Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
Güzel okumalar...
£££££££££££££££££££££££££££££££££
Oturduğumuz kahvaltı masasında ölüm sessizliği hakimdi tabi ben bu sırada daltonlara ebeme şey yapmışlar gibi bakıyordum.
Neden diye soruyorsanız ayol hobi olarak insanları uyuz etmeyi bayılıyorum.
Tabi arada küçük veletle gözlerimiz birbirine değiyordu ama ikimiz de aynanda başımızı çeviriyorduk.
Yemek odasının kapısı çalınıp hızla açılınca hemen başımızı oraya çevirdim tabi ben ağzıma daha ne kadar sokabilirim diye denediğim çikolatalı ekmeğimle döndüm.
Ne vardı somun ekmeğini getirin tamamına sürüp yiyeyim de midem bayram etse.
"Efendim dün gece hırsız girmiş eve"
Korumanın dediği şeyle herkesin ağzından şaşkınlık nidası çıkarken ağzıma yarısını soktuğum ekmeği yavaşça çıkarıp önümdeki tabağa koyarak zorla yutkunup velete baktığımda o da bana bakıyordu.
Herkes korumaya nasıl olduğunu sorarken biz veletle birbirimize sıçtık adlı bakışlarımızı atıyorduk.
Korkuyla yüzünü ağlak bir hale getirip oturduğu yerde kıpırdanınca hemen toparlanıp korumaya baktım.
"Aaaa hangi akılsız böyle bir şeye kalkışır"
Veletle ben.
Miran bey "Mihra doğru söylüyor kimse buna cüret edemez nerden çıkartıyorsunuz böyle şeyleri"
Seninle bir yakınlaştık bak Miran beycim böyle devam sen beni hep destekle.
"Efendim evin arka tarafında 5 tane korumaya baygın ve dayak yemiş bir şekilde bulduk bize yüzlerini görmediklerini söylediler"
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdığımda velet de gözlerini kaçırıp başını eğdi.
"Nasıl kaç kişiymiş ki bunlar"
İkizim olacak parazitin sorusuyla utanarak başını eğen korumaya baktım.
"Bir kişiymiş Efendim bir tane de arkasında biri varmış ama onu hep arkasında tutmuş"
Vedat bey "bir kişi beş tane korumayla nasıl başa çıktı"
Sert ve öfkeli çıkan sesiyle sandalyeden biraz aşağı kaydım görünmem belki diye.
"Bilmiyoruz Efendim"
Sinem hanım "kamera kayıtlarına baktınız mı?"
Velet tedirginlikle bana döndüğünde gözlerimi açıp kapattım bir şey yok diye.
"Baktık Efendim ama hiç bir şey bulamadık sanki yokmuşlar gibi"
"Ayol görünmezler sanki nasıl belli olmasın"
Velet "Evet bence de hem nasıl olacak ki her yerde kamera var illa takılmıştırlar"
Veletin sonda tedirginlikle demesiyle içten içe sırıttım.
"Hayır kamera kayıtlarını hala inceliyorlar ama bir şey çıkacağını düşünmüyoruz"
Başımı önüme eğerek kısa saçlarımın önüme düşmesini sağladığımda veletle tekrar göz göze gelince yüzünde küçük bir tebessüm vardı ayrıca bir hayli şaşkındı.
Aklıma dün gece gelince kahkaha atmamak için kendimi sıktım.
(Dün gece)
Şaşkınca yerdeki veletin üstünden kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Teen FictionKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...