Spot ışıkları yüzümü yakarken ve kalbim hızla atmaya başladı. Sahnenin o büyülü atmosferinde hissettiğim duygu tarif edilemezdi. Mikrofonu elimde titreyerek tutarken, kalabalığın coşkusu ve alkışları arasında kayboldum. İlk notaları söylediğimde, kalbimdeki heyecanın ritmi şarkımın ritmiyle örtüşüyordu. İlk bakışta, bir yıldız gibi parlamaya çalışırken, seyircinin desteği beni güçlendirdi. Her sözü bir serüven gibi yaşarken, ilk konserimde sahneye çıkmış olmanın büyüsü ve seyircinin samimi tezahüratları, içimde bir dalganın yükselmesine neden oldu. O an, müziğin ve seyircinin bir araya geldiği bu özel bağın eşsiz güzelliğiyle dolup taştığımda müziğin sesini duymuştum.
Ayağımla ritim tutarken gözlerimi kapattım.
Gücün var mı, sevgilim?
Derin sularda inci tanesi aramaya,
Cesaretin kaldıysa, hâlâ benle aşktan konuşmaya!
Müzik çalarken gözlerim etrafı taradı. insanlar hayran şekilde bana baktıkça kalbim yerinden fırlayacak gibi hissettim. Gözlerim beni dinleyen Atakan, Caner ve Metehan'a kaydı. Gururla bana baktıklarında onlara gülümsedim.
Söyle canım, sevgilim.
Hayat bize oyun oynuyor olabilir mi?
Yorgun gibi bir halin var.
Duyguların karışık olabilir mi?
Sil baştan başlamak gerek bazen!
Hayatı sıfırlamak!
Sil baştan hayatı sevmek gerek bazen! Her şeyi unutmak.
Nakaratı söylerken gözüm arkada çalan kişilere gitti. Benden onay bekler gibi bakıyorlardı. Başımı salladığımda müzik aletlerinin sesi artmaya başladı. Sahnenin titrediğini hissedecek kadar sesliydi.
Her şeyi unutmak...
Sanki bugün son günmüş gibi dolu dolu yaşamak istiyorum ben.
Her ne çıkarsa yoluma selam verip yürümek istiyorum ben.
SİL BASTAN BASLAMAK GEREK BAZEN
HAYATİ UNUTMAK
SİL BASTAN SEVMEK GEREK BAZEN
HER ŞEYİ UNUTMAK
SİL BASTAN BASLAMAK GEREK BAZEN.
(BAAAZEN)HAYATİ SIFIRLAMAK
SİL BASTAN BASLAMAK GEREK BAZEEEN (BAZEEEN)
HAYATİ SIFIRLAMAK (HAYATI SIFIRLAMAAK)
HER SEYİ UNUTMAK.
O kadar sesli söylüyordum ki boğazımın yırtılacağını hissediyordum. Ancak bu umrumda değildi. Bana yapılan tezahüratlar ve hissettiğim o duygu beni ele geçirmişti.
Öne doğru giderek bana uzatılan ellerden birini tuttuğumda elini tuttuğum kişi elimdeki eldiveni çıkarmıştı. Çıplak kalan kolumdaki yanıklar ortaya çıkarken sadece gülümseyerek geri çekildim.
Sil baştan baslamak gerek bazen( bazen)
Hayatı sıfırlamak.
Sil baştaan sevmek gerek bazen.
Her şeyi unutmak!
Boğazım ağrıdığından nakaratı sessiz söylemiştim ama bunu benden önce fark eden arkadaki ekip çoktan enstrüman seslerini ayarlamıştı. Arkamı kalabalığa dönerek yavaştan toparlanmaya başlayan ekibe baktığımda birbirlerine sevinçle bakıyordu. Tam sahneden inecekken arkamdaki kalabalığın sesleriyle hepimiz durduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eksik Parça [TAMAMLANDI]
ChickLitBaşlangıç: 20.01.2024 Bitiş: 20.08.2024 Bu kurgu, zengin ailesinden doğumda kaçırılan ve toplum tarafından sürekli ezilmesine rağmen küçük kardeşi Umut'a bakmaya çalışan fakir bir kızın yaşam mücadelesini anlatmakta. Ana karakter, pazarlardan beda...