Kaza

123 10 0
                                    

Alo?

Merhaba Defne Hanım'la görüşüyorum değil mi?

Buyurun benim.

İsmim Serhat Taşkın. Kazadaki aracı ben kullanıyordum. Konuşmak istemezseniz anlarım ama sizinle konuşmam gerekiyor.

Yok. Sorun değil. Mesele nedir Serhat Bey?

Öncelikle çok geçmiş olsun. Umarım iyisinizdir. Biliyorsunuz olaydan sonra bana kamu davası açıldı. Ben her ne kadar suçun sizde olduğunu dile getirsem de ne bir tanık var ne bir kayıt. Bana sizin sağlık durumunuzun ifade vermeye uygun olmadığını söylediler ama elimdeki tek seçenek size ulaşıp bir çözüm olup olmadığına bakmak. Sicilim tertemiz benim öyle kalması gerekiyor lütfen ifade verin size yalvarıyorum.

Serhat Bey..

Bakın biliyorum hastanede yattınız acı çektiniz belki mesleğinizden uzak kaldınız kendinizce bu durumun size katkı sağlayacağını düşünüyorsunuz ama ben de bir ananın evladıyım daha gencim benim de hayallerim var ve olayda hiç günahım yok siz de biliyorsunuz

Bilmiyorum.

Ne demek bilmiyorum?

Serhat Bey ben olayla ilgili hiçbir şeyi hatırlamıyorum. Hatta sadece olayı da değil ondan önceki haftaları da hatırlamıyorum.

Bu gerçek mi yani? Ben inanmamıştım.

Evet maalesef gerçek terapi alıyorum ama hafizamın geri gelip gelmeyecegi veya ne kadar sürede geleceği kesin değil. İnanın çok üzgünüm sizin suçsuz yere ceza almanızı istemem ama kalkıp da hafızamda olmayan bir olayı uyduramam.

Peki ya yanınızdaki beyefendi? O ifade verse?

Hangi beyefendiden bahsediyorsunuz?

Sizin koşup geldiğiniz taraftaydı. Panikle size bakıyordu. Sonra ortadan kayboldu. Ambulans geldiğinde göremedim onu.

Serhat Bey ben kimden bahsettiğinizi bilmiyorum. Tarif eder misiniz nasıl biriydi?

Uzun boylu bir adamdı heybetliydi ama kilolu değildi. 30lu yaşlarındaydı. Bıyıkları vardı. Ülkücülere benziyordu hatta.

Hafızamı zorluyorum ama öyle birini tanıdığımı sanmıyorum. Yoldan geçen biri olabilir mi?

Emin değilim ama sizi tanıyor gibiydi. Evinizin oradan peşinizden geliyor gibiydi. Sanki ondan kaçıyordunuz. Bilmiyorum belki de siz bir anda yola atlayınca ben öyle düşünmüş de olabilirim ama adam yoldan gecmiyordu sizin evinizden size doğru yürüyordu yüzü kırmızıydı ağlamış gibiydi ve olay anında en az benim kadar şoka girdi. Yüzüne baktım yardım istedim çünkü çok iyi hatırlıyorum. Ben bunları kuzeniniz olan hanımefendiye de anlatmıştım o size söylemedi mi?

Orda mısınız?

Defne Hanı-

_______

Neva?

Efendim?

Kazayı anlatsana bana bir daha.

Defne kaç kere anlattım hiçbir etkisi olmadı.

Olsun yine anlat.

Sen evden koşarak çıkmışsın ve bir arabanın önüne atlamışsın yani şoförün dediği bu. Kapın açık kalmış ve ayaklarında terlik varmış bu yüzden doğru söylüyor gibi görünüyor. Yine de emin değiliz tabi. Niye evden öyle çıktığının bir açıklaması yok. Komşuya bir şey sormaya veya dışardaki bir şeye bakmaya da çıkmış olabilirsin.

Kimse görmemiş. Hiç kimse yokmuş sokakta, öyle mi?

O kadar yoğun bir yer değil biliyorsun ki. Adam da hızlı değil zaten arabası ağır olduğu sen de dengede olmadığın için savurmuş seni yuvarlanmışsın kolun kırılmış ve başını çarpmışsın.

Ben onu sormadım kimse yok muydu dedim.

Defnecim yokmuş yani biz de adamın söylediği kadarını biliyoruz.

Yok dedi adam yani.

Defne sen iyi misin?

İyiyim...

KAFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin