Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
Güzel okumalar...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡......♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
(1 hafta sonra)
Sırtımdaki ağırlıkla birlikte şınav çekmeye devam ettim ama belimdeki yara sızlıyordu.
Binbaşı "KAÇ OLDU ASKER"
"SIFIR KOMUTANIM"
Ayağını sırtımdan çektiğinde karnıma doğru akan kanı hissettim ama şınava devam ettim.
Binbaşı "Tamam yeter kalkın"
Kendimi yere bırakacakken hızla ayağa kalktım.
Başta dengem şaşsa da derin nefes çekip kararan gözümün kendine gelmesini bekledim.Binbaşı "gölge, hayalet parkura geç"
Sert sesiyle parkura geçtim.
Yanımda yerini alan yüzbaşı bana bakıp önüne döndü.Yüzbaşı "dikkat et"
Binbaşı " başla"
Koşarak başladığımda nefeslerim arada kesilse de daha da hızlanıyordum.
Engelin üstünden atlayıp bir diğerinin altından geçtim.Tellerin arasında sürünmeye geçince hiç duraksamadan sürünmeye başladım.
Bittiğinde halatla yukarı tırmanma vardı.
Koşarak zıplayıp kendimi aniden yukarı çekerek üste çıktım.Aşağı atlayıp bitiş çizgisinde bizi bekleyen Binbaşının oraya doğru koştum.
Bir saniyeyle benden önce bitiren yüzbaşı ile nefes nefese duraksadım ama yüksekten atlarken yan dönen ayağım sızlamaya başladı.
Binbaşı "çok yavaştın Hayalet"
Evet evet ondan aynen.
Aliş "Oha kadın bizim bile yapamadığımız 30 saniyede tamamladı nasıl yavaş"
Sessizce yanındaki Hakana isyan eden Alişi duydum.
Zaten benden başkası da bu mesafede duyamaz."Daha çok çalışırım Komutanım"
Zaten iflahımı bellemedin ya şu 1 haftada bir de daha çok çalışırım.
Binbaşı "Tamam serbestsiniz gidin duş alın"
Arkasını dönüp gittiğinde kendimi sırt üstü yere bıraktım.
Yüzbaşı da nefes nefese kendini yanıma atınca gökyüzünü izlemeye başladım.Gözümü alan güneşten dolayı gözlerimi tam açamıyordum.
Yüzbaşı "az kalsın beni yeniyordun hayalet"
Alayla güldüm ama sırtımdaki yara sızladı.
"Birdahakine yenerim Komutanım içinizde kaldıysa"
Güldüğünde bende güldüm başım çok ağrıyordu.
Yüzbaşı "iyisin iyisin ne kadar bana her çarpmanda düşsen de gücün yerinde"
"Yalnız Komutanım benimle birlikte siz de düşmüştünüz bilin diye söyledim sadece"
Güldü hemde baya baya güldü.
Yüzbaşı "boşluğuma geldi hergün birisi çarpmıyor bana üsteğmenim"
"Doğru sizde haklısınız"
Aliş "komutanlarım hadi kalkın hasta olursunuz valla"
Doğrulduğumuzda ılık kanın sırtımdan aşağı aktığını hissettim.
Yüzbaşı ayağa kalktığında elini uzattı kalkmam için bir eline bir kehribar rengindeki gözlerine bakıp sıkıca elini tutarak onun yardımıyla ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Fiksi RemajaKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...