Oylar ve yorumlarınızla satırlarımı süslemeyi unutmayın:)======
Metehan'ın gözünden
Orkun ve ben kamera kayıtlarına bakmak için eğlence alanının kamera odasına gelmiştik. Orkun'un tanıdığı olduğu için sorun çıkarmadan kamera kayıtlarına bakmıştık.
Sahneden indikleri saatlere baktığımızda gerçektende doğrudan kalabalığın içerisinde bizi aramaya başlamış... Ama nasıl oluyor da bizi bunca zaman bula...
Dokunmaya kıyamadığım kardeşimi kar maskeli bir adamın bayılttığını gördüğüm an bütün vücudum sinirden deliye gerildikçe geriliyordu.
"Nasıl cüret eder..." Elimi yumruk yaparak masaya vururken yakınlaştırılmış videoyu izlemeye devam ettim. Adam kardeşimi bayılttığı gibi kardeşimi kolları arasına almış kalabalığın arasında kaybolmuştu.
"Polisi arıyorum." dedi güvenlik. Telefonunu çıkartacakken konuştum "sakın arama. Bu artık Aydemirlerin meselesi. Bu olayın polise yansıdığını görmeyeceğim." dediğimde adam gerilmişti. "Bugünün görüntülerini flash belleğe aktarıp siliyorsun. Belleği de bana ver." adam bir şey demeden dediğimi yaparken Ekini aradım.
"Alo Metehan?"
"Ekin, Ali amcaya ve babama haber ver. O it oğulları, Elma şekerini kaçırdı. İtlerin bütün kulübelerini arasınlar. Şu an için verdiğimiz bütün sponsorluklarını iptal edeceğimizi söyleyerek tehdit et. " dediğimde bir süre duraksadı Ekin.
Kalın sesiyle, "o orospu çocuklarının bütün parmaklarını kıracağım." sırıtarak gözlerimi kapattım.
"Bensiz yaparsan bedelini ödersin."
Telefonu kapattığımda güvenlikte bilgisayar kasasından flash belleği çıkartarak bana verdi.
Oradan çıktığımızda kalabalıkta Elma şekerini arayan Giray'ın ekibini, Atakan ve Caner'i alıp oradan uzaklaştık. Otogara girdiğimizde diğerlerini süzdüm. Giray'ın ekibi gergin olsa da sakinliğini korumaya çalışıyorlardı. Öte yandan Caner ve Atakan gerginlikten her yeri yıkacak gibi görünüyordu. Atakan'a baktığımda ellerinin titrediğini fark ettim.
"Caner, motorunla K&Y şirketinin ana binasına giderek o köpeğe bak. Eğer orada değilse bana haber ver. " Gözümü Giray'a çevirdim. "Eski de olanlar için bize yardım etmek zorunda değilsin." dediğimde sinirli şekilde bana baktı.
"Bugün, Azra bize yıllardır yürüdüğümüz labirentin kapısını açtı. Bizim görevimiz ise ekip üyemize sahip çıkmak. " Gözlerimi ekipte gezdirdim. Hepsi kararlı şekilde bana bakıyordu. "Peki arabaya binin." Gözümü Orkun'a çevirdim. "Orkun sen Caner'le git." Başını sallayarak motorunu hazırlayan Caner'in yanına gittiğinde arabaya binecekken duraksayarak Caner'in yanına gittim ve yakasını tutarak gözlerine baktım.
"Sakın 200'ün üzerinde gitme ve başını belaya sokma. " dediğim de gözündeki kini üzerimde hissetsem de gözlerimi indirmedim. Bu canavarı ben yaratmıştım. Yarattığım o canavardan asla korkmayacağım. Gözlerimi arkamdan gelen Orkun'a çevirdiğimde neden Caner'le onu gönderdiğimi anlamış gibi başıyla onay verdi.
Caner'i benden sonra dizginleyen tek kişi Orkun'du. Ona güvenmekten başka çarem yok. Arabaya bindiğimde doğrudan arabayı çalıştırdım. Henüz kalkışa geçmeden yanımızdan rüzgar gibi geçen Caner'e baktım. "Bari otogardan çıksaydı." diye konuştu yanımda oturan Giray." İç çekerek başımı iki yana salladım ve emniyet kemerini taktım.
"Gençler hızlı süreceğim ölmek istemiyorsanız kemerleri takın." dediğimde beni dinlemişlerdi. Arka koltuk olduğundan pek üstünde durmadım. Atakan sağ taraftan cam kenarına geçmiş, Ege ve Hakan sol tarafinda kalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eksik Parça [TAMAMLANDI]
ChickLitBaşlangıç: 20.01.2024 Bitiş: 20.08.2024 Bu kurgu, zengin ailesinden doğumda kaçırılan ve toplum tarafından sürekli ezilmesine rağmen küçük kardeşi Umut'a bakmaya çalışan fakir bir kızın yaşam mücadelesini anlatmakta. Ana karakter, pazarlardan beda...