Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●|||||||||||||||||||||||||||||||||
Gözüme giren yoğun güneş ışınıyla olduğum yerde rahatsızca kıpırdanıp yanımdaki sıcaklığa daha çok sokuldum.
Tamam bu Altay'ın bedeni, yavaşça gözlerimi açtığımda uyuyan sevgilime gülümseyerek baktım.
Dağılmış ıslak saçları onu daha da çekici gösteriyordu.
Çenesine dudaklarımı bastırdığımda gülümsediğini fark ettim.
Oyuncu sevgilim haa, elimi yavaşça göğsüne indirip karın kaslarına getirdiğimde dairesel hareketlerle tırnaklarımı sürtmeye başladım.Altay " Yavrum akıllı dur ve uyu"
Dudaklarımı büzdüm kendi kendime.
"Ama benim uykum yokki"
Tek gözünü açıp bana gülerek baktı.
Altay "güzelim daha iki saat uyduk nasıl uykun yok hadi uyu zaten unuttun mu hazırlanıp düğün için gideceğiz"
Aklıma gelen şeyle Hakan'ın keşke bugün düğün yapmasaydı diye geçirdim ama çok geçti.
"Gitmesek ayıp olur mu?"
Masum sorumla kahkaha atıp beni kendine çekti.
Altay "sen hani gelinin kaynanasıydın, kaynanasız düğün olur mu?"
"Olmaz dimi neden olmuyor ki"
Dudağımı sertçe öpüp gözlerime baktı.
Altay "olsun sevgilim, hem kendi düğünümüze alıştırma yapmış oluruz"
Tamam tamam erimiyorum sadece yatakta büzüştüm kaldım.
Kendi düğünümüz dedi dimi benim yiğidim ya."Ayy biz de evleneceğiz dimi"
Heyecanlı sorum onu daha çok güldürdü.
Beni altına alıp üstüme çıktığında aniden gözlerimi kırpıştırarak baktım.iki yanımdaki kollarını kırarak yüzüme yaklaştı.
Altay "hemde en yakın sürede güzelim, hele dün geceden sonra bugün bile evlensek kabulum ben"
dün geceyi hatırlayınca yanaklarım kızarmaya başladı.
Hay Allah ya tam da zamanı dimi.Altay "kedime bak dün panterdin ama sevgilim, sırtımda çizilmedik yer kalmadı hele dur şu kasının tadı nasılmış demeni de unutmadım"
Yatakta daha da küçüldüm, onların hepsini benim deme ihtimalim yok diyeceğim ama evet ben dedim.
"Ama sen de morarmadık yerimi bırakmadın ki"
Karşılığını geç olsa da verdiğimde gülerek başını boynuma soktu.
Islak dudaklarını boynumda gezdirirken ben kıvranmakla meşguldüm.Altay "ölürüm senin yoluna kadın"
Son defa öpücük kondurup gözlerimin içine baktı.
içimdeki garip hissi bastıramadan boynuna sıkıca kollarımı doladım."Seni seviyorum hemde çok, kendi canımdan vazgeçecek kadar çok seviyorum Altay"
Altay da kollarını belime sarıp sıkıca sarıldı bana.
Gitmesinden korkuyordum, sanki sanki bir şey olacak gibi hissediyordum."Ne olursa olsun bırakma beni sevgilim ben sensiz nefes alamam yaşayamam"
Cevap vermedi ama daha sıkı sarıldı.
O da beni bırakmak istemez gibi sarıldı.
Boğazıma dizilen kelimeler sözcükleri geri yuttum şuan zamanı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Ficção AdolescenteKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...