62.Bölüm

4.2K 245 65
                                    

Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.

Güzel okumalar...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡......♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Saklandığım çadırın arkasından çıkıp eğilerek ilerlemeye başladım.

Şerefsizlerin bir çoğu hala uyanıktı ne yazıkki.
Parmak uçlarımda yürüyerek ilerlerken bana doğru gelen birini görmemle yanında durduğum çadırın içine attım kendimi.

Karşımdaki şerefsizle aramızda geçen derin bakışmayla üzerine atlayıp boynunu kırdım.

Kenara doğru çekip yatağın üstüne yatırıp uyuyo süsü vererek üstünü kapattım.

Yavaşça başımı dışarı uzatarak kimse var mı diye baktım.

Görünürde kimseyi göremeyince çıkıp eğilerek ilerlemeye başladım karanlıkta.

Geldiğim büyük çadırın arkasıyla sırıttım. İçerde kimse var mı diye bir süre içeriyi dinledim.

Ama ses gelmeyince elimi sütyenime atıp içindeki bıçağı çıkardım.
Çadırın arkasında küçük bir delik açıp içeriyi gözetlediğimde görünürde kimse yoktu.
Bıçağı attığım o deliğe takıp aşağı doğru çektim.

Dümdüz kesilen çadırla içeri girdim.
Ama köşede yerde duran yatakta gördüğüm görüntüyle başımı öteki tarafa çevirip öğürüyor gibi yaptım.

Midesiz piçler yemin ediyorum.
Sessizce kasayı aramaya başladım ama görünürde kasa yoktu.

Bu sefer yeri kontrol etmeye başladım.
Hissettiğim yumuşak toprakla elimle hemen orayı kazdım.

Elimin tahda bir şeye değmesiyle yüzümde bir sırıtma oldu.

Tahtayı çekip baktığımda içinde şeffaf poşette olan dosyalarla hiç birine bakma gereği duymadan içinden çıkardım.

Arkamı kontrol edip poşeti içimdeki şalvarın altına giydiğim tayta tutturdum.

Neee! Siz kışın giymiyor musunuz be.

Neyse yavaşça yatağa yaklaşıp anadan üryan olan kızı bacağından tutarak kendime doğru çektim aşağıdan.

Ayıkan kız beni görünce tam bağıracaktı ki ağzını kapattım.

"Kes sesini yoksa ben kesecem"

Korkuyla başını hızlı hızlı salladığında kaşlarımı çatarak kıza baktım.

"Şimdi elimi çekecem soracağım sorulara adam akıllı cevap ver tamam mı?"

Yine başını salladı.

"İsteyerek mi birlikte oldun bu oruspu çocuğuyla"

Elimi çektiğimde yatağa bakıp gevşekçe güldü.

"Eveett"

Bir kelime, işte bir kelime insanin hayatını etkilerdi.

Boynunu kırdığım kızı kenara çekip üstünü kapattım.
Bir yanları görünmesin diye.

Kapının orda tıkırtı duymamla birlikte hızla kapı görevi gören bezin yanına gidip içeri girecek kişiyi bekledim.

Bezi kenara çekip içeri giren kişinin kolunu kıvırıp arkaya dolayacaktım ki atik bir hareketle benim kolumu dolayıp sırtım göğsüne yaslandığında başımı başına çarpmak için hazırlayacaktım ki kulağımın dibinde hissettiğim nefesle bütün vücudum kasıldı.

Nazlı Yarim (Kuyumcu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin