Bölümü düzenlerken Barış Akarsu'nun ıslak ıslak şarkısını dinliyordum öneririm.-
Acı nedir?
Üç harften ibaret bir kelime mi?
Gözleri önünde uçuruma düşen kardeşleri ve kuzenlerini gören diğer araçtakilerin hissetikleri neydi?
Yıllar sonra bulduğu ailesinden insanları kaybetmek ne demekti?
Yazardan
Araç orta düzeyde hasar görmüş olsa da, şoför koltuğunda oturan Furkan ve arka koltukta bulunan Kaan'ın durumları kritikti. Furkan, başına aldığı darbelerden dolayı ciddi şekilde yaralanmışken, Kaan'ın vücudu cam parçalarıyla yaralanmıştı. Ekstradan ön koltuk arkaya doğru eğildiğinden Kaan'ın, göğüs kafesine baskı yapacak şekilde ezilmişti. Emniyet kemerini takmadığı için ön camdan fırlayan Caner ise en kritik durumdaydı; bedeni cam parçalarıyla dolu bir şekilde nehir kıyısında bulundu, hayatta olduğuna dair belirtiler yoktu. Bu trajik kaza, araç içinde ve çevresinde ciddi yaralanmalara neden olmuştu.
Üç arabanında o gün frenleri boşaltılmıştı. Alparslan ve Metehan usta şoförlükleri ve kaygan olmayan yol sayesinde bariyerlerde araçlarını durdurabilmişlerdi.
Tabii şu an önemli olan bu değildi. Dakikalar önce gözleri önünde kardeşleri ve kuzenlerinin uçurumdan düşüşünü görmüşlerdi.
Azra ve Atakan'ın yaşlarından dolayı Turan ile araçta bırakırken diğerleri uçurumdan dolanarak aşağı inmislerdi. Ambulans en kısa zamanda gelecekti. Bir sorun vardı. Araçta kanlar içerisinde yatan kişilerin arasında Caner yoktu. Alparslan, aradığı 112 ihbar hattına her bilgiyi aktarmaya çalışırken diğerleri Caner'i arıyordu.
Dakikalar içerisinde gördükleri manzara kanlarını dondurmuştu.
En erken toparlanan kişi Uraz olmuştu.
Hızla giderek kanlar içerisinde olan kuzeninin nabzını kontrol etmişti. Diğerleri de toparlandığında doğrudan Caner'in yanına gitmiş ilk yardıma başlamışlardı.Ölü gibi yatan Caner'i bırakmak istemeseler de diğerlerinin yanlarına gitmeleri gerektiğinden Uraz ve Metehan dışındakiler araba enkazına gitmişlerdi.
Araba ezildiğinden arabadan çıkartamıyorlardı. Kardeşleri ve kuzenlerinin bu hâlini gören Aydemir Gençlerinin içi kan ağlarken araçta ilk uyanan kişi Yaren olmuştu.
Titreyen bedeniyle kalkmaya çalışsa da başaramamıştı. Yaren'in uyandığını fark eden Alparslan konuştu, "Yaren iyi misin?" Yaren anlına saplanan cam parçası ve bacağının üzerinde olan ön koltuk dışında ağır bir durumu yoktu. Yaren kendine gelmeye çalışırken başını salladi.
"Yaren lütfen diğerlerinin nabzını kontrol et! Onların durmunu bilmemiz lazım abicim lütfen!" Yaren, Ekin'in bu yalvarırca konuşmasını duyunca gözleri dolmuştu. Her zaman dik duruşundan ödün vermeyen Ekin yalvaracak dereceye gelmişti.
Yaren yavaşça doğrulmaya çalışarak yanında olan sevgilisinin nabzını kontrol etti. "Y-yakup yaşıyor." dedi Yaren. Bunu duyan Aydemirler biraz olsun rahatlarken Yaren yerinde doğrulmaya çalıştı. Ezilmiş aracın içerisinde hareket etmek oldukça zordu. Yavaşça öne doğru uzanmaya çalıştı. Nabzını kontrol etmeye çalıştığı kişi Murat'tı.
Murat'ın nabzını dinledikten sonra başını salladı Yaren.
"Yaşıyor." dedi Yaren.
Zar zor sola doğru uzanmaya çalıştı Yaren. Aydemirler gördükleri kadar en ağırı Caner'den sonra Furkan olduklarını düşünüyorlardı. Her tarafı kan olmuştu Furkan'ın. Herkes sessizce Yaren'in eline bakmaya çalışırken Yaren birkaç saniye nabzını dinledi. "Kalp atışı yavaş." dedi Yaren. Dedikleri anlaşılırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eksik Parça [TAMAMLANDI]
ChickLitBaşlangıç: 20.01.2024 Bitiş: 20.08.2024 Bu kurgu, zengin ailesinden doğumda kaçırılan ve toplum tarafından sürekli ezilmesine rağmen küçük kardeşi Umut'a bakmaya çalışan fakir bir kızın yaşam mücadelesini anlatmakta. Ana karakter, pazarlardan beda...