Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Tekrardan yerime döndüğümde beni gülümseyerek seyreden sevgilimin yanına oturdum.
Başımı omzuna yaslayıp yanağımı ve saçımı yavaş yavaş sevmeye başladı.
Uykumu getiriyordu yumuşak dokunuşları.Herkes dans ediyordu biz ise birbirimize sarılı durmayı tercih ediyorduk.
Altay "evimize gidelim mi bebeğim"
Burnumu boynuna sürttüm yavaşça.
Evimize demişti dimi, bizim evimizdi."Gidelim çok yoruldum"
Aliş'e gideceğimizi söyleyip yavaşça dışarı çıktık ama dikkatimi çeken ilerdeki Haznedar plakalı arabayla adımlarım durdu.
Yanlış gördüm, burda değiller kendine gel Asi.
Altay "sevgilim ne oldu iyi misin"
Ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerimi açıp bana telaşla bakan sevgilime gülümsedim.
"iyiyim eve gidelim"
Hemen gidelim, Altay beni onaylayıp arabanın yanına götürdü bizi.
Beni yan koltuğa oturtup kemerimi taktı.Kendi de şoför koltuğuna geçtiğinde gülümseyerek hareketlerini seyrettim.
Altay " iyi olduğundan eminsin dimi sevgilim hastaneye gidelim yoksa"
Başımı iki yana salladım reddetmek için.
"Çok iyiyim sevgilim evimize gidelim"
Beni tanımış olma ihtimallerini göz ardı edecektim.
Cenk'in burda olmadığını var sayacaktım.Aklımda zehirli bir yılan gibi dolaşan düşünceleri göz ardı edip sevgilime baktım.
Evin önünde durunca indik hemen.Yanıma hızla gelip elini belime sardı.
Vücudumu kendine çektiğinde başımı omzuna koyup binaya girdik.Asansörü çağırdığımızda kısa sürede gelen asansöre binip 2. Kata bastık.
Aklımda gelen şeyi yapıp yapmama arasında gidiyordum.Yaparsam dönüşü olmayacaktı peki ben istiyor muydum?
Asansörün durmasıyla etrafa baktım.
Yine elektrik gitmişti, sık sık oluyordu hemen gelirdi elektrik.Altay " Ne oldu durup dururken"
"Önemli değil elektirik gitti hemen gelir sevgilim"
Başını sallayarak vücudumu kendine çekti iyice.
Karanlık asansörde elleri saçlarımdayken gözlerimi kapattım.Elektriğin gelmesiyle birlikte asansör çalıştı ama vücudumun tamamı Altay'la yapışık bir haldeydi.
Sertçe yutkunup ensesinden çekerek dudaklarımızı kavuşturdum. Zaten kına boyunca tek odağı ben ve dudaklarımdı. Öpmemek için kendini zor tuttuğuna yemin edebilirim.
Benim hareketime şaşırsa da belimdeki eliyle beni daha çok kendine çekip alt dudağımı emmeye başladı.
istemsizce inledigimde ayrılıp ağzının içinde kendi kendine küfür etmeye başladı.
Asansörün kapısı yavaşça açıldığında elimden tutup hızla beni de çıkardı.Kapıyı açtığında kendine gelmeye çalıştı ama ben fırsat vermeden içeri girip onu da içeri aldım.
Kapıyı kapatıp dudaklarına tekrardan yapıştığımda bu sefer onun dudaklarından inleme döküldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim (Kuyumcu)
Novela JuvenilKaderin cilvesi herkes gibi ona da vuracaktı. kimsesiz yüreğinin içi belki de koca bir aileyle dolacaktı. bugüne kadar aileyi bir mezardan ibaret bilirken gerçekliği tadacaktı. acılar, imtihanlar, zorlu günler elbet olacaktı. ama her zorluktan sonra...