Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
Güzel okumalar...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡.........♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Olduğum yerde sallanmaya başladım sıkıldığım için, gelen pislikler kızları seçiyordu.
Hepimiz köy meydanındaydık ve şuan karşımda bizimkiler bana bakıyordu.
Ben ise havaya bakıyordum evlere bakıyordum.En son pencerede geldiklerini görmüştüm ondan sonra evleri tek tek dolaşarak herkesi meydana topladılar.
Tabi kadın erkek olarak ayırdılar.
Bazıları erkeklerde güçlüleri kenara ayırdıyordu.Yanımdaki kız ağlarken ben dudaklarımı büzmüş sallanıyordum.
Sıra yavaş yavaş bana gelmeye başlayınca yüzümü ağlak bir hale soktum.
Yanımdaki ağlayan kızı geçip beni incelemeye başladı."İyi iyi bu güzelmiş sende geç şuraya"
Kolumu sıkıca tutup sürükleyerek kızların yanına doğru götürdü.
"Ayh kolum, ac-acıyor bırağğkk"
Dediğim şeye gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Kes sesini karı"
"Karı senin anandır oruspu çocuğu"
Kısık sesli söylenip beni adamın fırlatmasıyla kendimi yere attım.
Galiba biraz fazla abarttım ama salla gitsin.Kızlardan biri yardım ettiğinde ayağa kalkıp yanlarına geçtim ama bizimkiler her an beni az önce atan adamın üstüne atlayacak gibiydiler.
İnşallah bir şey yapmazlar ay dur dur binbaşının gözünden ışın mi çıkıyor ben mi yanlış görüyorum.
Offf gitsek de inlerine hepsini gebertsem hemen.
Kısa sürede işlerini hallettiklerinde bizimkileri de kenara ayırttılar tabi gördüler dalyan gibi adamları kaçırırlar mı hiç.Bu arada Kadir abiyle Aliş saklanıyor uzaktan seyrediyorlardı bizi.
Uzaktan takip edeceklerdi eşyalarımız onlardaydı zaten.Bizi ite ite sıra haline getirip yürütmeye başladılar.
Etraf karanlık olup kimse kimseyi göremeyecek hale geldiğinde önde ışık tutan adamı umursamadan salına salına yürümeye başladım.Neee! Daha önce aksiyonu seven birini görmediniz mi?
Hem unutmuş olamazsınız benim eskiden meraktan az kalsın canavara yem olmak üzere olduğumu.Ayrıca büyücü yengemin odasına kitlemiştiler bunların hepsi aksiyon merakımdan kaynaklı olmuştu.
Ah ah yine hatırladım yaşadığım şeyleri tekrardan bozuldu moralim.
Umursamazca önüme aldığım örgülerimle oynamaya başladım.
Acaba binbaşı böyle örmeyi nerden öğrendi. Ben bile bilmiyorum daha saç örmeyi adam mükemmel saç örüyor lan.Sonunda vardığımız kampla derin nefes aldım şükür yarabbime.
Bizi bir çadıra bırakıp kaçmamamız için saçma bir kaç tehdit sallayıp zıbarmaya gittiler.
Biz en arkada olduğumuz için pek dikkat çekmiyorduk.Yüzbaşı "bir saate herkes uyuduğunda çıkarız"
Turan'ın sessizce mırıldanmasıyla esnedim.
Çadırdaki kızlar ise hala ağlıyordu.Başımı arkamdaki direğe yasladım.
Uykum vardı ya zaten hala dün gecenin yorgunluğu üstümdeydi.Biraz kestirmek için gözlerimi kapattım ama biri tarafından çekilmemle yerime iyice yerleşip uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Teen FictionKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...