Sınava girecek olan varsa başarılar diliyorum. Sınav öncesi niye bunu okuyasınız ama ben yine de dilemek istedim.
_________Dudakları, değdiği anda dudaklarımı uyuşturmuş gibiydi. Bir anda oradan tüm bedenime bir ateş yayıldığını hissettim. Kalbim sanki tüm bedenimde, saçımdan tırnak ucuma her zerremde atmaya başlamıştı. Ellerim, ayaklarım karıncalanmaya başladı. Titredim. Aynı anda hem yanıyor hem üşüyordum. Dudaklarım istemeden aralandığında üst dudağımı emmeye başladı. Ben de onun alt dudağını tıpkı onun yaptığı şekilde emdim. Bir süre sonra o alt dudağıma bense onun üst dudağına geçtim. Neyi nasıl yaptığımdan bile emin değildim. Düşünmüyordum. Düşünemiyordum ve kesinlikle durmak istemiyordum.
Çekildiğinde yüzüme baktı göz temasını kesmeden uzaklaşarak kendi tarafına geçti. Sesinde hiçbir duygu belirtisi olmadan "Ne hissettin?" diye sordu.
"Bilmiyorum." diye cevap verdim. O an tüm vücudumda hissettiğim ateşten, her yerimde atan kalpten, uyuşukluktan, titremekten bahsetmek çok zordu. Kelimeler çok yetersizdi.
"Güzel miydi?" diye aynı duygudan yoksun ton ile sordu. Bu soru şekli canımı yakıyordu. Az önce bana yaşattığı şeyin ne olduğunun farkında bile değildi. Sanki kendince bir deney yapıyordu da ben de bir araç veya denektim.
"Evet." diye cevap verdim. Aksini söylemem mümkün değildi. Ne hissettiğimi detaylandıramazdım belki ama aldığım keyif sanki ben söylemesem bile o an gözle görülür şekilde aramızda asılı duruyordu.
"Bir kere daha öpebilir miyim?" dediğinde başımı evet anlamında salladım. Yine yaklaştığında öpüşüm öncekine göre daha iştahlıydı. Bu seferki daha mı kısa sürmüştü yoksa ben sabaha kadar sürse şikayet etmeyecek halde olduğum için bana mı öyle gelmişti bilmiyorum.
Çekildikten sonra "Nasıl öpüyorum?" diye sordu meraklı bir sesle.
"Güzel." dedim ama ne demem gerektiğini bilmiyordum. Bununla kıyaslanacak bir tecrübem olmadığı gibi iyi öpüşmek nedir nasıl olur hiçbir fikrim yoktu. Sadece hissettiklerimi biliyordum sadece onları niteleyebiliyordum.
"Sen çok güzel öpüyorsun." dedi beni utandıracak kadar hayranlık içeren bir tonda. O an o utanç peşinden bir farkındalığı getirdi.
Ne yaptık biz??
"Uykum geldi benim, uyuyalım" diyip arkamı döndüm. İyi geceler dediğini duydum ama cevap verip vermediğimin farkında değildim. Beynim bu olay hakkında bitmeyecek bir sorguya başlamıştı ve başka bir şeyle ilgilenemiyordu.
Ne oldu az önce? Neden öptü, ne görmek istedi? Ben niye hayır demedim? Doğru değil bu. Nasıl kabul ettim? Neden hala istiyorum? İstemek istemiyorum. Neyim var benim? Resmen üstümde deneme yaptı kız. Ben niye onun kadar rahat olamadım? Böyle hissetmek doğru bir şey mi? Kızın kıza böyle hissetmemesi gerekiyor. İyi değilim ben. Normal değilim. Bir sebebi olmalı. Hiç kimseyi öpmedim diyedir belki. Evet mümkün bu. Ergenlik yaşadık hala yaşıyoruz. Hormonlarım yüksek. İlk öptüğüm kişi de o olunca ondan etkilenmem normal olabilir...
Ben küçükken tacize uğramış biriydim. Tam olarak 7 yaşımdayken. O zamanlar da şimdiki gibi ufak tefektim, annem bana hep 5 yaşındakilere uygun kıyafetler giydirirdi. O minik bedenimle kendini benim üstümde tatmin etmeye çalışan gençten kurtulmam pek mümkün değildi.
Büyüme evremde de taciz bir lanet gibi peşimi bırakmamıştı. Ortaokulda ve lisede de tacize uğramıştım.
Tacize uğrayanların travmalarının yansımaları hakkında duyduklarım vardı. Bu kişiler bazen cinsellikten tamamen soğuyabilir ya da cinsel dürtülerini kontrol etmekte güçlük çeken biri hale gelebilirlerdi. Tacize uğrayan bazı çocukların yetişkinlikte aynı eylemi kendilerinin yapmaya başladığı görülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES
RomanceKim olduğumu hiç sormadım kendime. Olurlar olmazlar, doğrular yanlışlar ile büyüdüm. Bir gün bütün ezberlerim bozuldu ama öyle güzeldi ki hissettiklerim ve öyle sustum ki bunları şimdi durmadan anlatmak istiyorum. Biliyorum ne süslü kelimelerim var...