+18 içerir..
....
İkisi birlikte odaya girdiklerinde Buğra hızlı hızlı soluyan sevgilisi yüzünden kendisi de heyecanlandı. Gerçekten bu kadar korkuyor olduğuna inanamıyordu ama Orhan kaskatı kalmıştı. Elini bile ne kadar sıktığının farkında değildi sanki. Buğra çarpan kalbiyle onu izlerken yutkunarak yatağa baktığını gördü. Şerefsiz sanki çocuk gibi korkuyordu.
Onun bu haline gülmek istese de yapmadı. Dalga geçmek istemiyordu zaten. Herkesin belli korkuları olabilirdi. Orhan keskin mavileri ile yatağı izlerken Buğra artık beklemek istemedi. Birazdan onu rahatlatacak ve zevk verecekti. Her şeyi yapabilirdi. Yavaşça yatakla bakışmasını bölüp önüne geçtiğinde Orhan kaşları çatık şekilde gözlerine baktı.
"Nefesim kesilir benim bak iyileşmedim daha. Bana kıyacak mısın yavrum şimdi sen?"
Orhan bir çocuk gibi söylendiğinde sırıtarak ona biraz yaklaştı. Aşırı hoşuna gidiyordu bu hali.
"Orhan." Dedi kısık sesiyle. "Yavaş yapacağım söz veriyorum. Korkma bu kadar"
Sözleri ile sevgilisi dişlerini sıkıp başını salladı. Sanki bıraksa gerçekten kaçacak gibiydi. Ama kendisi de yapmak istiyordu. Uzun zamandır beklemişti. Önceden olsa çoktan üstte olurdu ama Orhan fazla baskındı. Yine de kendisinin de erkek olduğunu biliyordu sevgilisi ve buna alışmalıydı.
"O zaman şey yapalım. Çabuk ol yoksa her an kaçabilirim şerefsizim"
O heyecanla konuştuğunda Buğra sırıtarak dudaklarına doğru uzandı. Onun da zevk alacağına emindi o yüzden yapmak istiyordu. Sevgilisi sanki hırsını çıkarmak ister gibi dudaklarına sertçe karşılık verirken Buğra canı yansa da belli etmedi. Şerefsiz sertlikten hoşlanıp kendisini ağlatırken altta olmaya korkuyordu.
Sevgilisi sertçe dudaklarını emip arada dişlerini geçirirken Buğra ellerini tişörtüne attı. Bu gerginliğin boşuna olduğunu ona gösterecekti. Kendisi de ilk kez onunla yapmıştı ve aynı zevki almıştı. Ellerini sıcak tenine sürterken yavaşça tişörtü yukarı kaldırdı. Kendisinden daha iri olmasını seviyordu. Buğra bir kaç saniye içinde sızlayan dudaklarını zorlukla çekip tişörtünü boynuna doğru kaldırdı.
Orhan fazla heyecanlıydı ve nefesi çok hızlıydı. Yine de itiraz etmeden kollarını kaldırdığında Buğra tişörtünü çıkarıp yere fırlattı. Beyaz tenini seviyordu. Onun göğsü hızla inip kalkarken Buğra arsızca vücudunu süzdü. Ona her şeyi yapmak ve kendisi de izlerini bırakmak istiyordu.
"Niye yiyecek gibi bakıyorsun yavrum?"
Onun ani gelen sorusu ile şaşırsa da keyifle güldü. Sonra elini tutup yatağa çekerken "yiyeceğim çünkü" dedi. Orhan ona uyum sağlayıp yatağa geçtiğinde uzanmasını sağladı. Bugün hakimiyeti kendisi kurmak istiyordu. Hep baskın olmayı severdi ve şimdi kendisi de fazla zevk alacaktı. İçine bir an önce girmek için deli olsa da bekleyecekti.
Orhan nefes nefese yatağa uzandığında Buğra kendi tişörtünü tutup bir çırpıda çıkardı. Onun tişörtünün yanına fırlatırken Orhan'ın da kendisini süzdüğünü gördü. Aklından neler geçtiği bakışlarından bile belliydi. O yatakta doğrulmak için hareket ettiğinde Buğra hızla yatağa dizini bastırıp omuzlarından ittirdi.
Orhan büyüttüğü gözlerle kendisine bakarken artık beklemek istemediği için sırıtarak yatağa ellerini bastırıp üstüne eğildi. Sevgilisi elini ensesine attığında yine dudakları sertçe birleşti. Dudakları hızla emilirken bir elini karnına koydu. Orhan kasılırken eli yavaşça sıcak göğsüne doğru hareket etti. Göğsü avucunun içine geldiğinde sıkıp yavaşça okşadı. Orhan dudaklarına daha sert asılırken artık acıdığı için zorlukla geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMŞİR (bxb)
Ficción GeneralTAMAMLANDI Mahallesinde kendince mesleğini yapan Buğra ve başına bela olan komşusunun hikayesi Bxb konudur Olaylar ve karakterler tamamen hayal ürünüdür +18, küfür ve şiddet içerir...