62

4K 243 70
                                    

Orhan hayatı boyunca hep evlenip yuva kurma hayali kurmuştu. Ama hayatına giren insanlara karşı hiç böyle bir şey hissetmemiş olması ona bile garip gelirdi. Annesi zamanında çok ısrar etse de sanki istediği aşkı hiç bulamamış gibi hissetmişti. Ama şimdi ise işler bambaşkaydı.

O zamanlar bir erkeğe evlilik teklif edeceğini birinden duysa muhtemelen önce güler sonra o kişiyi döverdi. Ama şuan titreyen elleri ile hazırlanırken bir erkek için yapıyordu. Ama o sadece bir erkek değil hayatını önüne sereceği sevdiğiydi.

Buğra nasıl becerdi hala kendisi bile bilmiyordu ama onu ilk gördüğünde kalbine işlemişti. Kendisini kabul etmesi çok uzun bir zaman alsa da o oğlandan gidecek başka bir gönül istememişti. Buğra onun kaderiydi ve ebedi olarak kendisinin olacaktı. Yada öyle istiyordu. Eğer kabul etmezse ne yapardı kendisi de bilmiyordu ama Buğra da seviyordu.

Üstüne bu defa biraz daha değişik olarak siyah bir gömlek ve siyah kumaş pantolon giydi. Her şey özel olsun istiyordu. Gömleği pantolonun içine düzgünce soktuğunda güzel fiziği yine ortaya çıktı. Arada da olsa aynada gördüğü adamı beğenirdi. Çünkü Buğra beğenmişse vardı bir güzelliği.

Siyah saçlarını gelişi güzel eliyle şekillendirip mavi gözleri ile kendisini süzdü. Eğer dışarı çıkacak olsalar kravat bile takardı ama eve göre yine güzeldi. Aynanın önündeki parfümü de alıp saçlarından başlayarak tüm vücuduna sıktı. Gecenin sonu ne şekilde düşünürse düşünsün yatakta bitiyordu o yüzden güzel kokmalıydı.

Zaten bu yüzden evde olması da işine gelmişti. Sevgilisi kabul ederse onu kucağında odaya taşıyacaktı. Düşüncesi bile sırıtmasına neden oldu ve heyecanlandı. Bu fikrini gündüz annesine de telefonda anlattığında onun da sevinmesi içini rahatlatmıştı.

Gerçi o torun da istiyordu ama sevgilisi ile nasılsa bir çocuk evlat edinebilirdi. Buğra ile olduktan sonra her şey güzeldi. Gözleri yatağın üstünde duran telefona takıldığında heyecanla alıp saate baktı. Güzel sevgilisinin gelmesine 10 dakika kadar kalmıştı ve kendisi tüm her şeyi hazırlamıştı.Anıl sayesinde daha güzel olduğunu da inkar edemezdi.

Telefonla birlikte odadan çıkarken gelen bildirim ile heyecanla soludu. Ekranda gördüğü isimle sırıtışı büyürken hala titreyen ellerini görmezden gelip mesajı açtı.

Anıl: Orhan abi ne yaptın çok merak ediyorum

Anıl: hazırladın mı?

Orhan: hazırladım aslan parçası gelmesini bekliyorum

Orhan: sağol yardım ettiğin için

Orhan: yalnız o kalpli balonlar olmasa mı bilemiyorum

Anıl: hayır abi ya olsun daha güzel

Anıl: Buğra abi çok sevinecek bence

Anıl: sonra detayları konuşuruz bak ona göre

Orhan: eyvallah kardeşim sağol konuşuruz elbet

Anıl: Tamam görüşürüz o zaman

Orhan hızlanan kalbiyle telefonu kapatıp salona girdiğinde gözlerine ilk balonlar takıldı. Anıl illa kırmızı kalpli balonlar almasını istediğinde kendisi de heveslenmişti. Evin her yerinde onlardan doluydu ve güzel duruyordu. Sonra salonun tam orta yerine çektiği masaya doğru ilerledi.

Hazırladığı masa bile kalbinin durmasına neden olacaktı sanki. Sadece sevgilisinin beğendiği yemekleri yapmıştı ve bugüne özel içecek bile aldı. Buğra'nın şarap içmeyi sevdiğini biliyordu yada ilk kez kendisinden şarap istediği için öyle düşündü.

HEMŞİR (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin