Yorum ve oylarızla satırları süslemeyi unutmayın;)====
Metehan hızla gelerek beni arkasına alırken Berk denen adamın boynuna yapıştı. "Senden bırak arkadaşı köpek bile olmaz." Tehditkâr sesinden ben bile ürkerken Berk sırıtarak baktı.
"Hadi ama sadece küçük bir sınav hem sınav başarılı." Metehan, Berk'e sert bir yumruk geçirirken düşmemesi için yakasından tutarak geri çekti ve kendine yaklaştırdı.
"Ben sana şimdi sınavı gösteririm." Arkamızdaki evin açık kapısından Metehan, Berk'i içeri sürüklerken kala kalmıştım. Peşinden gidecekken biri kolumu tutmuştu. Tutan kişiye baktığımda Atakan'dı. Hemen arkasından Ekin yanıma gelerek bana sarıldığında istemsiz içim ısınmıştı.
Sarılmasını bırakarak beni yokladı ve bacağımdaki yanık izleriyle duraksadı. "O mu yaptı?" Başımı iki yana salladım "eski bunlar abi merak etme." İç çekerek bana tekrar sarıldı. Ekin benden ayrıldığında Atakan karşıma geçerek sıkıca sarıldı.
Atakan'ın bütün bedeninin titrediğini fark ettiğimde kaskatı kesildim.
Atakan, diğer yarım beni kaybetmekten bu kadar mı korkuyorsun?
"Biliyordum." dediğinde sarılmayı bırakarak bana baktı. "İyi olduğunu biliyor, hissediyordum ama seni görene kadar ben sandım ki..." titreyen sesiyle bana baktı. Ellerinden tutarak samimi şekilde ona baktım.
"Diğer yarımı tekrar kaybedeceğimi sandım."
Sesi boğuk gelirken gözünden bir damla düşmüştü. Gözündeki yaşları sildim, ona bu sefer ben sarıldım. "Sorun yok Atakan. Her şey yolunda." Omzumda ağlarken yutkunduğunu hissettim. Yanımıza Giray ve ekibi geldiğinde beni dikkatlice incelediler. Bir şeyimin olmadığını fark ettiklerinde rahatlamış görünüyorlardı. "İçeri girelim şu gerizekali abin katil olmadan." dedi Giray.
Atakan omzumdan ayrıldığında göz yaşlarını tekrar sildim. İçeri girdiğimizde salonda yumruk sesleri yankılanıyordu. "KARDEŞİMİ O BAYILTTIĞIN ELİNİ KOPARACAĞİM SEN DUR!" diye bağırdı Metehan. Sırıtarak bakıyordu Berk.
Gözlerimi kısarak onu inceledim. "Bazı insanların kırbaçtan zevk aldığını duyduğumda inanmamıştım ama doğru galiba." dediğimde Metehan duraksamış bana bakarken odadaki herkesin beni duyduğunu anlamıştım. Berk patlayan dudağıyla bana baktığında odada kahkaha patlatmıştı. Dediğimin anlamını kavramamla utançla sırıttım.
"Azra konuşma abicim." dedi Ekin.
"Tamam abi." dedim ben.
Metehan yerde ucube gibi sırıtan Berk'e iğrenerek bakarken yakasını bıraktı ve ayağa kalktığı gibi yanıma gelip bana sarıldı. "Siz gerizekalılar kızı o kadar kişinin içerisinde sırtlayıp götürürken neredeydiniz?" dediğinde Atakan konuşan Berk'e baktı.
Atakan'ın yüzündeki sinirini görmemle şu an Metehan'dan daha tehlikeli olduğunu anlamaya yetmişti.
Atakan'ın tam koluna yapışacaktım ki yerde kalkmak üzere olan Berk'in üzerine atlamış dövmeye başlamıştı. "BU EVDEN CESEDİN ÇIKACAK OROSPU ÇOCUĞU," diye bağırarak döverken Metehan başta olmak üzere diğerleri şok içersinde ona baktığında bu sinirin normal olmadığını anladım. Berk'in yüzündeki gülümseme silinirken Berk, Metehan'a ciddi şekilde bakıyordu.
Metehan, Atakanı tutmaya çalıştıkça Atakan'ın yumrukları daha sert olmaya başlıyordu. "ATAKAN" diye bağırdığımda Atakan durarak bana baktı. "Kendine gel." dedim sert sesle. Gözleri kıpkırmızı olmuş sinirden elleri titriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eksik Parça [TAMAMLANDI]
ChickLitBaşlangıç: 20.01.2024 Bitiş: 20.08.2024 Bu kurgu, zengin ailesinden doğumda kaçırılan ve toplum tarafından sürekli ezilmesine rağmen küçük kardeşi Umut'a bakmaya çalışan fakir bir kızın yaşam mücadelesini anlatmakta. Ana karakter, pazarlardan beda...