Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
Güzel okumalar.
_________________________________________
Yanımda oturup uçağa bindiğimizden beri bana bakan kıvırcık marula gözümün ucuyla bakıp hemen çektim.
Konuşmak istiyor ama çekiniyor gibiydi. Hem bu kim ya kardeşimmi var acaba.
İnşallah yoktur, benden büyük de olmasın ben bugüne kadar tek mutluyum bir de kardeş terörü yaşayamam.
"Şeyy"
Sessizce mırıldanmasıyla nefesimi dışarı verip tamamen ona döndüm.
"Ha söyle sabahtan beri kabız gibi kıvranıp duruyorsun"
"Sende yüz vermiyorsun ki çekiniyom"
Beni çemkirmesiyle elimin birini göğsüme koyarak tesüf eder gibi baktım .
"Yok artık ne yapmamı bekliyorsun etrafa ben deliyim der gibi sırıtmamı mı?"
"Hayır ama öldürecek gibi de bakma"
Doğru bunu Şura da sık sık diyor. Etrafa ebemi şiitmişler gibi bakıyormuşum biraz.
"Tamam bakmıyorum öt bakam kıvırcık marul"
"Adım var benim"
"Bu beni ilgilendirmiyor benim için bundan sonra kıvırcık marulsun"
Omuz silktiğimde benim onu umursamayacağımı anladı yazık.
"Neyse tanışalım ben senin kuzeninim ama ne yazıkki senden bir yaş büyüğüm 18 yaşındayım"
Gıcık gıcık sırıtmasıyla sinirli bir soluk bıraktım. Bu benimle dalga mı geçiyor 17 oldum diye.
"Ona bakılırsa daha düne kadar bende 18'dim turşu"
"Allah Allah kızım senin sebzelerle ne alıp veremediğin var"
Pis pis ona bakıp önüme döndüm.
Önümüzdeki koltukta Vedat uyuzu ve hiç konuşmayan sadece bana duygulu duygulu bakan hanımı oturuyordu."Tamam tamam küsme sohbet edelim"
Kıvırcık marulun ağzından laf alabilirim bence Vedat kişisi ile ilgili.
"Peki siz kimsiniz"
Ani sorumla düşünmeye başladı.
"Salak mısın oğlum sanki padişahları say dedim kimsiniz dedim sadece"
"Ay dur heyecan yaptım"
Başımı sallayıp beklemeye başladım.
"Şimdi ben senin en seveceğin kuzenin bence tek seveceģin kuzenin cenk. Babam, Vedat amcamdan üç yaş küçük. Biz 5 kardeşiz benim salak bir ikizim gerek yok ona bence. İki abim bir de beş yaşında kardeşim var. Benden sonra kardeşimi de sevebilirsin hiç sorun değil."
Nefes almadan konuşmasıyla güldüm.
"Nefes alsan mı acaba kıvırcık marul"
Cenk "ay unutmuşum, neyse öyle senin merak ettiğin bir şey var mı?"
Var hemde aklımı kurcalayan önemli bir şey var ve bunun cevabı senin iki dudağının arasında cenkcim.
"Var, benim nasıl zorluk çıkardığımı gördün ama şu Nisa denen kız o ne yaptı"
Nisa diyince sanki iğrenç bir şeymiş gibi yüzünü buruşturdu.
Cenk "bir göbek atmadığı kalmıştı kereviz kafalı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Novela JuvenilKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...