Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
Depresyondayım, iyi değilim, dersler üstüme üstüme geliyor ama yine de şükür nefes alıyorum:(
************************************
Yarım saattir izlediğim boşluk ve aynı zaman diliminde şarkı söyleyerek odanın içinde göbek atan Selin'le akıl sağlımı nasıl koruyacağımı düşünüyordum.
'Sen önce şeyde mi korunsaydın hı'
Sus sus hatırlatma beynime oksijen gitmiyor.
Ben şimdi ne yapacaktım lan. Ciddili hamileydim, oğlum ben anne ne baba ne onu bile bilmiyorum ki.
Sakinim sakinim mantıklı düşün Asi.
Tamam bilmiyorken iyi hoş doğurmam diyordum ama şimdi iş değişmişti.içimde bir can olduğunun farkındaydım.
Sevdiğimden olan bir can, hem kaç aylıktı ki. Peki ben nasıl bakacaktım.Altay, o ne tepki verecekti. Daha önce hiç çocuk konusunda bir şey dememişti.
Ya istemez ve aldır derse ne yapacağım.'Sende istemiyorsun ya salak
Şey o öğrenmeden önceye kadardı. Ben masum ve günahsız bir cana zarar veremezdim ki.
Kıyamazdım, ama ne yapacağımı da bilmiyorum.
Sağ elim karnımın üstüne koydum. Benim içimde bir can vardı, ben ne yapacaktım Allah aşkına.Benim hiç annem olmadı ki annelik nasıl yapılır öğreneyim.
En basiti bir bebek ağlasa ne yapacagimi bilemem. Elim ayağım birbirine dolaşır.
Selin "Bu habere Cenk çok sevinecek dayı olacak canım sevgilim"
Alnımı ovdum bir süre, komidinin üstündeki Altay'la benim çerçeveli olan fotoğrafıma baktım bir süre.
Ne de çok yakışırdı Altay'a babalık. Minicik bir şeyin kucağında büyük kalıbından dolayı daha minik durması.
Acaba bana baktığı gibi bebeğimize de kıyamıyor gibi bakar mıydı?
Bilmiyorum, gerçekten aklım çok karışık.Odada yankılanan telefon sesiyle kaşlarımı çattım.
Çekmeceyi açıp bakınca benimki değil de göreve gitmeden önce bana telefonunu veren sevgiliminki çalıyordu.Elime alıp baktığımda kayıtlı olmayan bir numayadı. Bana bi ara kayıtlı olmayan bir numaranın sık sık onu aradığını söylemişti.
Açıp kulağıma tuttum, Selin de ilgiyle bana bakmaya başladı.
"Alo?"
Karşı taraftan bir süre ses gelmedi.
"Alo? Kimsiniz?"
Nefes sesi işittim, kimdi acaba arayan.
"Altay'ı aramıştım ben"
Kısık kadın sesiyle duraksadım. Baya yorgun bir sesti, genç birinin sesi değildi. Annesi olabilir miydi ki.
"Eşiyim ben, siz kimsiniz?"
Cevabımla kulağıma dolan hıçkırık sesiyle şaşkınca kaldım karşımda anlamazca bana bakan selin'in bile kaşları çatıldı.
"Evlenmiş mi?"
Kısık sesiyle kendine söylüyordu ama bende duydum. Başkası olsa hemen sevgilisini suçlayıp bu kim diye hesap sorardı ama ben Altay'a kendimden de çok güveniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Teen FictionKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...