Smut içerir..
...
Buğra düşündüğünün tam aksine büyük bir yavaşlıkla çıkarılan kıyafetleri ile heyecanının daha çok arttığını hissediyordu. Orhan eve girerken öyle garipti ki bu akşam çok acı çekeceğini sanmıştı ama şimdi sevgilisi fazla yavaştı sanki. Ona nasıl baktığını bile bilmiyordu ama Orhan üstündeki tişörtü çıkarıp yere atarken yüzünde büyük bir sırıtış oldu.
"Buğra. Niye ağlayacakmış gibi bakıyorsun yavrum. Sakin olsana"
Onun sözleri ile sertçe yutkunup dirseklerinin üstünde durarak sertçe bakmaya başladı. Sanki girecek olan onaydı elbette gülerdi. Gözleri yine beyaz vücuduna inince cevap vermekten vazgeçti. Hafif belli yerlerde tüyleri vardı ve gerçekten iriydi. Kollarında daha çok kas vardı. Belki de adam döverken olmuştu bilemedi.
Orhan yatağa gelmek yerine büyük dolaba ilerlediğinde Buğra arkasından sırtını ve kalçasını süzdü. Çok güzel bir adamdı. Sadece kadınların değil erkeklerin bile ilgisini çekebilirdi. Orhan dolabı açıp içinden bir şeyler çıkardığında Buğra şaşkın şaşkın onu izledi. Neden kendisinin çıplak şekilde yattığını da bilmiyordu ama Orhan onu soyup uzanmasını istemişti. O da yok demedi. Bugün ona bırakmıştı.
Sevgilisi elindeki bir kaç şeyle ona dönüp yürürken Buğra bir an afalladı. Kendisi o kadar isterken almak aklına gelmemişti ama Orhan onları bile düşünmüştü. Yatağa geldiğinde ilk önce gözü prezervatif kutusuna takıldı. Bir tane de getirmiyordu.
Sonra yanında uzun bir kutu gördü. Orhan onları yatağa bırakıp kotunun düğmesine elini attığında Buğra üstünde yazılanları okuyup kaşlarını kaldırdı.
"Kayganlaştırıcı jel. Uzun süren kayganlık ile extreme zevk?" Dedi tek kaşını kaldırıp. Şerefsiz her şeyi düşünmüştü. Kendisi bile bu kadar detaycı değildi. Hayretle kotunu sıyıran adama bakarken o yine sırıttı.
"Yavrum seni düşündüm işte. En iyisi bu dedi kasadaki oğlan yani. Çok acı olmadan. Eğer canın acırsa yarın gidip döverim onu"
Onun sözleri ile istemsizce gülmeye başladı. Bir insan hem seksi hem de komik olabiliyordu demek ki. Ama onu böylesine düşünmesi aşırı hoşuna gidiyordu. Aslında kendisi de alabilirdi ama mahallede herkes birbirini tanıdığı için başka yere gitmek istemişti. Ve zamanı yoktu.
Orhan kotunu yavaşça aşağı sıyırdığında Buğra gördüğü hafif sert aletle sertçe yutkundu. Aynı yerde giyinip soyundukları için görmüştü ama Orhan o zaman farklıydı. Şimdi ise onun kendisine gireceğini biliyordu. Hafif tüylü ve kalın bacakları da açığa çıktığında heyecanla soludu. Kendisi de dokunup hissetmek istiyordu.
Orhan kotu bacaklarından sıyırıp yere attığında ikisi arasında yine kısa bir bakışma oldu. Sanki Orhan hala emin olmak ister gibiydi oysa çoktan hazırdı. Bu saatten sonra yapmayalım derse kendisi onu altına alacaktı. Orhan gözlerinin içine aşkla bakıp gözlerini çıplak vücudunda gezdirirken "çok güzelsin" dediğini duydu ama sesi çok kısıktı.
Onun ifadesi ile kalbi daha çok hızlanırken Orhan sertçe yutkundu. Belki de hala aslında kendisini hazırlıyordu. Daha önce hep kadınlarla olan birisi için bu süreç normaldi. O yüzden yavaşça yatakta doğrulup dizlerinin üstünde durdu ve ona doğru yaklaştı. Onun da kendisi kadar cesarete ihtiyacı olabilirdi.
Orhan yatağın önünde çıplak şekilde onu süzerken bir elini kaldırıp beyaz göğsüne bastırdı. Kendisi de bir gün onun içinde olacaktı. İstiyordu. Ama şimdi Orhan yapacaktı. Buğra başını kaldırıp onun mavilerine baktığında yine dişlerini sıktığını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMŞİR (bxb)
General FictionTAMAMLANDI Mahallesinde kendince mesleğini yapan Buğra ve başına bela olan komşusunun hikayesi Bxb konudur Olaylar ve karakterler tamamen hayal ürünüdür +18, küfür ve şiddet içerir...