Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
@mihra.h4znedar adlı istegram hesabına bütün kuyumcu okurlarını bekliyorum lütfen takip edin ve destekleyin...
***YÜZLEŞME***
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&Etrafta oluşan kargaşa işleri çıkmaza sokmak için yeterliydi.
Bana nişan alan adamı göz hapsine aldığımda fark ettiğim şeyle sırıttım."Ya benimle gelirsin ya da herkes ölür Derya"
Adamın bağırmasıyla boynumu kütlettim. Oyy nasıl tutulmuş.
Altay her an sıkacaklar gibi önüme atlamak için hazır bekliyordu.Ah canım sevgilim, evet birileri bugün ölecek ama bu bizden biri olmayacak.
Hakan "hayır Derya"
Hakan'ın sert sesiyle ağlayan derya bana bakınca başımı iki yana salladım.
Ne yapacağını şaşırmış bir şekilde bakıyordu.Ben ne yapacağımı biliyordum ama önce sakin olmaları gerekti.
Gözlerim balkon tarafındaki pencereye değdiğinde ordan içeri giren Gamze ablamla gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.Üstüne giydiği elbiseye tiksintiyle bakıp çırparak adamlardan birine yaklaşıp boynunu kırınca her şey daha da kolaylaşmaya başladı hadi bakalım.
"Allah Allah öldürsene ya"
O adamın üstüne doğru yürümeye başladığımda Altay'ın sert bir nefes aldığını işittim.
Timlerin hepsi tetikte bekliyorlardı.
Birazdan yüzlerce askerin olduğu düğünü basmanın bedelini ödeyecekti.Tamam siviller vardı ama bazı şeylere de göz yummazdık.
Onun üstüne yürümemle hızla elindekini bana doğrulttu.
Bu beni durdurmadı, aksine daha çok üstüne yürüdüğümde titreyen elini sabit tutmaya çalışıyordu."Sıksana lan adamsan"
Tam kalbimin hizasına gelen silahı birazdan titrerken düşürürse şaşırmazdım.
"Ah doğru ya sizin gibiler anca boş blöf yapmayı bilir ama ben blöf yapmam"
Çevik bir hareketle elinden silahı alıp kafasına tuttuğumda salonda çığlık sesleri arttı.
Allah aşkına ota boka da bağırman ya."B.bırak yoksa ölürsün"
Yüzümde alaylı bir sırıtma olduğunda gözüm merdivenin başına oturmuş çekirdek çitleyerek olayları izleyen Gamze ablama değince göz devirdim.
"Offf çok sıkıcısın"
Aklına bir şey geldi ki olduğu yerde dikleşip alayla bana baktı.
"Beni vuramazsın"
"Nedenmiş o"
Sorumla yüzünde sırıtma oldu ah silah kullanamadığımı düşünüyor galiba.
"Silah kullanmayı bile bilmiyorsundur sen nasıl sıkacaksın üstelik hapse girmek istemezsin"
Gür bir kahkaha attığımda irkildi.
Abim eli belinde bekliyordu diğerleri gibi.Kahkahamı aniden durdurup sağ bacağımdan kendi silahımı çıkartıp bacağımın çıplak olmasını umursamadan emniyetini dizimle açıp yan tarafa bakmadan keskin nişancıyı alnından vurdum hızla.
Balkondan aşağı düşen adamla herkes dehşet içinde bi yere düşen adama bi bana bakıyorlardı.
"Aaa tüh yanlışlıkla vurdum baksana çok üzüldüm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Teen FictionKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...