Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen...
Ders çalışırken mehter marşı dinlemeyen de ne bilim yani jsjsjssjjskddkdkskskdkdmdkd
*KUYUMCU**
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Saatlerce yatakta birbirimize sarılı bir şekilde Altay'la yatıyorduk.
Zaten karnım ağrıyordu hiç kalkacak havamda değildim.Altay "hala karnın ağrıyor mu bebeğim"
"Hıhı"
Ağzımın içinde onaylayıp iyice Altay'a sırnaştım.
ikimizin de izni olduğu ve kullanmak istediğimiz için günümüzü yatakta geçiriyorduk.Altay "canın çok acıyorsa hastaneye gidelim mi?"
"Sen yanımdasın yeter bana bu"
Gülerek bedenimi daha çok kendine çekti.
Altay "kurban olurum sana"
Yüzümde kocaman bir gülümseme oluştuğunda dudağımın kenarını öptü.
Altay "ohh ben enerjimi topladım"
Kıkırdayayarak başımı göğsüne gizledim.
Ben bu adamı harbi seviyorum lan.Bir süre daha boş boş durduk. Zaten biz yan yana olduğumuz sürece ne yapsak dünyanın en güzel şeyi gibi geliyordu.
Derin nefes alarak sevdiğimin kokusunu içine çektim.
Altay "ben çocukluğumu anlattım sıra sende, sende anlat bakalım"
Vücudumun beklenmedik istekle kasıldığında belli etmemek için hemen toparlandım ama fark etti galiba.
"Senden saklım gizlim mı var sanki canım aaa tabiki anlatırım"
Enerjik çıkan sesimle tebessüm etti. Başımı göğsünde düzleyerek duvarı seyretmeye başladım.
Aramızda bir ilişki varsa bu ilişkinin temelinde sırlar olmamalı ne varsa herşeyin bilinmesi gerekiyor ki o ilişki en sağlıklı şekilde ilerlesin.
"Babam istihbarattandı annem ise istihbaratın içinde olan doktorlardan bir tanesiydi. Birbirlerine aşık olarak çok severek evlenmişler. Ben olmuşum kısaca çocukluğum mit binasının içinde geçti annemde babamda orda olduğu için, zeki bir çocuktum. 4 yaşıma daha basmadan okuma yazma öğrenip kod yazıyordum. Annemle babam da çok seviyorlar işlerinden fırsat buldukları her an benimle ilgileniyorlardı. Tâ ki 9 yaşıma kadar"
Beni merak ve şaşkınlıkla dinleyen sevgilime kısa bi an bakıp yutkunarak yataktan doğrulup oturur hale geldim.
Sırtımı yatağa yasladığımda o da dikleşti yataktan.
Boğazımdaki yumruğu geçirmek için sertçe yutkundum.
"9 yaşımda rüyadan uyandım, o zaman evimize doktor geldi psikolog, bana annemle babamın boşanacağını söyledi. Tabi boşanmak ne bilmiyorum daha, bana artık iki evim olacağını istediğimde annemle istediğimde ise babamla kalacağımı söyledi. Mutlu oldum bi anlık iki tane evimiz var sandım. Artık birbirlerini sevmediklerini söyledi bilmiyorum belki o an neler yaşayacağımı hissetmiş de olabilirim. Ağladım kabul etmedim ama boşandılar öyle böyle. Annem kariyerine odaklanacağı için benim onun ayağına bağ olacağımı düşündü ve beni istemedi. Babam da görevi olduğu için beni babaannemin yanına bırakıp gitti."
Nefessiz kalmaya başladığımda derin nefes aldım. Beni gözlerindeki şefkatle dinleyen sevdiğimin kahvelerinden güç almak ister gibi baktım çünkü geçmişi hatırlamak bana iyi gelmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Novela JuvenilKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...