1 - Yaralı

8K 293 137
                                    

Hayat, zorluklarla mücadele ettiğimiz bir yer olabilir; fakat, herkes mücadeleyi kazanamaz...

Kazanan taraf olmak için yıllarımı harcadığım hayat denen oyun, haksızlıklarla dolu olsa da mücadeleyi tek bir insan için bırakmıyordum.

25.10.2017
01:02

"BEBEK AĞLAMA SESLERI BU TARAFTAN GELIYOR" itfayeciler o gün her tarafi cehennem ateşi saran evden 3 ceset, 2 çocuk çıkarmışlardı. "YALVARIRIM BENI BIRAKIN AİLEMİ KURTARIN LÜTFEN ALLAH AŞKINA AİLEMİ KURTARIN." Genç kız ciğerleri dumanla dolmasına rağmen boğazı patlamasını bile göze alacak şekilde bağırıyordu. Itfaiyecinin kucağında çırpınırken itfaiyeci düşmesin diye sıkıca tutuyordu. "Dur kızım onlar da çıktılar lütfen sakin ol." İtfaiyeci, genç kızın saçını baba şefkati ile okşadı.

İtfaiyeci, kızı hızla çıkardığı gibi evden patlama sesi duyması bir olmuştu. Komşular etrafa yayılmışken polis ekipleri kalabalığın yangın alanına girmesini engelliyorlardı. 5 ambulans, 2 polis arabası ve 3 itfaiye aracı koca bir evi söndürmek için gelmiştiler. Genç kız kendini itfaiyecinin kucağından atarak içi dolu olan ambulanslara koşarken polis ona engel olmuştu "BIRAK BENI AİLEMİ GÖRECEĞİM!" Polis omuzlarını hafif sıkarak gözlerine baktı "Ailenizi görmeden önce tedavi olmalısınız. Lütfen zorluk çıkartmayın." Genç kız neler olduğunu anlamıştı çoktan.

Bütün ailesini kaybettiğini düşünürken bir ses duydu. Titreyen vücuduyla, ağlarken ağlamasını durduran o sesi duydu. 1 haftalık kardeşi, itfaiyecinin kucağında ağlayarak getirilen bebek. Yavaş adımlarla arkasını döndü genç kız. Akıllı kızdı Azra, ailesini göstermemelerinin nedenini çoktan anlamıştı. Titreyen vücudu yavaşça kardeşine yürüdü. Bütün vücudu ağrıyordu ciğerleri ona baskı yapsa da acı hissedecek durumda değildi. Kardeşini tutan itfaiyecinin önünde durdu yavaşça başını kaldırarak itfaiyeciye baktı "alabilir miyim?" İtfaiyeci ilk paramediklere baktı onay alınca yavaşcana kardeşini genç kızın kollarına bıraktı. Bütün mahalleyi inleten bebek sesi ablasının kollarında kesilmişti. Kollarında ki kardeşinin yüzüne göz damlası düşerken hıçkırıklarına engel olamamıştı Azra.

O gece hastaneye kaldırılmanın sabahında teyzesi velayetlerini almış, 1 haftanın ardından hastaneden çıktıkları gibi hiçbir yakınının olmadığı Mersin'e götürmüştü. Teyzesi, Azra'yı hizmetçi gibi kullanıp bütün evin yükünü 12 yaşındaki kızın üzerine bırakmıştı. 6 yılın ardından Azra, kardeşini de alarak teyzesinin evinden ayrılarak tek başına çalışmak için İzmir'e gitmiş, kardeşini kreşe yazdırıp hem açıktan çalışmasına rağmen dersleri mükemmel olmasıyla birlikte üst üste başarı belgeleri alan kızımız hayatında yaşadığı felaketler sonucunda neler yapacaktı?

20.10.2023

"İyi ki doğdun Umut!" Diyerek elimde tek dilimlik bir pastayla içeri girdim. Umut'umun gözleri parlarken elimdeki pastayı odanın ortasında duran sehpaya kattım ve bacak kadar olan küçük afacana sımsıkı sarıldım. "İkiyi doğdun meleğim." Dizlerimin üzerine çökerek Umut'un anlından öptüm. "Teşekkuy edeyim apya!" derken gözleri pastaya gitti. "Üfle bakalim." dediğimde pastaya minik adamlarıyla giderek pastanın ortasında ki muma üfledi. Pasta en küçük boydan almıştım. Pastayı 4 parçaya bölerek büyük dilimi Umut'a küçük dilimi de kendime almıştım.

"Gel yiyelim ablam." diyerek arkamda ki mindere oturdum.

1+0'lık bir evde yaşıyordum. Hem çalışıp, hem okumak için eve İnternet almıştım. geceleri internetten ders çalışır; sabahları Umut'u kreşe bırakır öğlenleri çalışır, akşam Umut'u kreşten alır, eve getirir yemek yer uyuturdum. Koca 24 saatin kalan 4 saatinde ise uyurdum. Bir restorantta garson olarak çalıştığımdan restorant sahibi kalan dokunulmamış yemekleri bana verirdi. Akşamları yemek derdimiz yoktu.

Eksik Parça [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin