34.Bölüm

4.7K 253 66
                                    

Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.

Güzel okumalar...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡...
...♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Buraya geleli nerdeyse bir saat olmuştu bizde zaten hiç kalkmadan yapmam gereken şeyler hakkında konuşmuştuk.

"Şefim Vedat Haznedar'la ilgili ne yapacağız onu da araştırdınız mi?"

Korkarak sorduğum sorunun cevabının kötü olmasından deli gibi korkuyordum.

Şefim "babanla ilgili hiç bir sorun yok merak etme ayrıca bize yer altıyla ilgili bir çok bilgiyi veren kişi hatta. Kötü mü hayır mafya mı evet baban mafya bu senin için zor bir şey çünkü burda büyüdün babanda annende bu sisteme aitti çocukluğun burda geçti tükendin yine kendini burda buldun burası senin ailen oldu. Yüksek rütbeli bir askerden daha rütbeli ve bilgilisin ama kazadan sonra kendini kapattın her şeye Avcı. Sana son 5 ay beş ayın sonunda doğum gününde geleceksin işinin başına geçeceksin ve ameliyat olacaksın. Bu sürede ise o zeyt denen adamı ve yeraltının bir kısmını çökerteceksin."

Haklıydı ben buraya aittim, savaşmadan yenilgiyi ilan edemezdim.

"Emredersin şef, sen nasıl istersen öyle olacak"

Yüzünde oluşan gururlu gülümsemeyle bana bakıp önüme dosya itmesiyle anlamazca kaşlarım çatıldı.

Açıp baktığımda bir isim listesi vardı.

"Bu nedir?"

Kuzgun "eğiteceğin ekibin"

Şok içinde bir kuzguna bir de şefe baktım. Ardından tekrar dosyaya baktım.

"Ama, ama bunların hepsi benden büyük"

Şefim "Ah Avcı bu işlerin yaşla ilgisi olmadığını en iyi sen öğrettin bize ve 5 ay da gizlice bu ekibi eğiteceksin ondan sonra ise görevlere çıkmaya başlayacaksınız"

Dudağımı ısırıp tekrardan dosyaya baktım.

Şefim "neyse kalkın kahvaltıya"

Şefin ayaklanmasıyla bizde hızlı bir şekilde ayağa kalktık.
Önden çıktığında bizde peşine takıldık ama Kuzgun gülerek kolunu omzuma attı.

Kuzgun "zamanı gelmişti be acı badem"

"Oğlum bunların hepsi benim abim ablam yaşında"

Kuzgun "Yani bende senin abin oluyorum dimi böyle düşününce"

Yüzündeki gıcık sırıtmayla bana bakınca göz devirip kolunun altından çıkıp hızlı hızlı ilerlemeye başladım.

Baha ve bunun benim abim olma yarışını ne yapacaktım ben Allah aşkına.

Kuzgun "ya hadi fıstığım de bakim a-bi a-bi"

"A-yı a-yı"

Hayalleri suya düşmüş gibi bana bakınca kahkaha atarak ilerlemeye devam ettim.

Ah ah bana abi dedirtmek için rüşvet bile teklif ediyorlar.
Şefin yanına vardığımda geldiğimiz yemekhanenin kapısıyla açtığında içeri girdik.

Şefi gören herkes ayağa kalktı hemen.
Kuzgun yanıma geldiğinde ters ters bana bakıp önüne döndü.

Biz ise yemekhanenin baş kısmında herkesin gördüğü yere ilerledik.
Beni tanıyanlar şaşkınca bakıyorlar tanımayanlar da bu çocuk burda ne geziyor der gibi bakıyordu.

"Hoşgeldin Avcı"

Gördüğüm tanıdık yüzlü gülümseyip göz ucuyla kuzguna baktım.

"Hoşbuldum"

Nazlı Yarim (Kuyumcu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin