20.Bölüm

5.9K 283 26
                                    

Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.

Güzel okumalar.

_________________________________________

Yattığım yataktan kapıya arkamı döndüm.
Bu sırada kapım çalınıp yavaşça açıldı.
Kimin geldiğini merak etmiyordum çünkü büyük ihtimalle Cenk gelmişti.

Cenk "Benim en sevdiğim kuzenim".

Yatağımın arkası çökünce derin nefes alıp sırt üstü yatıp tavanı seyretmeye başladım.

Cenk de bana bakıyordu zaten.

Cenk "yemekte gözlerinin dolmasının sebebi o fare zehri değil dimi"

Anlamasıyla burukça gülümsedim.
Sol gözümden bir damla yaş şakağımdan aşağı süzülüp kayboldu.

"Evet o değildi"

Cenkin elleri asla uzatamadığım saçlarımı buldu.
Yavaş yavaş hem okşayarak hem oynayarak benim aklımın dağılmasını istiyordu.

"Biliyor musun eskiden mantıyı çok severdim"

Gözlerimden tekrardan yaşlar düşmeye başlamıştı ama derin nefes almaya çalıştım ben.

"Çocukken annem yapardı yani 9 yaşımdan önce çok severdim hep iki tabak yerdim. Ama ben 9 yaşımdan sonra hiç yemedim. 13. Yaş günümde annemle babam doğum günümde geldiğinde heyecanla İnternette tarifelere bakarak hazır mantıyla mantı yaptım. Nasıl mutluyum ama biraz fazla kaynatmıştım ama ona rağmen hayatımda yediğim en güzel mantıydı. Ailemle yiyeceğim son yemek olacağını bilemedim. Bilseydim gelmelerini istemez her doğumgünümde gelsinler diye dua etmezdim. Geldiler ama benden tamamen gittiler o gün. O gün bi vedaydı. Son yemekti, son aynı  masaya oturuştu, son koşmaydı. Bende her çocuk gibi olmak istedim çok şey mi istedim."

Ağlayarak anlattığım şeylerden sonra Cenke döndüğümde o da dudaklarını büzmüş ağlıyordu.
Yanıma uzanınca sarılarak bir süre daha ağladık biz.

Cenk "biz varız artık, kıvırcık marulun var. Yalnız değilsin söz veriyorum doğum günlerini tekrardan sevdireceğim sana. Hem hani sen benim ruh ikizimsin böyle yıkılmak yakışmıyor. Ayağa kalk ve daha amcamdan almadığın intikamı al"

Ağladığım halde güldüm.

Cenk "hah şöyle gül kız sabah ne güzel gülüyorduk ama ben bilidim o kadar çok gülersek helbe ağlarız."

"Doğru kıvırcık marulum bende akşama ağlarız sandım ama akşam olmadan ben başladım bile"

Cenk "he neyse boş ver hadi kalk kız daha gün bitmedi yeni başlıyor"

Gülerek başımı salladığımda yataktan doğruldum.

"Ne yapalım ki"

Cenk "Bence defile yapalım koş elbise giy gel bakalım puanlicam"

Garip bir heyecanla ayağa kalkıp koşarak giyinme odama gittim.

Asla beş dakika önce zırlayan ben değildim şşş.

Dolaba asılmış giysilerime şaşkınca baktım. Galiba Sinem hanım hizmetçilere astırdı inşallah şu gıcık olana yaptırmıştır.

zaten 10 taneden ibaret olan elbiselerime bakıp çiçekli olanı alıp üzerime giydim.

Buraya kadar tamam ama saç işi bozuyor abi ama her türlü fıstık gibiyim maşallah tütütü.

Neyse ben size elbiseyi anlatayım.
Şeker pembesi dizimin altına geliyor hiç yırtmacı felan yoktu ama çok tatlıydı.

Nazlı Yarim (Kuyumcu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin