Neden Neva ile konuşmuyorsun bu konuyu? Sorularını ona sorabilirsin.
Soramam. Bana söyleyeceği şeylerin doğru olup olmadığını nasıl bilebilirim ki. Bu Allah'ın belası hafızam yüzünden bana istediği hikayeyi anlatabilir ben de bir güzel yerim. Kim o adam? Bana zarar mı verdi? Niye hatırlamıyorum neden? Bu aptal kafa- BU- APTAL-APTAAL!
Dur! Napıyorsun yapma!
...
...İyi misin? Değilsen sakinleştirici vurmak zorundayım biliyorsun.
Gerek yok...
Derin derin nefes al.
Tamam.. tamam.. iyiyim..
İyiyim..
Sadece hatırlamak istiyorum artık.. Benden bir şeyler saklıyorsunuz. Kötü şeyler biliyorum çok kötü bir şey oldu ve saklıyorsunuz. N'olur sanki anlatılsa? Belki hiç hatırlayamam. Hiçbir zaman bilemeyecek miyim o zaman?
Eğer beynin sana bunu hatırlatırsa bu kaldırabileceği içindir.
Aynı mantıkla hatırlamamak da kaldıramayacağım için oluyor. Buna bakarak da saklamayı doğru şey olarak görüyorsunuz.
Beni neden dahil ediyorsun? Bir şey bildiğimi sana düşündüren nedir?
Neva kesin söylemiştir. İçinde tutamaz zaten o bir şeyi hele ki benimle ilgili olacak var ya, kesin size bin tane soru sormuştur o. Aha gülüyorsunuz doğru söylüyorum çünkü.
Belki de biz her şeyi bilen taraf değilizdir. Yarım yamalak biliyoruzdur ve vereceğimiz her cevap senin kafanda daha çok soru dışında hiçbir şeye sebep olmayacaktır. Bu yüzden de susuyoruzdur. Olamaz mı?
Hatırlamadığım sürece anlatılan hiçbir şey yeterli olmayacak değil mi? Ooff of.. Hala geçmişi anlatmaya devam mı edeceğim sırf bunun için? Tamam kabul ediyorum garip bir haz alıyorum yaşananları anlatırken ama hiçbir faydası var gibi gelmiyor bana. En azından hafızama. Biliyorum biliyorum sadece hafızam için değil vs.
O geceye dönelim mi oyundan sonra ne oldu?
Hıh ne olacak. Şule ile eve geçip bir güzel kavga ettik. O sekiz rakamının hesabını sordu bana. Halbuki bilmiyor ki bir insan sekizse Şule bindir, milyondur hatta sonsuzdur. Kıyaslanamaz bile kimseyle. Söyledim tabi ona bunları. Sonrası da sabaha kadar birbirimizden hınç alır gibi sevişmeyle geçti.
Ya ne diyeceğim belki de o adamı bulmalıyım ha ne dersiniz? Herkes yarım yamalak biliyor olabilir ama o adam kimse sizden daha fazla şey bildiği kesin. Gerçi adı sanı olmayan adamı nereden bulacaksam? Neyse vaktimiz dolmuş geçiyor bile.. Bir dahaki sefere görüşürüz.
Defne!
Noldu?
Sana zararı dokunabilecek bir şeye kalkışma rica ediyorum. Peşine düşmek istediğin kişi tehlikeli de olabilir.
Tamam.
______***______
Alo?
Serhat Bey merhaba. Defne ben, Defne Kara.
Biliyorum. Yoksa bir şey mi hatırladınız?
Yok. Kusura bakmayın başka bir şey için aramıştım ben.
Hmm. Nedir?
Kazada evimin yanında gördüğünüz kişiyi ne kadar net hatırlıyorsunuz?
Gayet net.
Tarif edebilir misiniz? Resmedilmesini sağlayabilir misiniz?
Tabi sağlayabilirim. Polislerden de istedim ben aslında ama zanlı o olmadığı için çok umursamadılar bir de bana pek inanmadılar sanırım.
Bu hafta bir buluşma ayarlayalım. Ben çizim için bir arkadaşımı arayıp size dönüş yapacağım. Benden haber bekleyin.
Tamamdır. Umarım buluruz bu kişiyi dava için çok iyi olur.
Evet, dava... İyi günler.
İyi günler.
______***______
Defo: Şşt baksana lan bi acil
Zeliha: Hayırdır inşallahDefo: Hayır diyelim hayır olsun.
Bana sen, kalemin ve kağıdın lazımsınız.
Zeliha: Tabi canikom ne için lazımdık?
Defo: Şimdi şöyle
Bir kaza geçirdim ben
Panik yapma iyiyim
Ama hafızamda sorun var
Kazayı da hatırlamıyorum
Kaza anında yanımda biri varmış. Çarpan şoför biliyor onun yanına gideceğiz o anlatacak sen resmini çizeceksin
Zeliha: ULAN!!
Bin çeşit duygu yaşattın
LAN KAZA YAPTIM NE DEMEK!
Tamam kırk yılın başı yazıyorsun arıyorsun alıştık da insan kazayı da haber verir ama
ÖKÜZ GELDİN ÖKÜZ GİDİYORSUN YEMİN EDERİM!!Defo: Bitti mi?
Zeliha: Bitti canikom :)
Şimdi öncelikle yeteneğimi takdir etmen beni onore etti ama Neva tasarımcı lan ona niye yaptırmıyorsun?
Defo: Onun bilmemesi lazım.
Zeliha: Uuuu gizemli işler en sevdiğim. Tamamdır ne zaman çiziyoruz? Haftaya perşembe nöbetim var cuma tatil o gün olur mu?
Defo: Tamam. Cuma on iki?
Zeliha: Yok geç kalkarım ben.
Defo: Of adam da çalışıyordur
öğle arası olsun ister.
Neyse adam belirlesin saati.
Belli olunca yazarım sana.
Zeliha: Tamamdır defocum
Ay kızmaktan aklıma gelmedi
Çok geçmiş olsunDefo: Sağolasın:)
Zeliha: 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES
RomanceKim olduğumu hiç sormadım kendime. Olurlar olmazlar, doğrular yanlışlar ile büyüdüm. Bir gün bütün ezberlerim bozuldu ama öyle güzeldi ki hissettiklerim ve öyle sustum ki bunları şimdi durmadan anlatmak istiyorum. Biliyorum ne süslü kelimelerim var...