Bakın ey güzel kardeşlerim canlarım güzel tatlı okurlarım. Kimse kitabımı beğenmek zorunda değil tabiki öyle bir isyanım yok. Ama kitabım tutarlı olmayabilir sizin gününüz gününüzü tutuyor mu ruhsal olarak işte benimki de tutmuyor ki ben bu kitaba başlarken başıma istemeyeceğim bir çok şey geldi. Arkadaşım intihar etti hayatını kaybetti bir diğer arkadaşım motor kazası geçirdi daha gencecikti hayatını kaybetti. Sınavlar üstüme yüklenmeye başladı bir yandan da kpss'ye hazırlanmaya çalışıyorum. Tekrardan üniversite sınavına gireceğim. Bok gibi bir hayatım var kısaca ayakta zor duruyorum. Sağlıksal olarak da cöküşteyim ama ben çıkış yolu olarak belki bir umut kafam dağılır diye buraya gelip zihnimden atamadıklarımı burda hikaye yazarak atıyorum. Kimseyi memnun etmek zorunda değilim ama kötü yorum yapmadan önce acaba bu yazar ne yaşıyor mental olarak iyi mi diye bir düşünün çünkü ben kitabını okuduğum bir yazarın kalbini kırarım diye dikkatli yorum yapar eleştiriyi de dozunda ve güzelce yaparım ki hevesi kırılmasın aksine hatası varsa farkına varsın bir dahakine düzeltebilsin isterim. Okur vardır okur vardır. Kitap yazmak kolay değil inanın yorucu ama gün içerisinde daha çok yorulduğum için bana dinlenmek gibi bir şey oluyor. Bu kitabımı da evet başta başka düşüncelerle başlamış olabilirim ama arkadaşımı kaybettikten sonra ister istemez bende değiştim. Kitabın yapısı da değişti o yüzden çok kafanıza takacaksanız lütfen okumayın rica ediyorum hatta yazım şeklimi beğenmiyorsanız da beni engelleyebilirsiniz sorun etmem.
İyi günler hepinize...♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡......♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Yattığım yatağımdan doğrulup derin nefes aldım akşam olmuştu ama ben hala odamdan çıkmamıştım.
Çıkasımda yoktu zaten hiç Haznedar ailesini görüp moralimi bozamam valla.
Ayağa kalkıp odadaki banyoya girdim işlerimi halledip çıktım.
Üstümdeki eşofman takımına bakıp aşağı inmeye başladım.Avluda oturan herkes bana dönünce gülümsedim yalandan.
Dede "İyi misin benim güzel torunum"
"İyiyim dedeciğim sen nasılsın"
Yanına gidip oturduğumda diğerleriyle konuşmasını kesip tamamen bana döndü.
Dede "bende öyle boş işlerle uğraşıyorum istediğin bir şey var mı torunum hemen yaptırayım"
Dudaklarımı büzüp çaprazda bana bakan dörtlüye baktım.
Bunlar pis ikili ve burda olan iki kuzenim olanlardan oluyor."Yaaa dedeciğim ben kolyemi kaybettim de Arelgil arasa olur mu sabahtan beri bulamadım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Teen FictionKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...