Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
Güzel okumalar.
♤♤♤♡♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡
Ben sevdiğim adam için mesleğimden vazgeçmiştim az önce. Onun yaptığını söyleseydim ya tamamen askerlikten atılırdı ya da sürgüne gönderirlerdi.
Bu sefer onu bulamazdım bile, bebeğimiz için bunu yapmak zorundaydım.
Sevdiğim adamın açığını arayan yüzlerce kişi varken onu ortaya atamazdım.Daha yeni sürgünden gelmişken kimse ona inanmazdı.
Beni abim korurdu, Mit'tekiler korurdu engellerdi alacağım cezayı ama Altay'ı kaybedemezdim tekrardan.
Bebeğimin babasız büyümesine asla izin vermezdim.
Şuan ise sevdiğime gidiyordum. Uyanmıştı, bizim için dayanmıştı. Her gün ölür korkusu yaşarken o tutunmuştu yaşama.Hızla asansöre binip Altay'ımın olduğu katı tuşladım.
Belimde olması gereken silah yoktu, ben eksik hissediyordum.Asansörün durmasıyla inip büyük adımlarla ilerledim.
Odasının önüne geldiğimde derin nefes alıp yavaşça açtım kapıyı.
Pencereden dışarı bakan sevdiğim başını benden tarafa çevirdiğinde içeri tamamen girip kapıyı arkamdan kapatmıştım ama bir adım bile yanına atamamıştım.Ağlayarak gerçek mi diye baktım tekrar ve tekrar.
"Sevgilim"
Kısık sesiyle olduğum yerden ayrılıp koşarak yanına gidip adeta üstüne atladım.
"Uyandın, uyandın sevgilim. Bize geldin bırakmadın"
Altay da sıkıca sarıldı hiç şikayet etmeden.
"Ben seni asla bırakmam güzelim unuttun mu?"
Hıçkırarak daha çok sarıldım. Baya uzun bir süre ağlayarak onu bırakmadım. Bırakırsam gider diye korkuyordum çünkü.
Yavaşça ayrıldığımızda elini kaldırıp yanaklarımı sildi.
Yatakta oturur haldeydi bende yan tarafına oturmuştum."Ağlama benim birtanem, geçti bak yanındayım"
"Altay"
ismini ihtiyaçla mırıldandığımda gülümseyerek alnımı öptü.
"Söyle Altay'ın nazlı sevgilisi"
Sağ elini avucumun içine alıp belirginleşmeye başlayan karnımın üstüne koydum.
"Bebeğimiz de seni çok özledi sevgilim"
Yüzündeki ifade dediğim şeyle donuklaşmaya başladı. Gözlerime anlamazca baktı bir süre. Dolu gözlerimle an be an şoka giren sevdiğimi izledim.
"H.hamilesin"
Emin olmak ister gibi sorduğu soruyla alt dudağımı ısırarak başımı salladım.
"Hamileyim, bebeğimiz olacak, baba olacaksın Altay"
Göğsü hızlı hızlı inip kalkıyordu. Gözleri dolmuştu, inanamiyor gibi bakıyordu bana.
"Baba oluyorum"
Başımı heyecanla salladığımda bedenimi kendine çekip sıkıca sarıldı.
Ağlamaya başladığında, bende ona eşlik ettim.
Sevdiğim adam bugün baba olacağını öğrendi. Ben emindim benim sevgilim bu dünyanın en mükemmel babası olacaktı.Bizim bebeğimiz çok şanslı olacaktı, biz mutlu olacaktı.
"T.teşekkür ederim, teşekkür ederim. Beni baba yaptığın için tesekkur ederim nazlı sevgilim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Novela JuvenilKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...