Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
Güzel okumalar...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡......♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Israrla çalan kapıya bu sefer yumruklar eklenince kahkaha attım.
Ortada komik bir şey yoktu ama benim canım gülmek hatta deli gibi kahkaha atmak istiyordu.
Ama kahkaham yavaşlayınca yerini yorgun hıçkırıklara bıraktı.
"Asi, Asi aç kapıyı"
Dışarıdan ismimi duymamla çalan kapının benim eve ait olduğunu fark ettim.
Zar zor ayağa kalkıp sarsak adımlarla salondan ilerledim.
Ne vardı gelecek insanı bir rahat rahat ağlatmıyorlardı.Sonunda kapıya vardığımda iterek açmaya çalıştım.
"Allah Allah niye açılmıyor bu"
'İttiğin için olmasın yüksek zekalı'
"Haaa doğru"
Ağzımın içinde yuvarlanan kelimelerle kapının kolunu indirip kendime çektim.
"Aaa açıldı"
Şaşkınca kapıya bakıp tutunarak karşıya baktım.
"Buyrun kapımı neden taciz ediyorsunuz"
Karşımda bana şaşkınca bakan iki adam vardı.
Allah Allah bunun ikisi de çok yakışıklıydı acaba yanlışlıkla mı geldiler."Asi?"
Öndeki olanın bana bir adım atmasıyla ona döndüm.
"Asi kim?... haaa benim Asi buyrun"
Kaşları çatık bana bakıyordu lan bu beni çiğ çiğ yer acaba yüzüne mi kapatsam kapıyı.
"Sen sarhoş musun?"
Sanki daha çok kaşlarını çatabilir gibi çatınca bende aynı şekilde yapmaya çalıştım.
"Yiooo kim diyo çıkarsın göstersin ben sarhoş değilim"
Arada yuttuğum harflerle derin nefes alıp belimden tutarak beni havaya kaldırdı tek koluyla.
"Aaaa uçuyorum"
Neşeyle şakımamla ikisi de göz devirdi.
Beni kucağına alan adam içeri sanki ben kucağında değilmişim ilerledi.Etrafa bakarak incelemeye başladım.
"Iyyy bu ev kimin evi be şu düzene bak burda yaşanmaz"
"Burası senin evin Asi"
Yahuşuklu2'nin konuşmasıyla şaşkınca eve tekrardan baktım.
"Aaa ne güzel ev kesin sahibi de çok güzeldir"
Olayı hemen çevirdiğimde 2 nümora güldü ama 1 nümoralı yahuşuklu ona ters ters bakınca hemen sustu.
"Beni ne zaman indirmeyi düşünüyorsun yabancı bence rahat da burası senin için diyom"
Sabır çekerek beni koltuğa oturttuğunda alttan iki tane deve benzeyen adamlara baktım.
2 numara tam karşımıza otururken 1 numara yanıma oturdu.
Önüme bir fotoğraf uzatınca gözlerimi kısarak bulanık olan fotoğrafa baktım."Allah Allah dünyanın görüntü kalitesi mi düştü yoksa ben mi kör oldum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Novela JuvenilKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...