Yıldız ve yorum atmayı unutmayın lütfen.
Güzel okumalar...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡...
...♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤Yattığım yataktan doğrulup esnedim acaba tekrar mı yatsam ne yapsam.
Yok zaten sınavlar başladı bir de tekrar uyursam Töbe uyanamazdım.Ha buraya gelmemin üstünden 2 ay geçmişti ne yazıkki.
Burdan gitmeme son 3 ay kalmıştı ne güzel ne güzel.Cenkle bu iki ayda daha yakın olmuştuk. Tabi pis ikili dışında hepsiyle iyi sayılırdım.
Yağız bile daha çekilesi geliyordu göze.
Tabi hepsiyle hala mesafemi koruyordum sadece Cenk ve velet yani kardeşim Kerim'e karşı mesafeli değildim.Vedat beyin işlerinde sıkıntı olduğu için son günlerde pek karşılaşamıyorduk ama gece odama geldiğini hissediyordum.
Uyanıyordum da benimle konuşuyordu ama belli etmiyordum uyanık olduğumu.
Miran bey de Vedat bey gibi şirkette zaman geçiriyordu o hiç gelmiyordu asıl son zamanlarda.
Derin nefes alıp ayaklarımı sürüye sürüye banyoya gittim.
Geçen gün Sinem hanımla alışverişe gitmiştik beni heyecanla ordan oraya sürükleyip durmuştu ama güzel bir gün geçirmiştik annemle garipti ve iyi hissettirmediğini söyleyemezdim.
Başka başak hah Batın, yani benim 2 nümoralı abim onunla aramızda geçen kısa bakışmalar dışında pek bir şey yoktu.
O herkese karşı soğuktu buz dolabı.
Ama bana bir tık daha soğuktu sanki kutuplardayız amına koyim.Neyse neyse Yağız da okulda Sıraçla bize yaklaşmaya çalışıyordu ama ben cenkin koluna yapışıp sanki vebalıymışlar gibi topuklarımı götüme vura vura kaçıyordum.
Sebebi var mıydı? Yiooo bir şey yapmam için sebebe ihtiyaç yoktu.
Ayy ben unuttuğum şeyi diyim.
Mirza en son nişanlanacaktı dimi.
Ailesi ortaklarının kızıyla zorla Nişanlandırmışlardı üzülmüştüm ama kısa sürdü üzüntüm.Nişanında oynayana kadar felan yani.
Mirza oturmuş tarlası yanmış köylü gibi bana bakarken ben Cenkle kıvırtma peşindeydim.Ne yapim abi bende de üzüntü depresyon bu kadar sürüyor ikizler burcuyum ben hareketlerimi pek sorgulamayın.
Hem bir erkek için üzülmem ben asla.
Erkolar kapatılsın diye slogan açmayı düşünmüştüm ama sonra linç yerim diye sesimi çıkarmadım.Neyse neyse bugün son sınava girip çıkim sonra bütün gün zıbaracam.
Banyodan işlerimi halledip giyinme odasına giriş yaptım.
Savaş alanına benzeyen odayla derin nefes aldım.Burda çatışmaya girsem arkasında saklanacak dağım var en azından dimi.
Ha çatışma demişken arada okuldan kaçıp merkeze gidiyordum.Ekibimle tanışmıştım hepsi çok tatlı insanlar ama hala isimlerini aklımda tutamıyorum.
Neyse onu da zamanla öğreneceğiz artık.
Üstüme siyah dar pantolon giyip tişört giydim.
'Dışarda kar yağıyor farkında mısın?'
Evet farkındayım.
'Kalın mi giyinsen acaba istek değil bak tamamen ihtiyaç'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Teen FictionKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...