Odadan çıkmadan önce kendimi boy aynasında kontrol ettim. Üzerimde yüksek bel açık mavi renk geniş pantolon, siyah boğazlı bir badi, siyah kot ceket ve beyaz spor ayakkabı vardı. Saçımı dağınık topuz haline getirip kelebek tokayla sabitledim ve ön taraflarda birkaç saç tutamı bıraktım.
Kapıdan çıkarak aşağıda indiğimde kapının önünde Atakan, Caner ve Metehan beni bekliyordu. Aşağı indiğimde onlar beni, ben onları süzdüm.
Metehan; üzerinde siyah göğüsünün biraz üzerine kadar açık bir gömlek, gömleğin bittiği yerin hemen üzerinde olan bir dövme gözüme çarptı. Gömleğinin altında devamı olduğu belliydi ama görünürde sadece birkaç çizgi gözüküyordu. Altında giydiği krem renkli kumaş pantolon üzerindeki siyah gömlekle uyum içerisindeleri.
Caner; Siyah deri ceketi, üzerinde ahenkli duran yırtık kot pantolonu ve deri detaylı siyah botlarıyla dikkat çekiyor. Beyaz tişörtü rahat ama şık bir şekilde tamamlarken, bileğindeki deri bilezik ve parmaklarındaki hafif aksesuarlar, onun motorcu tarzını açıkça öne çıkarıyordu.
Atakan; ikisinin karışımı gibiydi. Üzerinde gri renk desenli bir sweatshirt, altında ise kargo pantolon vardı.
"Gidelim." dedi Atakan. Gitmeden önce kapıya gelen Yakup'a baktım. "Yakup abi. " dediğimde bana döndü. "Umut sana emanet. Yaren'le de ilgilenirsin." Yaren ismini duyduğunda yüzü düşse de bozuntuya vermeden gülümsedi. "Tamam abicim aklın evde kalmasın iyi eğlenceler."
Bahçeye çıktığımda Metehan ve Atakan arabaya yönelirken Caner elindeki kaskı kafasına geçiriyordu. Öndeki motora baktığımda gerçektende r1'di siyah renkli çok iyi gözüküyordu. Onun yanına gittiğimde motorda olan kaskı elime verdiğinde kafama geçirdim. Motorun bagaj bölümünde birkaç ekipman vardı.
Caner ekipmanları eline alarak önümde diz çöktüğunde elim ayağım birbirine dolandı. "N-ne yapıyorsun Caner abi?" dedim gergin sesle. "Rahat dur." Diyerek dizilerden birini diz kapağıma diğerini, diğer diz kapağıma taktı. "Ama sen sürüyorsun. Senin takman daha iyi." desem bile dinlemedi. "hızlı sürmeyeceğim zaten. Tedbir amaçlı." Ayağa kalkarak diğer ekipmanları eline aldı. "Kolunu uzat."
Sol kolumu ilk uzattım. Dirseğime sabitledi iki ekipmanı da. Eldivenleri de takacakken elimi çektim. "Yeter abi. O da sende kalsın." dediğimde kısık bir kahkaha patlattı. Arkamda duyduğum korna sesiyle arkama baktığımda Metehan kornayı ısrarla çalıştırdı. Korna durduğunda Caner bağırdı. "SİZ GİDİN YETİŞİRİZ BİZ." dediği gibi gitmişlerdi. Caner motoru kısa bir yokladıktan sonra binerek benim binmemi bekledi. Motora bindiğim gibi yerimi yaptım ve Caner'in beline ellerimi kattım.
Motoru çalıştırdığında kısa bir dönüş ile bahçeden çıkmıştı. Ana yol boş olduğundan yolun uzağında ufak şekilde görünen Metehan'ın arabasını görüyordum. "Yaramazlık yapalım mı?" dedi Caner. Ona şaşırarak baktım. O an aklına gelen şeyle gülmeye başladım.
"Olur"
"Sıkı tutun." dediği gibi sıkı tutunduğum zaman gazlara asılmıştı. Gözlerim hız göstergesine gittiğinde 600-650 arası sayısını gördüğüm gibi heyecanlanmaya başlamıştım. Saniyeler içerisinde en az bes dakika uzaklıkta olan Metehan'ın önüne geçmiştik. Bizim arkamızdan Metehan kornaya basarak o da gazlara asılırken ben ise ana bırakmıştım. Kafamı geriye savurarak rüzgarın bana vurmasına izin vermiştim. Yıllardır özlediğim o his... Rüzgarın hızla tenime çarpması için abime ağladığım zamanlar gözümün önüne geliyordu.
Yavaşladığını hissettiğimde doğrularken kollarımı Caner'e sardım. "Eğer devam edersem Metehan abin mezarımı kazacak." dediğinde gülmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eksik Parça [TAMAMLANDI]
ChickLitBaşlangıç: 20.01.2024 Bitiş: 20.08.2024 Bu kurgu, zengin ailesinden doğumda kaçırılan ve toplum tarafından sürekli ezilmesine rağmen küçük kardeşi Umut'a bakmaya çalışan fakir bir kızın yaşam mücadelesini anlatmakta. Ana karakter, pazarlardan beda...