18.Bölüm

5.8K 313 64
                                    

Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.

Güzel okumalar.

_________________________________________

Elimdeki sonuncu çikolatayı da yiyip paketini poşete attım etrafta çöp olmadığı için.

"Eee anlat bakalım kıvırcık marulum seni aldatan o şırfıntı kim belki ona da bir el atarım"

Gülerek başını iki yana sallayıp ayakkabılarına bakmaya başladı.

Cenk "geçen yıl sevgili olmuştuk, iki ay boyunca her şey güzeldi bu arada kavgadan önceydi bu. Neyse işte Sıraç bana sürekli bu kıza güvenme diyip duruyordu ama seviyordum bak valla essah seviyordum. Neyse bu kız meğersem Sıraç'ı seviyormuş onu elde etmek için benimle sevgili olmuş"

Dehşet içinde adımlarım olduğu yerde durdu.

"Nasıl lan"

Cenk " öyle meğersem Sıraç bunu fark etmiş ama ben üzülürüm diye söyleyememiş. Ondan sonra bu kızı bir gün okulun arkasında başka biriyle öpüşürken gördüm işte böyle"

"Siktir ordan yolarım be ben o paçozu. O kimmiş ki benim marulumu aldatırmış kandırırmış."

Cenk "amaan ben unuttum bile sende unut çam fıstığım hadi gidek öğlen oldu acıktım ben"

Ben hala sinirli sinirli dururken kolunu boynuma sarıp kendiyle ilerletmeye başladı.

Cenk "onu bunu boşver de şu Felix'in hesabı yok mu aç da tipine bakak"

"Var var ama ben bakmamıştım dur bakalım."

Cebimden telefonu çıkartıp hesabıma girip en son takip edilenlerdeki en başa tıkladım.

Cenk "OHA o ne kadar takipçi ama benimki daha çok"

Sonunu egoyla demesiyle gülerek en üstteki bir hafta önceki olan postuna tıkladım.

Sonunu egoyla demesiyle gülerek en üstteki bir hafta önceki olan postuna tıkladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Felix_Axsel; красивая ночь❤ @Noah_kuars.

@Noah_kuars; Мой ребенок ❤❤

10 bin beğeni.

Yorumlar kısıtlanmıştır...

Yutkunarak Cenke döndüğümde kaşları çatık fotoğrafa bakıyordu.

Cenk "dur bulacam ne yazıyor burdu"

Sanki zorlasa Rusçayı çözecek gibi bakmasıyla göz devirdim.

"Yürü benim odamda bakarız"

Telefonun ekranını kapatıp evin zilini çaldık.
Cenkin hala kaşları çatık düşünceliydi.

Kapıyı geçen günkü hizmetçi açınca göz devirip içeri girdim.
Ben bu kadından hiç iyi enerci almıyorum abi.

Ayakkabılarımızı çıkarıp salona doğru ilerledik.

Nazlı Yarim (Kuyumcu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin