45.Bölüm

4K 250 68
                                    

Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.

Güzel okumalar...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡......♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Mutlu ve heyecanla yapılan hazırlıklara iç çekerek baktım oturduğum terastan.

Bir de elimde tuttuğum kayıtlara baktım.
Bugün burda son günümdü benim Haznedar ailesiyle son günümdü.

Kalbimin bir kısmı burda kalacaktı belki sonra çok pişman olacaktım ama artık yaşadıklarımı kaldıracak bir kalbim kalmamıştı.

Avludaki diğer çocuklarla oynayan Ulaşa kaydı gözlerim.
Şu kısacık zaman diliminde kalbimde öyle büyük bir yer kaplamıştı ki ben bile şaşkındım.

Sonra gözüme yengemden yemek yalvaran Cenk takıldı, kıvırcık marulum.
Bu zamanda kuzenim değil benim ikizim olmuştu.

Canım olmuştu yalnızlığımın içinde ışık olmuştu ama ben bencilce davranıp onu da terk edip gidiyordum.

Bu sefer gözüme avlunun ap ayrı bir köşesinde yalnız başına tabletiyle işlerle ilgilenen Miran beye takılı kaldı.

Çok fazla zaman geçirmemiştik o da haklıydı aslında işlerden adam uyuyamıyordu bile ama arada gelip benimle ilgilenip çikolata getiriyordu.

Aklıma dün gece gelince burukça gülümsedim.

--

Odada tek başıma tavanı izleyerek düşünürken odamın kapısı yavaşça çalındı.
Yataktan doğrulup kaşlarımı çattım.

"Geel"

İçeri Miran bey girince çattığım kaşlarımı düzeltip gülümsedim.
O da gülümseyip kapıyı kapatıp yavaşça yanıma geldi.

Yatağımın yanına oturup yüzündeki ufak gülümsemeyle önüme düşen saçlarımı severek arkaya attı.

Miran bey "Özür dilerim"

Kaşlarım anlamadığım şeyle çatıldı.

"Neden?"

Omuz silkip alnımı öptü.

Miran bey "senden özür dilememiz için bir sebebe ihtiyacımız yok ki seni daha önce bulamadığımız için özür dilerim. Keşke şu işler biraz hafiflese de seninle ilgilenebilsem ama çok zor gece uyamiyorum bile özür dilerim seni de ihmal ettim"

Gözlerim dolduğu halde gülümsedim.
Ama onun gözlerinde öyle bir yorgunluk vardı ki sanki ben gülümseyince geçti gibi oldu.

"Sorun değil ki ben kırılmıyorum sana anlıyorum seni"

Zaten bazen canımı en çok da herkesi anlamam yakıyordu.

Miran bey "anlama beni güzelim, anlama kız küs ama anlama. Bana tirip at hatta gel nazlan küçük bir bebek gibi bende senin nazını çekeyim. Ben daha önce hiç kız abisi olmadım. Bilmiyorum bana öğret ben daha önce bir kız kardeşe ne alınır bilmiyorum"

Nazlı Yarim (Kuyumcu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin