Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
Güzel okumalar.
(Anıl emre daldal: B.) Bölümü sadece bu şarkıyı dinleyerek yazdım.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
iki gündür aralıksız sahada arama yapıyorduk.
Kuzgun da sonradan bize katılıp ayrı aramaya başlamıştı.Ama bulamıyorduk, yoktu, nerdeydi benim sevdiğim adam.
Şimdi ise bir taşın üstünde oturmuş uçsuz bucaksız olan dağları seyrediyordum.
Elimin biri karnımı bulduğunda gözlerim doldu yavaşça. Çok korkuyordum, hayır hayır kendi canımdan değil.
Bebeğimin de benim kaderimi yaşamasından korkuyordum.
Benim gibi babasının yokluğunu çekmesinden korkuyordum.Benimle alay ettikleri gibi onunla da ederler diye deli gibi korkuyordum.
Dayanabilir miydim peki ben, Altay'sız bir Asi olur muydu? Sanmam, Altay varsa ben vardım.Daha çok erkendi, ben ona doyamamışken kaybedersem kafayı yerdim. Benim yüzümden olduğu için bebeğimin yüzüne bile bakamazdım.
"Bulacağız Altay'ı güzel kızım"
Yanıma oturan abimle başımı omzuna koydum. Abim, babam beni kanatları altına aldı. Onda hissettiğim güveni ben bugüne kadar baba bildiğim adamlarda bile hissetmemiştim.
Yanında huzurlu olduğum iki adam vardı. Biri yanımdayken diğerinin yaşadığından bile emin değildim.
"Bulalım baba, benim ona çok ihtiyacım var"
Bebeğimizin babasını hissetmeye ihtiyacı var.
Benim sevdiğime ihtiyacım vardı.Hakan "komutanım haber geldi yerlerini bulmuşlar hemen oraya gitmemiz gerekiyor"
Telaşla yanımıza gelen Hakan'la ayağa kalktık.
"Kordinatlar geldi mi?"
"Evet, Jandarma Özel Harekat'çılar yardıma gelmiş çatışma çıkmış destek istiyorlar"
"Toparlanın gidiyoruz"
Abimin emriyle çantamı sırtıma aldım. Hızlı ve dikkatli adımlarla abimin öncülüğünde kuzeye yürüdük.
"Duyuyor musunuz?"
Sessizce fısıldadım.
Aliş " neyi komutanım"
"Silah sesleri yakından geliyor biraz daha acele edelim seyrek geliyor ses mermileri azalmış olabilir"
Hızlandığımızda kısa süre sonra silah sesleri netleşti.
Aliş "maşallah komutanım sizde de ne kulak varmış"
Yüzümde küçük bir tebessüm oldu. Sevdiğimi kurtaracaktık başka çaremiz yoktu.
"Hakan kendine yer bul"
Hakan yanımızdan ayrıldığında bizde saklanıp kamptaki gördüğümüz şerefsizlere ateş açtık.
Jöh'ler diğer tepedeydi, büyük ihtimalle geldiğimizi fark ettiler.
Azalmayan şerefsizler sanki tekrardan ürüyor gibi tekrardan yenileri geliyordu resmen."Ben aşağı iniyorum"
"Dur durduğun yerde Hayalet"
Abimin sert sesiyle derin nefes alıp birinin daha alnından vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Ficção AdolescenteKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...