyordu.
İki tane basamağım kaldığında beni kucağına alıp sıkıca sarılarak kendi etrafında döndürdü.

Şşş biz dün tanışmadık sessiz olun.

"Kıvırcık marul başım döndü indiiirr"

Beni gülerek indirdiğinde bende güldüm.

Cenk "ay ne kadar özlemişim seni acaba giderken seni de mi bizim eve götürsek ha anne"

Taş gibi hat- yani hanımefendiye dönerek demesiyle Cenke gülerek baktı.

Cenk "Bence benim ikizim olsun bundan sonra"

"Tamam marulcum hadi oturalım bacaklarım ağrıdı"

Başını sallayıp elimden sanki çocuk gibi çekerek ikili koltuğa yan yana oturttu bizi.
O değil de bizim grup Cenke iyi bakmıyor.

Acaba benim maruluma hangisi yamuk yaptı.
Bunu acilen öğrenmem gerek ve ona göre davranmam gerek.

Vedat bey "Günaydın güzel kızım"

"Günaydın Vedat bey"

Bugün uykumu aldığım için etrafa resmen gülücükler saçıyordum.

Sinem hanım "Bak güzel kızım bu bey senin amcan hemde Cenkin babası Yusuf"

Bana gülümseyerek bakan adama aynı şekilde karşılık verip baş selamı verdim.

"Memnun oldum bende Mihra Yılmaz"

Vedat bey "Mihra Haznedar"

Sanki çok önemli bir devlet meselesi gibi demesiyle he ondan der gibi baktım.

Sinem hanım "Neyse yanındaki hanım ise eşi hemde senin yengen Ceylin"

Ona da baş selamı verince kocaman gülümsedi.

Nazlı Yarim (Kuyumcu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin